دلار در مسیر افزایش هفتگی پیش از لیست حقوق و دستمزد توسط Investing.com

Investing.com – دلار آمریکا در روز جمعه اندکی کاهش یافت و از بالاترین رقم شش هفته قبل از گزارش مشاغل کلیدی که می‌تواند احساسات پیش از نشست بعدی فدرال رزرو را تعیین کند، سقوط کرد. در ساعت 04:25 ET (08:25 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز

کد خبر : 505230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
دلار در مسیر افزایش هفتگی پیش از لیست حقوق و دستمزد توسط Investing.com



Investing.com – دلار آمریکا در روز جمعه اندکی کاهش یافت و از بالاترین رقم شش هفته قبل از گزارش مشاغل کلیدی که می‌تواند احساسات پیش از نشست بعدی فدرال رزرو را تعیین کند، سقوط کرد.

در ساعت 04:25 ET (08:25 به وقت گرینویچ)، شاخص دلار، که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1% کاهش به 101.667 معامله شد، درست کمتر از بالاترین سطح شش هفته گذشته جلسه قبل.

این شاخص برای هفته نزدیک به 1.5٪ افزایش یافته است که قوی ترین عملکرد آن از آوریل است.

حقوق و دستمزد برای هدایت حرکت دلار

با توجه به افزایش تنش‌های خاورمیانه و تأثیر بالقوه بر اقتصاد جهانی، دلار در این هفته با داده‌های نسبتاً سالم کار – و هفتگی – و همچنین تقاضای پناهگاه امن افزایش یافته است.

اکنون توجه به انتشار گزارش سپتامبر معطوف شده است، که احتمالاً انتظارات بازار را در مورد کاهش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو هدایت می کند.

پیش بینی می شود که اقتصاد ایالات متحده در ماه پایانی سه ماهه سوم، با افزایش 147000 نفری حقوق و دستمزد، سرعت متوسطی از رشد مشاغل را حفظ کرده است، در حالی که دیده می شود که با سطح 4.2 درصدی آگوست مطابقت دارد.

ING کمی بدبینتر از اجماع است و انتظار دارد 115000 برای حقوق و دستمزد و 4.3 درصد برای نرخ بیکاری باشد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «این احتمالاً تصویر فدرال رزرو را تغییر نمی‌دهد، فدرال رزرو همچنان باید در ماه نوامبر 25 بشکه کاهش یابد و در حال حاضر نسبت به 50 واحد کاهش یابد.» با این حال، برخی از قیمت‌گذاری مجدد در منحنی OIS USD قبلاً در این هفته اتفاق افتاده است و دلار می‌تواند در گزارش مشاغل کمی کاهش یابد.

با کاهش بیشتر بانک مرکزی اروپا، یورو ضعیف شد

در اروپا، به پایین‌تر از 1.1027 رسید و یورو در این هفته بیش از 1 درصد سقوط کرد، زیرا نشانه‌های بیشتر از کاهش تورم در منطقه یورو تحت‌الشعاع داده‌های تقویت شده فعالیت و رشد فرانسه است.

بانک مرکزی اروپا در حال حاضر کاهش نرخ بهره را آغاز کرده است، و ایزابل اشنابل، سیاست گذار معمولی جنگ طلب، اوایل هفته موضعی کذب تر اتخاذ کرد و انتظارات برای کاهش مجدد نرخ بهره در اواخر این ماه را افزایش داد.

ING افزود: «ما در کوتاه مدت نسبت به یورو/دلار آمریکا تمایل نزولی متوسطی را حفظ می‌کنیم، حتی اگر انتظارات پایه ما برای افزایش نرخ بیکاری در ایالات متحده امروز مهلت ایجاد کند.»

در نهایت، تفاوت‌های کمتر حمایتی، بی‌ثباتی احساسات ریسک و فصل متلاطم بودجه اتحادیه اروپا به این معنی است که EUR/USD می‌تواند تحت فشار باقی بماند. 1.1000 یک حمایت بزرگ است، بنابراین شکستن پایین تر می تواند به معنای افزایش نسبتا سریع اصلاح به 1.09 باشد.

پس از آن که اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت، بانک مرکزی می تواند در صورت ادامه کاهش فشارهای تورمی، نرخ ها را به شدت کاهش دهد، به 1.3154 رسید و پس از کاهش 1 درصدی در روز پنجشنبه، اندکی بازگشت.

استرلینگ روند صعودی داشت و هنوز هم در سال جاری بیش از 3 درصد افزایش یافته است، عمدتاً به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه BoE نرخ های بهره را برای مدت طولانی تر از فدرال رزرو بالاتر از فدرال رزرو نگه می دارد زیرا تورم ثابت باقی می ماند.

عدم قطعیت سیاست به ین ضربه می زند

در بحبوحه ابهامات در مورد سیاست های پولی بانک ژاپن در آینده، با 0.4% کاهش به 146.28 رسید و به پایین ترین حد در 6 هفته گذشته یعنی 147.25 روز قبل رسید.

با وجود افزایش‌های امروز، ین همچنان در مسیر کاهش تقریباً 3 درصدی این هفته قرار دارد، پس از اظهارنظرهای نخست‌وزیر جدید، شیگرو ایشیبا، انتظارات مبنی بر اینکه افزایش نرخ بهره در ژاپن دورتر است.

تا حد زیادی بدون تغییر در 7.0185 بود، در حالی که بازارهای چین اکنون تا سه شنبه تعطیل هستند، زیرا این کشور هفته طلایی را جشن می گیرد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.