دلار در حال نوسان است زیرا تورم ایالات متحده امیدها را برای کندتر شدن مسیر نرخ بهره فدرال رزرو تقویت می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط آنکور بانرجی سنگاپور (رویترز) – دلار آمریکا روز جمعه متحول شد و پس از یک افت شدید یک شبه، با پایین‌ترین سطح هفت ماهه خود همراه شد، زیرا داده‌ها

کد خبر : 305920
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
دلار در حال نوسان است زیرا تورم ایالات متحده امیدها را برای کندتر شدن مسیر نرخ بهره فدرال رزرو تقویت می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط آنکور بانرجی

سنگاپور (رویترز) – دلار آمریکا روز جمعه متحول شد و پس از یک افت شدید یک شبه، با پایین‌ترین سطح هفت ماهه خود همراه شد، زیرا داده‌ها نشان می‌دهد تورم آمریکا در حال کاهش است و امیدها را تقویت می‌کند که فدرال رزرو پای خود را از سیاست افزایش نرخ بهره تهاجمی بردارد.

واحد پول آمریکا که در برابر 6 واحد پول دیگر آمریکا اندازه گیری می کند، 0.059 درصد افزایش یافت و به 102.220 رسید، اما در پایین ترین سطح خود از ژوئن تا کنون سقوط کرد.

یورو با 0.03 درصد افزایش به 1.0849 دلار رسید که در اوایل جلسه به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته رسیده بود. استرلینگ آخرین بار با 0.08 درصد افزایش در روز، 1.221 دلار معامله شد.

قیمت های مصرف کننده ایالات متحده به طور شگفت انگیزی برای اولین بار در بیش از 2-1/2 سال در ماه دسامبر کاهش یافت و سیاست گذاران فدرال رزرو تسکین خود را ابراز کردند و راه را برای بانک مرکزی برای کاهش سرعت انقباض پولی هموار کردند.

معامله گران معاملات آتی وابسته به نرخ سیاستی فدرال رزرو به شدت بر روی کاهش به یک چهارم درصد افزایش از جلسه 31 ژانویه تا 1 فوریه و توقف کمی کمتر از 5٪ شرط می بندند، با کاهش نرخ بهره برای بعد از آن قیمت گذاری شده است. سال

بانک مرکزی ایالات متحده در ماه دسامبر نرخ های بهره را 50 واحد افزایش داد اما گفت که برای مهار تورم باید آنها را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه دارد.

پاتریک هارکر، رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا در سخنرانی خود در یک گروه محلی در مالورن، پنسیلوانیا گفت: «افزایش 25 واحد پایه در آینده مناسب خواهد بود.

کارول کنگ، یک استراتژیست ارزی در Commonwealth Bank of Australia (OTC:)، گفت که فدرال رزرو احتمالاً از گزارش تورم راحت خواهد شد و دلار آمریکا به کاهش خود ادامه خواهد داد.

کنگ با اشاره به کاهش رشد اقتصادی پیش بینی شده در سراسر جهان گفت: «اگرچه احتمالاً شاهد اوج قیمت دلار هستیم، اما هنوز فرصتی برای تقویت موقت دلار وجود دارد.»

در همین حال، ین با 0.12 درصد تقویت به 129.10 در هر دلار رسید که در اوایل جلسه به بالاترین سطح هفت ماهه 128.65 در هر دلار رسید.

ین به دلیل افزایش گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بانک ژاپن (BOJ) اثرات جانبی تسهیل پولی خود را در جلسه سیاست گذاری هفته آینده بررسی خواهد کرد، تقویت شده است.

دلار استرالیا با 0.11 درصد کاهش به 0.696 دلار رسید، در حالی که 0.34 درصد کاهش یافت و به 0.637 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.