دلار در حالت تدافعی به دلیل ترس از افول بانکی؛ کاهش ین توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته کوین باکلند توکیو (رویترز) – دلار آمریکا روز چهارشنبه پس از دو روز زیان، در حالی که بازارهای مالی جهانی مقداری از ثبات را به دست آوردند، به امید

کد خبر : 339714
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۱۴
دلار در حالت تدافعی به دلیل ترس از افول بانکی؛  کاهش ین توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته کوین باکلند

توکیو (رویترز) – دلار آمریکا روز چهارشنبه پس از دو روز زیان، در حالی که بازارهای مالی جهانی مقداری از ثبات را به دست آوردند، به امید اینکه بتوان از یک بحران بانکی تمام عیار جلوگیری کرد، در پایین ترین سطح باقی ماند.

این ارز که ارز را در برابر شش همتای اصلی ردیابی می کند، در معاملات اولیه آسیا پس از افت حدود 0.3 درصدی در هر یک از دو جلسه گذشته، ثابت بود. این ضعف علیرغم افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده رخ می دهد که همچنین نتیجه کاهش تقاضا برای امن ترین دارایی ها است.

ین در آستانه پایان سال مالی ژاپن در روز جمعه بی ثبات باقی ماند. دلار با جهش 0.51 درصدی به 131.59 ین رسید و تمام افت 0.5 درصدی روز قبل را از بین برد، زمانی که با بازدهی بلندمدت خزانه داری ایالات متحده به طور غیر مشخصی در جهت مخالف حرکت کرد.

بازده معیار 10 ساله ایالات متحده یک واحد پایه بالاتر رفت و در معاملات توکیو به 3.579 درصد رسید و به اوج یک هفته اخیر رسید.

در جاهای دیگر، دلار استرالیا 0.18٪ کاهش یافت و به 0.66965 دلار رسید، پس از قرائت تورم مصرف کننده استرالیا به پایین ترین حد در 8 ماه گذشته، و این وضعیت را برای توقف هفته آینده در کمپین افزایش نرخ بانک رزرو افزایش داد.

پول ایالات متحده جایگاه خود را از دست داد زیرا سرمایه گذاران از توافق First Citizens BancShares برای خرید تمام سپرده ها و وام های بانک سیلیکون ولی شکست خورده و همچنین اظهار نظر یک شبه مایکل بار، نایب رئیس فدرال رزرو در بخش نظارت، دلجویی کردند که مشکلات SVB به دلیل مدیریت ریسک “وحشتناک”، نشان می دهد که می تواند یک مورد مجزا باشد.

با این حال، معامله گران همچنان نسبت به علائم هر گونه شکاف بیشتر در سیستم بانکی بسیار حساس هستند.

جوزف کاپورسو، استراتژیست در Commonwealth Bank of Australia (OTC:) در یادداشت مشتری با اشاره به اهمیت داده های هفتگی در بازار پول نوشت: «مسائل بانک های ایالات متحده در کوتاه مدت تأثیر غالب بر دلار آمریکا باقی خواهند ماند. جریان های سررسید در اواخر روز، که “احتمالاً نشان دهنده انتقال سپرده ها از بانک های کوچک ایالات متحده به بانک های بزرگ خواهد بود.”

کاپورسو گفت: «بنابراین یک افزایش بزرگ دیگر در جریان ورودی به وجوه بازار پول یک ریسک نزولی برای دلار در بیست و چهار ساعت آینده است.

یورو در 1.0845 دلار ثابت بود و پوند با 0.06 درصد کاهش به 1.2334 دلار رسید.

به دنبال مشکلات در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance، که توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مورد شکایت قرار گرفته است، به حدود 27400 دلار رسید.

این توکن در روز دوشنبه پس از عقب نشینی از بالاترین سطح 9 ماهه 29380 دلاری هفته گذشته، به 26541 دلار سقوط کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.