دلار در ترس های کووید ، Fed Tapering By Investing.com ، لحن مثبت را حفظ می کند

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com-دلار در اوایل روز جمعه در بازارهای اروپایی تا حد زیادی بدون تغییر بود ، اما لحن مثبت در مورد نگرانی های ویروس کووید -19 می تواند مانع از رشد جهانی شود درست زمانی که فدرال رزرو شروع به کاهش محرک های پولی دوران پاندمی کرد. در ساعت 2

کد خبر : 93273
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
دلار در ترس های کووید ، Fed Tapering By Investing.com ، لحن مثبت را حفظ می کند

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com-دلار در اوایل روز جمعه در بازارهای اروپایی تا حد زیادی بدون تغییر بود ، اما لحن مثبت در مورد نگرانی های ویروس کووید -19 می تواند مانع از رشد جهانی شود درست زمانی که فدرال رزرو شروع به کاهش محرک های پولی دوران پاندمی کرد.

در ساعت 2 و 50 دقیقه بامداد ET (0650 GMT) ، شاخص دلار که در برابر سبدی از شش ارز دیگر ارزش دلار آمریکا را دنبال می کند ، پس از روز جمعه جمعه برای اولین بار از اوایل نوامبر به 93.612 واحد رسید ، به 93.558 ثابت رسید. این در مسیر افزایش 1.1 درصدی این هفته است که بیشترین میزان طی دو ماه گذشته است.

0.1 higher در 1.1686 بالاتر بود ، نزدیک به پایین ترین سطح 9 ماهه 1.1665 که یک شبه رسید ، تا حد زیادی در 109.70 بود ، در حالی که 0.1 to به 1.3624 کاهش یافت ، نه چندان دور از سقوط شدید یک ماهه پس از سقوط شدید 2.5 in در انگلستان در ژوئیه ، سیگنالی است که بهبود کشور ممکن است شتاب خود را از دست بدهد.

گفته می شود ، بیشترین ضرر در برابر دلار مربوط به ارزهای اصطلاحا کالایی است. این هفته 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.7127 رسید که بیش از کمترین میزان در 9 ماه گذشته بود و بیش از 3 درصد کاهش یافت ، زیرا قرنطینه کووید -19 در سیدنی به مدت یک ماه تمدید شد.

0.3 درصد کاهش یافت و به 0.6824 رسید ، درست بالای پایین ترین سطح در 9 ماه اخیر ، و تقریبا 3 درصد در هفته جاری کاهش یافت ، زیرا بانک مرکزی کشور افزایش نرخ را در اوایل این هفته به دلیل تاخیر سریع در شیوع جدید کووید -19 به تعویق انداخت. اوایل جمعه تمدید شد

با افت ناگهانی قیمت نفت به اقتصاد کانادا ، 0.3 درصد افزایش یافت و به 1.2870 رسید که بالاترین رقم در 6 ماه گذشته است.

گسترش نوع دلتا بسیار قابل انتقال ویروس Covid-19 نگرانی هایی را ایجاد می کند که ممکن است بهبود اقتصادی از اولین شیوع بیماری متوقف شود. اما ، افزودن به این ایده این است که فدرال رزرو ، بانک مرکزی بزرگترین اقتصاد جهان و محرک اصلی رشد ، در آستانه کاهش محرک خرید اوراق قرضه است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: “موسیقی خلق شده از سوی فدرال رزرو یکی از راه های کاهش است.” داستانهای خارج از کشور. “

این بدان معناست که تمرکز بازار در حال حاضر بسیار روی سمپوزیوم سالانه فدرال رزرو در وایومینگ است که در پایان هفته آینده آغاز می شود.

در سایر نقاط ، 0.1٪ بیشتر در 6.5015 معامله شد ، درست از بالاترین سطح سه هفته اخیر 6.5104 که قبلاً و بالاتر از سطح کلیدی 6.50 مشاهده شده بود ، پس از آنکه بانک خلق چین نرخ اولیه وام یک ساله خود را در 3.85٪ و پنج سال حفظ کرد. LPR در 4.65.

در حالی که انتظار می رفت این حرکت برای ثابت نگه داشتن نرخ بهره معیار بدون توجه به کندی رشد در دومین اقتصاد بزرگ جهان پس از موج گسترده شیوع کووید 19 که منجر به قرنطینه گسترده شده بود ، کاهش یابد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.