دلار در تجارت تلفیقی کمی ضعیف تر است – BBH

اقتصاددانان Brown Brothers Harriman & Co (BBH) پیشنهاد می‌کنند که چرخش اخیر فدرال رزرو ممکن است همچنان بر دلار آمریکا تاثیر بگذارد، اگرچه پس‌زمینه اساسی به نفع گاو نر است. نقل قول های کلیدی: DXY نزدیک به 105.15 معامله می شود اما بخش عمده ای از سودهای دیروز را حفظ کرده است. در حالی که

کد خبر : 290442
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
دلار در تجارت تلفیقی کمی ضعیف تر است – BBH


اقتصاددانان Brown Brothers Harriman & Co (BBH) پیشنهاد می‌کنند که چرخش اخیر فدرال رزرو ممکن است همچنان بر دلار آمریکا تاثیر بگذارد، اگرچه پس‌زمینه اساسی به نفع گاو نر است.

نقل قول های کلیدی:

DXY نزدیک به 105.15 معامله می شود اما بخش عمده ای از سودهای دیروز را حفظ کرده است. در حالی که ما هنوز معتقدیم که چشم انداز بنیادی به نفع دلار است، اما اذعان می کنیم که ضعف دلار در کوتاه مدت احتمالاً پس از چرخش غیرمنتظره پاول ادامه خواهد داشت. اگر داده‌های ایالات متحده مانند سرویس‌های ISM ثابت بماند، این روایت فدرال رزرو ممکن است شروع به شکستن کند.»

«پس از سخنرانی هفته گذشته پاول، روایت به سمت dovish تغییر کرد. پس از AHE و خدمات PMI، این روایت در حال چرخش به سمت شاهین است. ما تصور می کنیم که زمزمه هایی در مورد 75 bp از طرف فدرال رزرو در هفته آینده وجود خواهد داشت، اما فکر می کنیم تا حد زیادی به داده های CPI یک روز قبل از تصمیم گیری بستگی دارد. “

با این اوصاف، ما فکر می‌کنیم که این اشتباه بود که پاول هفته گذشته 75 bp را از جدول حذف کرد. WIRP همچنان پیشنهاد می کند که افزایش 50 bp در 14 دسامبر کاملاً قیمت گذاری شده است و تنها 5٪ احتمال حرکت 75 bp بزرگتر را دارد. بازار سوآپ با نرخ سیاست اوج 5.0 درصدی قیمت گذاری می کند، اما احتمال اوج بالای 5.25 درصدی دوباره بالا رفته است.”

هر دو AHE و core PCE در بیشتر سال جاری علیرغم کاهش شاخص‌های CPI و PPI نزدیک به 5% کاهش داشته‌اند. ما معتقدیم که بازگرداندن PCE اصلی به هدف 2 درصدی فدرال رزرو بسیار دشوارتر از قیمت گذاری بازارها خواهد بود. ما فکر نمی کنیم که دو افزایش 50 واحدی بیشتر این کار را انجام دهد، نه زمانی که بازار کار تا این حد ثابت بماند و مصرف شود. نگه می دارد.»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.