دلار در برابر ین پس از ایستادن BOJ افزایش یافت توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از اینکه سیاست پولی بسیار آسان خود را در مقایسه با انقباض انقباض همتایان خود حفظ کرد، در برابر ین ژاپن افزایش یافت. در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 217848
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
دلار در برابر ین پس از ایستادن BOJ افزایش یافت توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از اینکه سیاست پولی بسیار آسان خود را در مقایسه با انقباض انقباض همتایان خود حفظ کرد، در برابر ین ژاپن افزایش یافت.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، پس از سقوط به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای 103.41 یک شبه، 0.8 درصد بالاتر در 104.245 معامله شد، که در تضاد با بالاترین سطح دو دهه است. 105.79 قبل از تصمیم فدرال رزرو.

پس از یک دوره نوسان معاملاتی که بلافاصله پس از تصمیم BoJ برای حفظ هدف کوتاه مدت خود در -0.1٪ با تعهد برای هدایت بازده اوراق قرضه دولتی در حدود 0٪، 1.6٪ افزایش یافت و به 134.37 رسید.

این سیاست پولی بسیار سست، BoJ را پس از افزایش نرخ‌های بهره، و نرخ‌های بهره در این هفته به تنهایی در اتاقی قرار می‌دهد.

مقامات ژاپنی در اوایل روز جمعه سعی کردند تا حدودی از ارز تحت محاصره خود حمایت کنند، با صدور بیانیه مشترک نادری از سوی دولت و بانک مرکزی مبنی بر نگرانی آنها از سقوط شدید اخیر در ین، قوی ترین هشدار تا به امروز مبنی بر اینکه توکیو می تواند برای حمایت از این ارز مداخله کند. به عنوان پایین ترین سطح 20 سال است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «ین آسیب‌پذیر باقی می‌ماند، به‌ویژه اگر برخی تثبیت‌ها در تمایلات ریسک، حمایت امن از ارز را افزایش دهد و آن را در معرض شواهد افزایش شدید بازدهی و انقباض فدرال رزرو قرار دهد».

ما همچنان به افزایش ریسک دلار/ین برای شکستن قابل توجهی به بالای 135.00 در روزهای آینده ادامه می دهیم، مگر اینکه مقامات ژاپنی با مداخله FX وارد عمل شوند.

توجه به عرضه ایالات متحده و تولید در جلسه بعدی جهت راهنمایی معطوف خواهد شد، با انتظار می رود این رقم برای ماه می 0.4% در مقایسه با 1.1% افزایش در آوریل افزایش یابد. انتظار می رود در ماه می 0.3% افزایش یابد، در مقایسه با رشد 0.8% در ماه قبل.

در جاهای دیگر، 0.4% سقوط کرد و به 1.0504 رسید، و از بالاترین سطح یک هفته‌ای خود در پی تصمیم این کشور مبنی بر قول حمایت جدید برای مهار هزینه‌های استقراض در میان کشورهای جنوبی عقب نشینی کرد.

0.7% کاهش یافت و به 1.2264 رسید و بخش عادلانه ای از سودهای مشاهده شده در روز پنجشنبه پس از افزایش برای پنجمین جلسه متوالی خود را پس داد و به اقدامات جنگ طلبانه بیشتر در آینده اشاره کرد.

0.2% افزایش یافت و به 0.9686 رسید، در حالی که ارزش دلار در برابر فرانک سوئیس پس از بیشترین افت در هفت سال گذشته در یک شبه افزایش یافت زیرا بانک ملی سوئیس با افزایش نیم واحدی غافلگیر شد.

در جاهای دیگر، ریسک حساس با 0.9 درصد کاهش به 0.6978، 0.7 درصد کاهش به 0.6319 رسید، در حالی که تا حد زیادی بدون تغییر در 6.7006 بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.