دلار در آغاز هفته کلیدی بانک مرکزی کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه در اروپا کاهش یافت، اما ضرر و زیان اندک است زیرا معامله گران منتظر سیگنال های مجموعه ای از جلسات بانک مرکزی در این هفته هستند و به ویژه فدرال رزرو در کانون توجه قرار دارد. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت

کد خبر : 379187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۹
دلار در آغاز هفته کلیدی بانک مرکزی کاهش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز دوشنبه در اروپا کاهش یافت، اما ضرر و زیان اندک است زیرا معامله گران منتظر سیگنال های مجموعه ای از جلسات بانک مرکزی در این هفته هستند و به ویژه فدرال رزرو در کانون توجه قرار دارد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2% کاهش در 100.645 معامله شد که بسیار بالاتر از پایین‌ترین سطح 15 ماهه اوایل جولای بود.

راهنمای آینده فدرال رزرو کلید دیده می شود

دلار در هفته گذشته بیش از 1 درصد افزایش یافت، پس از آن که داده ها نشان داد ایالات متحده همچنان ضعیف است و باعث ایجاد ابهام در مسیری که فدرال رزرو در روز چهارشنبه به سمت آن خواهد رفت.

انتظار می‌رود که بانک مرکزی همچنان نرخ‌ها را 25 واحد پایه افزایش دهد، اما اینکه آیا این افزایش نرخ‌ها را در سال جاری نشان می‌دهد یا خیر، با توجه به اینکه ایالات متحده اگرچه کند شده است، همچنان بالاتر از محدوده هدف سالانه بانک حرکت می‌کند، مشخص نیست.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «اقدامات قیمت در هفته گذشته احتمالاً نشان می‌دهد که تغییر به تجارت کاهش تورم آسان نخواهد بود و مستلزم یک منبع ثابت از شواهد پشتیبان است – خواه قیمت ملایم‌تر باشد یا داده‌های فعالیت ضعیف‌تر».

لبه های یورو بالاتر است. نظرات لاگارد کلید خورد

0.2% افزایش یافت و به 1.1141 رسید، در حالی که نشست روز پنجشنبه نیز منجر به افزایش 25 واحد پایه خواهد شد.

باز هم، با افزایش قیمت تا حد زیادی در چنین افزایشی، این نظرات مربوط به رئیس بانک مرکزی اروپا است که بازار در انتظار آن است، به ویژه سیگنالی که او برای نشست سپتامبر ارسال می کند که هنوز به طور قابل توجهی بالاتر از هدف بانک مرکزی است.

داده‌های PMI و PMI برای منطقه یورو قرار است بعداً در جلسه منتشر شوند و باید سرنخ‌هایی در مورد سلامت اقتصاد منطقه ارائه دهند.

ین ژاپن در آستانه نشست BOJ افزایش یافت

0.3% کاهش یافت و به 141.39 رسید و ین هفته گذشته قبل از جلسه سیاست روز جمعه تا حدودی از افت شدید بهبود یافت.

BOJ نشانه اندکی از برنامه ریزی برای تشدید سیاست فوق العاده سست خود در کوتاه مدت ارائه کرده است و انتظار می رود در این جمعه اقدامات کنترلی منحنی بازدهی خود را حفظ کند.

دولت ژاپن روز دوشنبه گفت که تورم احتمالاً در سال جاری تعدیل خواهد شد، قبل از اینکه در سال آینده با از بین بردن تأثیر عوامل یکباره، به حدود 1.5 درصد کاهش یابد.

در جاهای دیگر، با افزایش 0.2 درصدی به 1.2879 رسید، با کمک داده های خرده فروشی قوی هفته گذشته، 0.1 درصد افزایش یافت و به 0.6739 رسید، که با توجه به اهمیت این بازار برای بازار صادرات استرالیا، 0.1 درصد افزایش یافت و به 7.1943 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.