دلار در آستانه چند دقیقه پیش از فدرال رزرو، افزایش قیمت کیوی توسط رویترز

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 14 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر نوشته ایین ویترز لندن (رویترز) – دلار آمریکا در روز چهارشنبه قبل از انتشار دقایق مورد توجه از آخرین جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو ثابت ماند، در حالی که دلار

کد خبر : 284712
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
دلار در آستانه چند دقیقه پیش از فدرال رزرو، افزایش قیمت کیوی توسط رویترز



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر تصویری دیده می شود که در 14 ژوئن 2022 گرفته شده است. رویترز/فلورانس لو/تصویر

نوشته ایین ویترز

لندن (رویترز) – دلار آمریکا در روز چهارشنبه قبل از انتشار دقایق مورد توجه از آخرین جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو ثابت ماند، در حالی که دلار نیوزیلند به دلیل افزایش بی سابقه نرخ برای مهار تورم افسارگسیخته، تقویت شد.

ارز که ارز را در برابر سبدی از شش ارز اندازه گیری می کند، پس از افت 0.65 درصدی روز گذشته در بحبوحه افزایش احساسات که از ارزهای پرریسک حمایت می کرد، به طور کلی در 107.1 ثابت بود.

دلار در سال جاری به طور گسترده در برابر همه ارزهای اصلی افزایش یافته است، که به دلیل افزایش نرخ های فوق العاده با هدف مهار افزایش قیمت ها تقویت شده است، اما داده های اخیر تورم سردتر از حد انتظار، سرمایه گذاران را وادار کرده است که شرط بندی را برای افزایش نرخ های آتی مهار کنند.

سرمایه گذاران برای هرگونه اشاره در مورد چشم انداز نرخ ها، دقایقی از جلسه نوامبر فدرال رزرو را که قرار است در ساعت 1900 GMT منتشر شود، تجزیه و تحلیل کنند.

تحلیلگران ارزی در Commerzbank (ETR:) در یادداشتی می‌گویند: «در حال حاضر، معامله‌گران FX احتمالاً بین ادامه اظهارنظرهای جنگ‌طلبانه اعضای فدرال رزرو و چشم‌انداز کاری که فدرال رزرو در سال 2023 انجام خواهد داد، درگیر هستند».

دلار نیوزیلند پس از اینکه بانک مرکزی این کشور با وجود هشدارهایی که اقتصاد ممکن است یک سال کامل را در رکود سپری کند، نرخ بهره را با رکوردی بی سابقه افزایش داد، تا 0.7 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر نزدیک شد.

آخرین بار با 0.2% افزایش در روز به 0.61640 دلار رسید.

بانک مرکزی نیوزلند نرخ پایه خود را 75 واحد پایه افزایش داد و به 4.25 درصد رساند – بالاترین نرخ در بین اقتصادهای G10 – و گفت که ممکن است نیاز به افزایش سریعتر از آنچه قبلاً ذکر شده باشد، باشد.

یورو آخرین بار با 0.1 درصد افزایش به 1.03125 دلار رسید، زیرا داده های جدید نشان داد که رکود فعالیت تجاری منطقه یورو در ماه نوامبر اندکی کاهش یافته است.

در همین حال، پس از آنکه داده‌های اولیه فعالیت اقتصادی بریتانیا پیش‌بینی‌ها را شکست داد، استرلینگ 0.4 درصد افزایش یافت و به 1.19345 دلار رسید، اگرچه هنوز انقباض در جریان است.

در چین، افزایش موارد COVID-19 امیدها برای بازگشایی دومین اقتصاد بزرگ جهان را کمرنگ کرده و بازارها را در معرض خطر قرار داده است.

شانگهای به طور ناگهانی یک رویداد صنعت خودرو را در روز چهارشنبه لغو کرد، در حالی که شهر چنگدو قصد دارد برای پنج روز متوالی آزمایشات گسترده ای را برای ساکنان انجام دهد.

رودریگو کاتریل، استراتژیست ارزی در بانک ملی استرالیا (OTC:) می‌گوید: «اعمال محدودیت‌های جدید در کوتاه‌مدت بدون شک تأثیر اقتصادی منفی خواهد داشت.

“اما حداقل در حال حاضر به نظر می رسد بازار بر این واقعیت متمرکز است که در میان مدت چین به دنبال حرکت تدریجی به سمت استراتژی زندگی با کووید است.”

ارزهای رمزپایه بی ثبات باقی ماندند و بیت کوین بین ضرر و زیان در نوسان بود. آخرین بار با 2 درصد افزایش به 16590 دلار رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.