دلار در آستانه هفته NFP به روند مثبت چهار هفته ای خود پایان داد

[ad_1] اشتراک گذاری: آنچه باید در روز دوشنبه 6 مارس رعایت کنید: این دلار سبز روز جمعه جایگاه خود را از دست داد و هفته را پایین تر به پایان رساند. داده های مثبت از چین و عقب نشینی بازدهی ایالات متحده، DXY را در قلمرو منفی نگه داشت. سهام ایالات متحده پس

کد خبر : 328693
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
دلار در آستانه هفته NFP به روند مثبت چهار هفته ای خود پایان داد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

آنچه باید در روز دوشنبه 6 مارس رعایت کنید:

این دلار سبز روز جمعه جایگاه خود را از دست داد و هفته را پایین تر به پایان رساند. داده های مثبت از چین و عقب نشینی بازدهی ایالات متحده، DXY را در قلمرو منفی نگه داشت. سهام ایالات متحده پس از ضررهای شدید در ماه فوریه، هفتگی افزایش یافت. بهبود احساسات بازار به تضعیف بازار کمک کرد دلار، که اولین ضرر هفتگی در یک ماه پس از فوریه مثبت را ثبت کرد.

این می تواند شروعی آرام برای یک هفته شلوغ باشد که اطلاعات جدید، تصمیمات نرخ بهره و راهنمایی های تازه از بانک های مرکزی را به همراه خواهد داشت. بانک مرکزی استرالیا جلسه خود را در روز سه شنبه برگزار خواهد کرد (انتظار افزایش نرخ بهره 25 واحد در ثانیه) و بانک مرکزی کانادا در روز چهارشنبه. صندلی فدرال پاول به کنگره (سه/چهارشنبه) در مورد گزارش سیاست پولی شش ماهه شهادت خواهد داد. چین تجارت (سه شنبه) و تورم (پنجشنبه) را گزارش خواهد کرد.

روز کلیدی روز جمعه با گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خواهد بود. کانادا همچنین داده های اشتغال را منتشر خواهد کرد. در آخر هفته، “دو جلسه” (جلسه پارلمانی) سالانه چین آغاز می شود. دولت چین قرار است عناوین دولتی را رسمی کند و هدف تولید ناخالص داخلی خود را اعلام کند.

EUR/USD افزایش هفتگی متوسطی را به ثبت رساند، که برای تبدیل شدن به بهترین عملکرد از اوایل ژانویه کافی است. بازگشت از میانگین متحرک ساده 20 هفته ای رخ داد و به زیر 1.0700 رسید. منطقه یورو داده های تورم باعث کاهش اوراق قرضه اروپا شد. افزایش بازده EZ به یورو کمک کرد.

سود حاصل از توافق بین بریتانیا و اتحادیه اروپا برای پوند کوتاه مدت بود. GBP/USD به حرکت خود ادامه می دهد، با پشتیبانی 1.1900، قادر به بازپس گیری 1.2000 نیست. EUR/GBP به منطقه 0.8850 بازگشت.

این ین ژاپن با وجود بازدهی بالاتر، هفته را مختلط به پایان رساند. USD/JPY با مقاومت قوی در حدود 137.00 مواجه است. EUR/JPY بالاترین بسته شدن هفتگی از نوامبر را به ثبت رساند، اما از بالاترین سطح زیر 145.00 فاصله داشت.

در میان بزرگان، دلار نیوزلند بهترین عملکرد را داشت. در ماه فوریه، بانک مرکزی نیوزلند OCR را با 50 واحد افزایش به 4.75 درصد رساند که نشان دهنده افزایش بیشتر در آینده است. NZD/USD پس از چهار لغزش هفتگی افزایش یافت، اما هنوز نمی تواند بالاتر از SMA 20 روزه در 0.6260 باشد.

با در نظر گرفتن پرمعامله ترین ارزها در سطح جهان پزوی شیلی (CLP) و پزو مکزیک (MXN) بزرگترین برنده هفته بودند. USD/MXN برای اولین بار از سال 2018 به زیر 18.00 سقوط کرد.

بازده – محصول همچنان برای ارزها مرتبط باقی می‌ماند، به طوری که ایالات متحده 10 ساله با 4 درصد و آلمان 10 ساله با 2.70 درصد، بالاترین بسته شدن هفتگی از سال 2011 تاکنون است. انتظار می‌رود که نوسانات بازار اوراق قرضه هفته آینده ادامه یابد.

طلا بهترین هفته از ژانویه را پشت سر گذاشت و علیرغم بازدهی بالاتر، از پایین ترین سطح دو ماهه خود به منطقه 1850 دلار بازگشت. قیمت از دوشنبه به طور مداوم افزایش یافته است. نقره به یک دوره منفی شش هفته ای پایان داد و از پایین ترین سطح چهار ماهه خود صعود کرد و به بالای منطقه 21 دلاری بازگشت. چشم انداز فلزات با توجه به اینکه بازار اوراق قرضه همچنان یک ریسک بحرانی در هر دو جهت است، بهبود یافته است.

قیمت نفت هفته گذشته را حدود 4 درصد افزایش داد. قیمت‌ها در روز جمعه پس از کاهش 3 درصدی به دلیل گزارش‌ها مبنی بر اینکه امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در حال بحث داخلی درباره خروج از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است، تقریباً 2 درصد افزایش یافت. آخرین دور از داده‌های فعالیت اقتصادی ایالات متحده و چین به قیمت‌ها کمک کرد تا بالاتر از پایین‌ترین سطح YTD باقی بمانند، اما برای افزایش مجدد WTI به بالای 80.00 دلار کافی نبود.

ارزهای دیجیتال نتوانستند از قیمت سهام بالاتر و دلار ضعیف تر سود ببرند. بیت کوین در روز جمعه بیش از 4 درصد از دست داد و به پایین ترین سطح در چهار هفته اخیر رسید که تحت تاثیر مشکلات سیلورگیت قرار گرفت.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.