دلار در آستانه معاملات در آمریکای شمالی در پایین ترین حد خود باقی می ماند

[ad_1] دلار همچنان به دلیل گزارش نرم‌تر خدمات ISM در روز جمعه، کمی از خماری رنج می‌برد. احساسات گسترده‌تر بازار همچنان در سمت خوش‌بینانه باقی می‌ماند، زیرا تاکنون در معاملات اروپا، سهام و اوراق بهادار بیشتر پیشنهاد شده‌اند. افت دلار زیاد گسترش نمی یابد زیرا شاهد تثبیت دامنه ها هستیم، اما دلار همچنان در کل

کد خبر : 304348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
دلار در آستانه معاملات در آمریکای شمالی در پایین ترین حد خود باقی می ماند

[ad_1]

دلار همچنان به دلیل گزارش نرم‌تر خدمات ISM در روز جمعه، کمی از خماری رنج می‌برد. احساسات گسترده‌تر بازار همچنان در سمت خوش‌بینانه باقی می‌ماند، زیرا تاکنون در معاملات اروپا، سهام و اوراق بهادار بیشتر پیشنهاد شده‌اند. افت دلار زیاد گسترش نمی یابد زیرا شاهد تثبیت دامنه ها هستیم، اما دلار همچنان در کل پایین تر است.

شایان ذکر است، USD/CAD با 0.5 درصد کاهش به 1.3370 نزدیک به پایین ترین سطح خود رسیده است، زیرا این جفت ارز نزولی بیشتر زیر میانگین متحرک 100 روزه خود را تهدید می کند. در همین حال، AUD/USD نیز با 0.5% افزایش به 0.6910 رسیده است، زیرا خریداران به دنبال حرکت شکست به سمت 0.7000 هستند، هرچند از اوج های قبلی 0.6947 خارج می شوند. تنها جفت دلاری که روند را کاهش می دهد USD/JPY است که همانطور که قبلا در اینجا ذکر شد با 0.2% افزایش به 132.35 رسیده است.

در جاهای دیگر، EUR/USD 0.4% افزایش یافته و به سطح 1.0670-80 رسیده است، زیرا می بینیم که خریداران پس از عقب نشینی به سمت حمایت خط روند شکسته (خط سفید) از قبل، دوباره در قیمت 1.0700 حرکت می کنند:

افت دلار در شرایطی است که سهام‌های بالاتری هستند، به طوری که شاخص‌های اروپایی حدود 0.3% تا 0.5% افزایش داشتند در حالی که معاملات آتی S&P 500 در حال حاضر 16 واحد یا 0.4% افزایش یافته است. در همین حال، بازدهی خزانه داری 10 ساله با 2.4 واحد افزایش به 3.595 درصد رسید، زیرا اوراق قرضه نیز امروز اندکی در قیمت پیشنهادی خود باقی مانده اند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.