دلار حمایت خود را به دست آورد؛ یورو در برابر داده های تورم ضعیف شده توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و جایگاه محکم خود را دوباره به دست آورد، در حالی که یورو پیش از داده های کلیدی تورم منطقه یورو سقوط کرد. در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را

کد خبر : 328093
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
دلار حمایت خود را به دست آورد؛  یورو در برابر داده های تورم ضعیف شده توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز پنجشنبه افزایش یافت و جایگاه محکم خود را دوباره به دست آورد، در حالی که یورو پیش از داده های کلیدی تورم منطقه یورو سقوط کرد.

در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.3 درصد افزایش در 104.737 معامله شد، نزدیک به بالاترین سطح دو ماهه.

دلار با بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده حمایت شده است و به افزایش ارزش دلار کمک می کند پس از ثبت ضررهای شدید یک شبه.

این به دنبال آن بود که رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس پیشنهاد کرد که در نشست بعدی بانک مرکزی ایالات متحده در اواخر این ماه هنوز احتمال وجود دارد.

کشکاری در نشستی در روز چهارشنبه گفت: «فکر می‌کنم همکارانم با من موافق هستند که خطر انقباض بیش از حد بیشتر از خطر انقباض بیش از حد است». کافی خواهد بود.

بازار در حال حاضر در اوج بالاتر 5.5 درصدی نرخ سیاستی فدرال رزرو در ماه سپتامبر قیمت گذاری می کند که یک جهش قابل توجه از محدوده فعلی 4.5-4.75 درصد است.

در جاهای دیگر، پس از صعود 0.9 درصدی در روز چهارشنبه، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.0633 رسید که شدیدترین رشد در یک ماه گذشته بود.

تمرکز روز پنجشنبه بر آخرین انتشار شاخص قیمت مصرف کننده منطقه یورو برای ماه فوریه خواهد بود.

انتظارات اولیه کاهش 8.2 درصدی در ماه فوریه از 8.6 درصد در ماه قبل بود. با این حال، داده‌ها و داده‌ها همگی بالاتر از حد انتظار هستند و به احتمال متمایز یک غافلگیری بدتر اشاره می‌کنند که فشار را بر بانک مرکزی اروپا تحمیل می‌کند.

یواخیم ناگل، رئیس بوندس‌بانک، روز چهارشنبه گفت که ممکن است پس از ماه مارس به افزایش قابل توجهی نرخ بهره نیاز داشته باشد و بانک مرکزی متعهد به افزایش 50 واحدی در این ماه باشد.

ناگل در یک سخنرانی گفت: «گام نرخ بهره اعلام شده برای مارس آخرین نخواهد بود. حتی ممکن است پس از آن نیز گام‌های مهم دیگری در مورد نرخ بهره لازم باشد.

با توجه به اظهارات رئیس بانک مرکزی انگلستان که روز چهارشنبه گفت که دیگری اجتناب ناپذیر نیست، 0.6% کاهش یافت و به 1.1965 رسید و به این معنی است که بانک مرکزی بریتانیا به پایان چرخه انقباض خود نزدیک شده است.

با 0.4% افزایش به 136.75 رسید و بازدهی بالاتر ایالات متحده بر ین فشار آورد. 0.7% کاهش یافت و به 0.6218 رسید، 0.4% کاهش یافت و به 0.6731 رسید و 6.9095 افزایش یافت و برخی از سودهای روز چهارشنبه را پس از داده های سالم بازگرداند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.