دلار جلوتر از CPI آمریکا سقوط کرد، فرماندار بعدی BOJ توسط رویترز انتخاب شد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط آنکور بانرجی و جویس آلوز سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه پیش از انتشار گزارش تورم مورد انتظار کاهش یافت، در حالی که با انتخاب غافلگیرکننده

کد خبر : 319967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
دلار جلوتر از CPI آمریکا سقوط کرد، فرماندار بعدی BOJ توسط رویترز انتخاب شد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط آنکور بانرجی و جویس آلوز

سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه پیش از انتشار گزارش تورم مورد انتظار کاهش یافت، در حالی که با انتخاب غافلگیرکننده کازو اوئدا به عنوان رئیس بعدی بانک مرکزی ژاپن، ین تقویت شد.

پس از اینکه داده‌های شغلی در بریتانیا نشان داد که رشد دستمزد پایه افزایش یافت، پوند افزایش یافت، اما بازار کار سرد شد.

بازارها به دنبال اطلاعات مربوط به تورم مصرف کننده ایالات متحده برای سرنخ های بیشتر در مورد چشم انداز سیاست فدرال رزرو هستند، به طوری که انتظار می رود پس از رشد 6.5 درصدی در دسامبر، در ژانویه سالانه 6.2 درصد افزایش یابد.

در ساعت 09:00 به وقت گرینویچ، ارزش پول ایالات متحده را در برابر شش رقیب اصلی اندازه گیری می کند. از زمان رسیدن به بالاترین سطح 20 ساله در سپتامبر، 10 درصد کاهش یافته است.

Moh Siong Sim، یک استراتژیست ارزی در بانک سنگاپور، گفت که بازار ارز در یک الگوی نگهداری قرار دارد.

سیم گفت که در حال حاضر بحث این است که آیا تورم در 3 تا 4 درصد باقی خواهد ماند یا به 2 درصد کاهش خواهد یافت که مطابق با امیدهای قبلی بازار است.

شانس به سمت یک ارزیابی معقول‌تر تغییر می‌کند که احتمالاً ممکن است در 3-4 درصد گیر کنیم و فدرال رزرو باید کارهای بیشتری انجام دهد.»

بانک مرکزی ایالات متحده در اوایل این ماه نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد، اما گفت که در حال تغییر در مبارزه با تورم است.

بازار نرخ بهره آمریکا را به اوج خود در حدود 5.2 درصد در ماه جولای و پایان سال 4.9 درصدی قیمت گذاری می کند، در حالی که از انتظارات قبلی برای شروع کاهش نرخ در اواخر سال جاری فاصله می گیرد.

UK Jobs LIFT STERLING

استرلینگ پس از اینکه داده‌ها نشان داد که سرعت رشد حقوق پایه در بریتانیا در سه ماه آخر سال 2022 دوباره افزایش یافته است، 0.32 درصد افزایش یافت و به 1.2179 دلار رسید.

سرعت رشد دستمزد در بریتانیا توسط بانک مرکزی انگلستان (BoE) به دقت زیر نظر گرفته می شود زیرا میزان افزایش نرخ بهره را اندازه گیری می کند.

استوارت کول، رئیس اقتصاد کلان در Equiti می‌گوید: «با توجه به اینکه BoE قبلاً در موارد متعدد سیگنال داده است که بازار کار فشرده همچنان تهدیدی برای ثبات قیمت است، ارقام امروز انتظارات را مبنی بر افزایش بیشتر نرخ‌های بهره در نشست MPC ماه آینده تقویت می‌کند.» سرمایه، پایتخت.

پیش از آمار اشتغال منطقه یورو در ساعت 1000 GMT، یورو با 0.23 درصد افزایش به 1.0750 دلار رسید.

جدید BOJ GOV

در جاهای دیگر، دولت ژاپن آکادمیک کازوئو اوئدا را به عنوان گزینه خود برای تبدیل شدن به رئیس بانک مرکزی بعدی معرفی کرد و سرمایه‌گذاران شرط می‌بندند که این انتخاب غافلگیرکننده می‌تواند مانع از پایان سیاست نامطلوب کنترل بازده شود.

رودریگو کاتریل، استراتژیست ارزی بانک ملی استرالیا (OTC:) گفت که اوئدا، یکی از اعضای سابق هیئت سیاستگذاری BOJ و یک دانشگاه علمی در دانشگاه زنان کیوریتسو، به عنوان یک انتخاب معقول در نظر گرفته می شود، زیرا او یک “کبوتر اوبر” کاملا متعهد نیست و باید باید. به عنوان یک خارجی انعطاف پذیری بیشتری دارند.

ین ژاپن با 0.31 درصد تقویت به 132.00 در هر دلار رسید. ین سال گذشته به شدت کاهش یافت و به کمترین میزان در 32 سال گذشته یعنی 151.94 در هر دلار رسید، زیرا نرخ‌های آمریکا افزایش یافت و نرخ‌های ژاپن نزدیک به صفر باقی ماندند، اما از آن زمان به‌دلیل اینکه فدرال رزرو به دنبال توقف انقباضات خود است در حالی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حرکت BOJ افزایش می‌یابد، این ضرر را جبران کرده است. به دور از سیاست فوق العاده سست خود.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که اقتصاد ژاپن از رکود جلوگیری کرده است، اما در ماه‌های اکتبر-دسامبر به دلیل کاهش سرمایه‌گذاری تجاری، اقتصاد ژاپن بسیار کمتر از حد انتظار بازگشته است، به این معنی که خروج از محرک‌ها چالشی برای BOJ خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.