دلار جلوتر از پاول بالاتر می رود. سود پوند پس از CPI توسط Investing.com

[ad_1] Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه پیش از حضور جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره، ثابت ماند، در حالی که با افزایش شدید تورم بریتانیا، پوند افزایش یافت. در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر

کد خبر : 364311
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
دلار جلوتر از پاول بالاتر می رود.  سود پوند پس از CPI توسط Investing.com

[ad_1]



Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز چهارشنبه پیش از حضور جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مقابل کنگره، ثابت ماند، در حالی که با افزایش شدید تورم بریتانیا، پوند افزایش یافت.

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، به 102.185 رسید و کمی بالاتر از پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود معامله شد.

شهادت پاول در کانون توجه است

دلار روز سه‌شنبه با انتشار آمار شگفت‌انگیز مسکن ایالات متحده تقویت شد، زیرا در ماه می 21.7 درصد افزایش یافت که بسیار بیشتر از حد انتظار بود.

با این حال، سود محدود بود زیرا جهش مربوطه وجود نداشت و معامله گران تمایلی به تعهد قوی پیش از کنگره پاول نداشتند، که از کمیته خدمات مالی مجلس ایالات متحده در روز چهارشنبه شروع شد.

چرخه افزایش نرخ بهره در طول یکسال خود را در هفته گذشته متوقف کرد، اما همچنین پتانسیل افزایش بیشتر نرخ‌ها را در اواخر سال نشان داد، بنابراین نظرات پاول برای نشانه‌های بیشتر در مورد سیاست پولی به دقت مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

CPI انگلستان همچنان بسیار بالاست

در جاهای دیگر، پس از اینکه تورم بریتانیا نشانه‌های اندکی از کاهش را نشان داد، 0.2 درصد افزایش یافت و به 1.2792 رسید.

این نشست روز پنجشنبه برگزار می‌شود و همچنان انتظار می‌رود که نرخ‌های بهره را یک بار دیگر از سطح 4.5 درصد فعلی افزایش دهد، در حالی که تورم همچنان بیش از چهار برابر بالاتر از نرخ تورم میان‌مدت 2 درصدی بانک مرکزی است.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «پس از برخی داده‌های ناخوشایند تورم و دستمزد، بازارها اکنون انتظار دارند که بانک انگلستان در ماه‌های آینده نرخ‌های نزدیک به ۶ درصد را بگیرد. این معادل تقریباً شش افزایش اضافی نرخ بهره است و بسیار نزدیک به بالاترین میزانی است که در بحبوحه بحران «بودجه کوچک» در سال گذشته شاهد بودیم.»

یورو همچنان نزدیک به بالاترین حد یک ماهه است

0.1% کاهش یافت و به 1.0911 رسید، نزدیک به اوج یک ماهه باقی ماند، شاخص حساس به ریسک تا 0.6788 بالاتر رفت و 0.2% افزایش یافت و به 141.75 رسید.

با 0.2 درصد افزایش به 7.1934، با کاهش 0.2 درصدی یوان به پایین ترین حد در 7 ماه گذشته در برابر دلار، یک روز پس از قطع کلید بانک خلق چین، اولین اقدام این چنینی در 10 ماه گذشته، در حالی که مقامات چینی تلاش کردند تا یک دلار را تقویت کنند. کند شدن بازگشت اقتصادی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.