دلار جلوتر از فدرال رزرو و با حاکمیت ترس

[ad_1] آنچه باید در روز چهارشنبه 16 مارس رعایت کنید: دلار روز خود را با هدر رفت آغاز کرد اما توانست زمین های از دست رفته را در ساعات معاملاتی ایالات متحده بازیابی کند. جفت EUR/USD در حدود 1.0940 معامله می شود، در حالی که GBP/USD در 1.3035 تغییر می کند. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین

کد خبر : 179320
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۷
دلار جلوتر از فدرال رزرو و با حاکمیت ترس

[ad_1]

آنچه باید در روز چهارشنبه 16 مارس رعایت کنید:

دلار روز خود را با هدر رفت آغاز کرد اما توانست زمین های از دست رفته را در ساعات معاملاتی ایالات متحده بازیابی کند. جفت EUR/USD در حدود 1.0940 معامله می شود، در حالی که GBP/USD در 1.3035 تغییر می کند.

رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گفت که کیف در مورد یافتن راه حل قابل قبول دوجانبه جدی نیست. این خبر امیدها برای توافق دیپلماتیک را کاهش داد. مشاور رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، روز گذشته گفت که آنها مطمئن هستند که می توانند در چند هفته آینده به یک راه حل دیپلماتیک دست یابند.

علاوه بر تحریم‌ها، روسیه پس از تعلیق در 25 فوریه، درخواست خروج از شورای اروپا را ارائه کرد. علاوه بر این، مسکو مجموعه‌ای از تحریم‌ها را علیه مقامات ایالات متحده از جمله رئیس جمهور جو بایدن اعلام کرد و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا را از ورود به کشور منع کرد.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در اجلاس اقتصادی WELT سخنرانی کرد و خاطرنشان کرد که عدم اطمینان پیرامون چشم انداز اقتصادی به طرز چشمگیری افزایش یافته بود، زیرا جنگ به دلیل افزایش هزینه های انرژی و کالاها باعث کاهش رشد و ایجاد تورم می شود. وی همچنین گفت: پیش‌بینی می‌شود که تورم به تدریج کاهش یابد و تا سال 2024 نزدیک به هدف 2 درصدی بانک مرکزی باشد.

چین رکورد شیوع ویروس کرونا را اعلام کرد و بیش از 17 میلیون نفر را در قرنطینه شدید قرار داد و انتظارات رشد اقتصادی را کاهش داد. در میان نگرانی‌های مربوط به کاهش تقاضا در نیمه اول روز، سهام و کالاها عقب‌نشینی کردند.

هر اونس طلا به 1907.04 دلار رسید. در آستانه نزدیک شدن به جهش اندک تا حدود 1920 دلار در هر اونس تروی. قیمت نفت خام آخرین کاهش خود را افزایش داد و WTI روز را با 96.50 دلار در هر بشکه به پایان رساند.

جفت AUD/USD روز را در محدوده محدودی سپری کرد و روز را با تغییرات اندک زیر 0.7200 به پایان رساند. دلار کانادا از کاهش قیمت نفت و افزایش شدید کالاها منتفع شد و در نتیجه USD/CAD به 1.2766 سقوط کرد.

وال استریت علیرغم افزایش نگرانی ها در رابطه با بحران روسیه و اوکراین، سود قابل توجهی را به ثبت رساند. بازده اوراق قرضه دولت آمریکا افزایش یافت با بازدهی اسکناس 10 ساله خزانه داری به بالاترین سطح چند هفته ای 2.169% رسید که روز نزدیک به پایان رسید.

تمرکز بازار اکنون به سمت فدرال رزرو ایالات متحده معطوف شده است، زیرا بانک مرکزی ایالات متحده تصمیم سیاست پولی خود را در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد و انتظار می رود حداقل 25 واحد در ثانیه افزایش نرخ بهره را آغاز کند.

3 پیش‌بینی قیمت برتر بیت‌کوین، اتریوم، XRP: گاوهای کریپتو به ماندگاری خود ادامه می‌دهند، اما برای چه مدت؟


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.