دلار ثابت پس از بحث فدرال رزرو باعث افزایش تازه شد. بررسی حقوق و دستمزد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جفری اسمیت Investing.com — دلار در معاملات اولیه روز جمعه در اروپا به طور کلی ثابت بود و به دستاوردهایی که بر اساس اظهارات تندروانه‌تر فدرال رزرو در روز پنجشنبه به دست آورده بود، حفظ شد. تا ساعت 03:30 ET (07:30 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش

کد خبر : 264614
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۲۵
دلار ثابت پس از بحث فدرال رزرو باعث افزایش تازه شد.  بررسی حقوق و دستمزد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جفری اسمیت

Investing.com — دلار در معاملات اولیه روز جمعه در اروپا به طور کلی ثابت بود و به دستاوردهایی که بر اساس اظهارات تندروانه‌تر فدرال رزرو در روز پنجشنبه به دست آورده بود، حفظ شد.

تا ساعت 03:30 ET (07:30 GMT)، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز اقتصادی پیشرفته دنبال می کند، تقریباً بدون تغییر در 112.15 بود و در دو جلسه گذشته بیش از 1٪ افزایش یافت زیرا فدرال رزرو در برابر انتظارات بازار عقب نشینی کرد. یک “محور” اولیه برای یک سیاست پولی آسان تر.

روز پنجشنبه، رئیس فدرال رزرو هشدار داده بود که نرخ بهره تا سال آینده همچنان افزایش خواهد یافت، در حالی که رئیس فدرال رزرو شیکاگو گفت که انتظار دارد نرخ وجوه فدرال رزرو قبل از توقف انقباض فدرال به 4.75 درصد برسد.

والر ساعاتی پس از مجموعه دیگری از داده‌ها که نشان می‌دهد مزایای بیکاری هنوز در پایین‌ترین حد تاریخی خود قرار دارد، گفت: «ما در حال حاضر با یک موازنه بین هدف اشتغال و تورم خود مواجه نیستیم، بنابراین سیاست پولی می‌تواند و باید به شدت برای کاهش تورم مورد استفاده قرار گیرد. سطوح گزارش روز چهارشنبه همچنین به ادامه رشد اشتغال با سرعت مناسب در ماه سپتامبر اشاره کرد، علیرغم کاهش شدید میزان گزارش شده در ماه قبل توسط وزارت کار.

بازار اکنون در حال آماده شدن برای گزارش رسمی بازار کار برای ماه سپتامبر است که در ساعت 08:30 به وقت شرق می رسد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که 250000 واحد رشد داشته باشد که نسبت به 315000 در ماه اوت کاهش یافته است اما هنوز با سطوح رکودی فاصله دارد.

در همین حال، در اروپا، پوند و یورو پس از اینکه داده‌های تازه نشان داد اقتصاد بریتانیا و آلمان در حال کاهش بیشتر هستند، با مشکل مواجه شدند: هر دو و در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در ماه آگوست بیش از حد انتظار سقوط کردند، در حالی که وام‌دهنده وام مسکن دومین کاهش ماهانه در سه ماه اخیر در قیمت مسکن را گزارش کرد. .

پوند نیز باید با اولین اخطار از طرف شبکه ملی (LON:) که اگر گاز روسیه به طور کامل قطع شود – که در حال حاضر محتمل به نظر می رسد – و دما به کمتر از حد معمول خود برسد، ممکن است مجبور شود در زمستان امسال خاموشی های ناگهانی را اعمال کند. در همین حال، رئیس دولت اروپا در نشستی در پراگ به بحث های خود در مورد سقف احتمالی قیمت ادامه خواهد داد.

با 0.1% افزایش به 0.9798 دلار رسید، در حالی که از افت اولیه بهبود یافت و در 1.1160 دلار معامله شد.

افزایش یک شبه دلار با مداخله لفظی بیشتر برای حمایت از دلار بررسی شد، زیرا دوباره از سطح 145 به دلار سقوط کرد. نخست‌وزیر فومیو کیشیدا به پارلمان گفت: «افت شدید و یک‌طرفه ین، مانند آنچه اخیراً مشاهده شد، نامطلوب است».

با این حال، پس از گزارش های درآمد ضعیف از صنعت نیمه هادی کلیدی، به ویژه از غول داخلی، 0.4 درصد افزایش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.