دلار ثابت، کاهش ین با کاهش نگرانی های بانکی توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط آنکور بانرجی و ساموئل ایندیک سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار روز دوشنبه ثابت بود، در حالی که ین از اوج هفت هفته ای خود سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران

کد خبر : 339061
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
دلار ثابت، کاهش ین با کاهش نگرانی های بانکی توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط آنکور بانرجی و ساموئل ایندیک

سنگاپور/لندن (رویترز) – دلار روز دوشنبه ثابت بود، در حالی که ین از اوج هفت هفته ای خود سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران اقدامات مقامات و تنظیم کننده ها را برای مهار نگرانی ها در مورد سیستم بانکی جهانی ارزیابی کردند.

شاخص که ارز را در برابر شش رقیب اندازه گیری می کند، با 0.1% افزایش در 103.09، در روز جمعه در بحبوحه نگرانی ها در بخش بانکداری اروپا 0.5% افزایش یافت.

سهام بانک‌های جهانی در این ماه پس از سقوط ناگهانی دو وام‌دهنده آمریکایی و نجات Credit Suisse، با ورود مقامات برای کاهش اعصاب سرمایه‌گذاران، آسیب دیدند.

روز دوشنبه، شرکت بیمه سپرده فدرال اعلام کرد که First Citizens BancShares Inc تمام سپرده‌ها و وام‌های بانک سیلیکون ولی را از رگولاتور خریداری خواهد کرد.

با افزایش 1.5 درصدی شاخص سهام بانکی اروپا، این به کاهش ترس از سرایت در اروپا کمک کرد. بانک دویچه (ETR:) که پس از افت 8.5 درصدی در روز جمعه، 4.3 درصد جهش کرد.

سرمایه گذاران ریسک گریز، ین را در روز جمعه به بالاترین سطح هفت هفته ای 129.65 در هر دلار رسانده بودند و این ارز در مسیر رشد نزدیک به 4 درصدی در ماه مارس قرار داشت. آخرین بار حدود 0.6% کاهش یافت و به 131.50 در هر دلار رسید.

نیلز کریستنسن، تحلیلگر ارشد در Nordea گفت: معامله گران مراقب هستند و نمی دانند که آیا اخبار منفی جدیدی از بخش مالی اروپا یا ایالات متحده خواهد آمد.

او گفت: “آنها در دو هفته گذشته وحشت بزرگی را تجربه کردند، اما اگر استرس به آرامی از بین برود، بازارها بیشتر بر روی انتظارات بانک مرکزی در آینده متمرکز خواهند شد.”

موضع محتاطانه

فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه همانطور که انتظار می رفت، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد، اما به دلیل آشفتگی بخش بانکی، موضع محتاطانه ای در مورد چشم انداز اتخاذ کرد. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در را برای افزایش بیشتر نرخ بهره در صورت لزوم باز نگه داشت.

بازارها با احتمال 55 درصدی قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو روی نرخ های بهره در نشست بعدی خود در ماه مه پایبند باشد و پیش بینی کاهش نرخ در اوایل جولای است.

در همین حال، بازارها همچنان به ارزش بیش از 40 واحد پایه از سوی بانک مرکزی اروپا تا تابستان قیمت گذاری می کنند و تا پایان سال هیچ کاهش نرخی وجود ندارد.

کریستنسن از Nordea می‌گوید: «قیمت‌گذاری بازار برای بانک مرکزی اروپا نسبت به فدرال‌رزرو سخت‌تر است، بنابراین دلار در این زمینه کمی آسیب‌پذیر است».

داده های روز دوشنبه نشان داد که با وجود آشفتگی بخش بانکی، روحیه تجاری آلمان در ماه مارس به طور غیرمنتظره ای بهبود یافته است.

یورو پس از افت 0.6 درصدی در روز جمعه، 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.0772 دلار رسید.

پوند 1.2270 دلار بود که 0.3 درصد در روز افزایش داشت و در روز جمعه 0.5 درصد کاهش داشت.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس روز یکشنبه گفت استرس اخیر در بخش بانکی و احتمال بحران اعتباری بعدی، ایالات متحده را به رکود نزدیک کرده است.

کشکاری در اظهاراتش به برنامه Face the Nation CBS گفت: “آنچه برای ما نامشخص است این است که چقدر از این فشارهای بانکی منجر به بحران گسترده اعتباری می شود. این تنگنای اعتباری … سپس اقتصاد را کند می کند.” این چیزی است که ما بسیار بسیار دقیق آن را رصد می کنیم.»

دلار استرالیا با تغییر اندکی در 0.6643 دلار و دلار نیوزیلند NZD=D3> 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.6183 دلار رسید.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین آخرین بار با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۷۹۴۵ دلار رسید. اتر با 0.5 درصد کاهش به 1767 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.