دلار تثبیت می شود، پوند عقب نشینی می کند. دولت بریتانیا کاهش مالیات را مهار می کند؟ توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا پس از انتشار یک عدد تورم داغ دیگر در ایالات متحده تثبیت شد، در حالی که استرلینگ از افزایش شدید یک شبه در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دولت بریتانیا قصد دارد از برنامه های خود برای کاهش

کد خبر : 267639
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۱۸
دلار تثبیت می شود، پوند عقب نشینی می کند.  دولت بریتانیا کاهش مالیات را مهار می کند؟  توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا پس از انتشار یک عدد تورم داغ دیگر در ایالات متحده تثبیت شد، در حالی که استرلینگ از افزایش شدید یک شبه در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه دولت بریتانیا قصد دارد از برنامه های خود برای کاهش گسترده مالیات بدون بودجه خارج شود، عقب نشینی کرد.

در ساعت 03:10 ET (07:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش به 112.350 رسید و پس از افت 0.5 درصدی جلسه یک‌شب تثبیت شد.

به نظر می رسد سرمایه گذاران اطلاعاتی را که نشان می دهد در ماه سپتامبر بیش از حد انتظار افزایش یافته است، رد کرده اند، زیرا افزایش شدید در بازارهای سهام جهانی احساسات ریسک را تقویت می کند.

ارزش پول ایالات متحده به دلیل افزایش تورم، ترس از رکود اقتصادی و نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های بانک مرکزی در سرتاسر جهان به ریسک‌پذیری آسیب رسانده است.

بر اساس گزارش سیتی گروپ، دلار احتمالا تا زمانی که رکود فعلی در اقتصاد جهانی به پایان برسد و رشد دوباره شتاب بگیرد، به رشد خود ادامه خواهد داد.

تحلیلگران این بانک می‌گویند: «آنچه که ما فکر می‌کنیم برای بالا رفتن دلار لازم است، پایین بودن رشد جهانی است. برای تغییر مسیر دلار باید یک تغییر روایی ایجاد شود.»

در جاهای دیگر، پس از افزایش شدید یک شبه به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر چرخش احتمالی دولت بریتانیا در برنامه‌هایش برای طرح‌های مالیاتی سنگین بدون بودجه، 0.2% کاهش یافت و به 1.1303 رسید.

کواسی کوارتنگ، وزیر دارایی، اواخر روز پنجشنبه سفر خود به واشنگتن را به دلیل گزارش هایی که نخست وزیر لیز تراس در نظر دارد در حال بررسی تغییر بیشتر «بودجه کوچک» جنجالی دولتش است، کوتاه کرد.

بازار اوراق قرضه بریتانیا و استرلینگ به شدت تحت تاثیر برنامه‌های تامین مالی مالیات هنگفت با استقراض قرار گرفت و در نتیجه بانک انگلستان برای بازگرداندن آرامش وارد عمل شد و برنامه خرید اضطراری اوراق قرضه را اعلام کرد که قرار است اواخر روز جمعه پایان یابد.

پس از افزایش در ماه سپتامبر، ثابت در 0.9773 معامله شد، که 19.9٪ در سال و در ماه افزایش یافت، که عمدتاً ناشی از هزینه های بالاتر برای مواد خام و محصولات واسطه است.

این به دنبال داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه است که نشان می‌دهد داده‌های این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی 10.9 درصد رشد سالانه 10.9 درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، فشار بیشتری بر بانک مرکزی اروپا برای ادامه پیاده‌روی وارد می‌کند.

0.2% افزایش یافت و به 147.47 رسید، درست کمتر از اوج 32 ساله 147.66 که در جلسه قبل مشاهده شد، به این معنی که سرمایه گذاران مراقب مداخله با مقامات ژاپنی هستند که انتظار می رود ارز شکننده را تقویت کنند.

0.5% افزایش یافت و به 0.6331 رسید، در حالی که 0.7% به 0.5669 صعود کرد و هر دو ارز از افزایش تمایل به ریسک بهره مند شدند.

پس از اینکه داده ها نشان داد به بالاترین سطح خود از آوریل 2020 رسیده است، 0.1 درصد افزایش یافت و به 7.1773 رسید، اما تورم در سپتامبر کاهش یافت که نشان دهنده تداوم ضعف در بخش تولید چین در سال جاری میلادی است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.