دلار به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسید. استرلینگ با رشد بی سابقه دستمزد افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – به دلیل افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا به پایان چرخه انقباض خود نزدیک می شود، دلار آمریکا در ساعات اولیه اروپا به پایین ترین حد دو ماه اخیر سقوط کرد، در حالی که با ادامه رشد دستمزدها، پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید.

کد خبر : 373475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
دلار به پایین ترین حد دو ماه اخیر رسید.  استرلینگ با رشد بی سابقه دستمزد افزایش یافت توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – به دلیل افزایش انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا به پایان چرخه انقباض خود نزدیک می شود، دلار آمریکا در ساعات اولیه اروپا به پایین ترین حد دو ماه اخیر سقوط کرد، در حالی که با ادامه رشد دستمزدها، پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید. .

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2% کاهش یافت و به 101.405 رسید و به سطوحی که آخرین بار در اواسط ماه مه مشاهده شده بود، سقوط کرد.

پایان چرخه انقباض فدرال رزرو در چشم است

پس از اینکه چند مقام فدرال رزرو روز دوشنبه گفتند که بانک مرکزی همچنان به احتمال زیاد برای کاهش تورم همچنان بالا نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره دارد، دلار ضعیف شده است، اما پایان چرخه انقباض سیاست پولی فعلی آن در حال نزدیک شدن است.

افزایش 25 واحدی نرخ بهره در اواخر این ماه عمدتاً قیمت گذاری شده است، و اکنون توجه قاطعانه به انتشار روز چهارشنبه برای ژوئن معطوف شده است، که انتظار می رود نشان دهد شاخص با کمترین افزایش سالانه از مارس 2021 افزایش می یابد.

یک عدد تورم قوی می‌تواند منجر به افزایش قیمت دیگری در اواخر سال شود که منجر به افزایش دلار شود، اما به نظر می‌رسد پایانی برای افزایش بیش از یکساله افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در آینده نزدیک است.

با افزایش میانگین درآمد، پوند افزایش می یابد

0.4% افزایش یافت و به 1.2905 رسید، پس از آن که آخرین داده‌های اشتغال بریتانیا نشان داد که در ژوئن به رکورد 7.3% افزایش یافت و بانک انگلستان را تحت فشار قرار داد تا به کاهش نرخ‌های بهره ادامه دهد که در بالاترین سطح در G7 قرار دارد.

0.2% افزایش یافت و به 1.1018 رسید و پس از رشد در ژوئن به 6.4% رسید و از 6.1% در ماه قبل به 6.4% رسید و کاهش مداوم از ابتدای سال را قطع کرد.

ارزهای آسیایی افزایش یافت

0.4% کاهش یافت و به 140.75 رسید و ین از پایین ترین سطح هفت ماه اخیر خود دور شد زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده به شدت کاهش یافت.

0.5% کاهش یافت و به 7.1983 رسید، در حالی که یوان روز سه شنبه به بالاترین حد دو هفته اخیر رسید و از تثبیت نقطه میانی روزانه قوی توسط بانک خلق چین بهره مند شد.

0.2% افزایش یافت و به 0.6691 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.