دلار به پایین‌ترین حد در 2 ماه گذشته رسید، پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید به دلیل رشد قوی دستمزدها توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: دلار آمریکا توسط یک بانکدار در حال شمارش ارز در بانکی در وست مینستر، کلرادو، 3 نوامبر 2009. رویترز/ریک ویلکینگ/عکس فایل توسط Rae Wee و Samuel Indyk لندن (رویترز) – پس از اینکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند که بانک مرکزی به پایان چرخه انقباض خود نزدیک شده است، در

کد خبر : 373357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
دلار به پایین‌ترین حد در 2 ماه گذشته رسید، پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید به دلیل رشد قوی دستمزدها توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: دلار آمریکا توسط یک بانکدار در حال شمارش ارز در بانکی در وست مینستر، کلرادو، 3 نوامبر 2009. رویترز/ریک ویلکینگ/عکس فایل

توسط Rae Wee و Samuel Indyk

لندن (رویترز) – پس از اینکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند که بانک مرکزی به پایان چرخه انقباض خود نزدیک شده است، در حالی که پس از فراتر از انتظارات رشد پرداخت، پوند به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسید، پس از آنکه مقامات فدرال رزرو اعلام کردند، این شاخص به پایین ترین حد دو ماه اخیر کاهش یافت.

چند تن از مقامات فدرال رزرو روز دوشنبه گفتند که بانک مرکزی احتمالاً برای کاهش تورم نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره دارد اما پایان چرخه انقباض سیاست پولی فعلی آن در حال نزدیک شدن است.

این اظهارات ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزها به کمترین میزان در دو ماه گذشته 101.67 رساند، زیرا معامله گران انتظارات خود را در مورد افزایش بیشتر نرخ های آمریکا کاهش دادند.

از زمانی که فدرال رزرو چرخه انقباض خود را در سال گذشته آغاز کرد، انتظارات نرخ بهره ایالات متحده، محرک اصلی دلار بوده است.

شان آزبورن، استراتژیست ارشد FX در Scotiabank، گفت: «فشار گسترده‌تر بر دلار احتمالاً با افزایش بادهای چرخه‌ای و بازارها شروع به پیش‌بینی تنظیمات آسان‌تر سیاست‌گذاری فدرال رزرو می‌کنند.»

بازارها اکنون توجه خود را بر روی داده های قیمت مصرف کننده ایالات متحده متمرکز کرده اند که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، که وضوح بیشتری را در مورد پیشرفت فدرال رزرو در مبارزه با تورم سرسختانه بالا ارائه می دهد.

نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک در روز دوشنبه نشان داد که انتظارات تورمی کوتاه مدت در میان آمریکایی‌ها کاهش یافته است، آمریکایی‌ها در ماه گذشته گفتند که انتظار ضعیف‌ترین رشد تورم کوتاه‌مدت در کمتر از دو سال اخیر را دارند.

You-Na Park-Heger، تحلیلگر FX در Commerzbank، با اشاره به اینکه احتمالاً تورم اصلی و اصلی احتمالاً تعدیل می شود، گفت: “بازار ممکن است دلایل بیشتری برای فروش دلار به شکل داده های تورم دریافت کند.”

در همین حال، پس از اینکه رشد دستمزد بریتانیا به بالاترین حد خود رسید، به بالاترین حد در 15 ماه اخیر یعنی 1.2913 دلار رسید و فشار زیادی بر بانک انگلستان برای تشدید سیاست بیشتر برای تحت کنترل درآوردن تورم وارد کرد.

به گفته کرستین کوندبی-نیلسن، تحلیلگر دانسکه بانک FX، پوند بر اقتصاد قوی تر و قیمت گذاری مجدد تهاجمی انتظارات برای سیاست سخت تر BoE افزایش یافته است.

کندبی-نیلسن گفت: “هیچ نشانه‌ای از تسکین در داده‌های بازار کار وجود ندارد و بازارها همچنان به قیمت‌های بیشتر ادامه می‌دهند. این عامل بزرگی است که پوند را افزایش می‌دهد.”

این ارز یکی از بزرگترین سودها بود که حدود 0.6% تقویت شد و برای اولین بار در یک ماه گذشته از 141 در هر دلار گذشت. آخرین معامله با قیمت 140.455 بود.

ین بیش از 3 درصد از پایین ترین سطح هفت ماهه خود در ماه گذشته افزایش یافته است، زمانی که از سطح 145 به ازای هر دلار تضعیف شد که معامله گران را برای مداخله احتمالی مقامات ژاپنی در حالت آماده باش قرار داد.

Moh Siong Sim، استراتژیست ارزی بانک سنگاپور، گفت: «ین (ین) زودتر شروع به توقف کرد، نزدیک به 145، و این به این دلیل است که نگرانی هایی در مورد مداخله FX وجود داشت.

او گفت که افزایش بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن، در کنار دلار ضعیف تر، به تقویت ین نیز کمک کرده است.

“بازار دوباره شروع به بیدار شدن با این ایده می کند که ریسک سیاستی (بانک ژاپن) در جلسه ژوئیه وجود دارد… با توجه به پس زمینه تورم فزاینده در ژاپن، بازار شروع به محتاط شدن کرده است که شاید تغییر سیاست ممکن است رخ دهد.”

در جاهای دیگر، یورو 0.1 درصد افزایش یافت و به 1.1012 دلار رسید، در 0.6680 دلار ثابت ماند، در حالی که 0.2 درصد کاهش یافت و به 0.6198 دلار رسید.

با افزایش حمایت از سیاست های مالی بانک مرکزی چین به بخش املاک تحت محاصره این کشور، قیمت در آخرین معاملات به 7.2055 در هر دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.