دلار به پایین‌ترین حد در 15 ماه گذشته با کاهش تورم در ایالات متحده به اوج نرخ‌ها کمک می‌کند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل توسط جویس آلوز و آنکور بانرجی لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح 15 ماهه خود در نوسان بود و پس از ملایم‌تر

کد خبر : 374659
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
دلار به پایین‌ترین حد در 15 ماه گذشته با کاهش تورم در ایالات متحده به اوج نرخ‌ها کمک می‌کند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس های 100 دلاری آمریکا را نشان می دهد که در 2 اوت 2011 در توکیو گرفته شده است. رویترز/یوریکو ناکائو/عکس فایل

توسط جویس آلوز و آنکور بانرجی

لندن/سنگاپور (رویترز) – دلار روز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح 15 ماهه خود در نوسان بود و پس از ملایم‌تر شدن داده‌های تورم آمریکا که به شرط‌بندی سرمایه‌گذاران مبنی بر نزدیک شدن فدرال رزرو به پایان افزایش نرخ خود نزدیک شده است، برای بزرگترین کاهش هفتگی خود از ماه نوامبر قرار گرفت. چرخه

داده‌های روز پنجشنبه یک روز پس از افزایش متوسط ​​قیمت‌های مصرف‌کننده در ماه گذشته نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده ایالات متحده در ماه ژوئن به سختی افزایش یافت و افزایش سالانه تورم تولیدکننده کمترین میزان در سه سال اخیر بود.

کارول کنگ، استراتژیست ارزی در Commonwealth Bank Of Australia در سیدنی گفت: «بازارها معمولاً با داده‌های تورم پایین‌تر بسیار خوشایند هستند، زیرا تورم پایین‌تر همراه با بازار کار هنوز انعطاف‌پذیر از روایت فرود نرم در اقتصاد ایالات متحده پشتیبانی می‌کند.»

اما ما همچنان بر این عقیده که ایالات متحده در اواخر سال جاری وارد رکود اقتصادی خواهد شد، به دلیل تأثیر افزایش نرخ بهره در گذشته و بالقوه آینده، ادامه می‌دهیم.»

این واحد که ارز آمریکا را در برابر شش همتا اندازه گیری می کند، پس از رسیدن به پایین ترین سطح 15 ماهه 99.574 قبلی، با 0.06 درصد افزایش به 99.827 رسید. این شاخص در هفته 2.4 درصد کاهش یافته است که بزرگترین کاهش هفتگی آن در هشت ماه گذشته است.

ابزار FedWatch CME نشان داد که بازارها همچنان با شانس 95 درصدی برای افزایش 25 واحد پایه از سوی فدرال رزرو در اواخر این ماه قیمت گذاری می کنند، اما برای بقیه سال بیشتر نیست.

بر اساس داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا، سرمایه‌گذاران ماه‌ها بر روی چرخش دلار شرط‌بندی کرده‌اند، در حالی که موقعیت‌های فروش در طول ماه منتهی به ۷ جولای بیش از دو برابر شده‌اند، اگرچه آنها از سطوح سال ۲۰۲۱ فاصله زیادی دارند.

مقامات فدرال رزرو همچنان محتاط هستند و کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو گفت که او آماده نیست که تورم ایالات متحده را به طور کامل اعلام کند و از افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری حمایت می کند.

در برابر تضعیف دلار، یورو ساعاتی در آسیا به قله 16 ماهه 1.1243 دلار رسید و در 1.1227 دلار ثابت شد.

فرانچسکو پسول گفت: «(یورو) به دلیل شرط‌بندی‌های کاهش‌دهنده تورم ایالات متحده و کاهش شدید موقعیت‌های دلار رشد کرده است. استراتژیست FX در ING.

بر اساس داده‌هایی که نشان می‌دهد نرخ تورم سوئد با سرعت کمتر از حد انتظار کاهش می‌یابد، کرون سوئد در برابر دلار 0.5 درصد کاهش یافت و به 10.2560 رسید و از بالاترین رکورد دو ماهه خود در برابر دلار آمریکا در روز پنجشنبه فاصله گرفت. ارز سوئد همچنان برای بزرگترین سود هفتگی خود از مارس 2009، 5.2 درصد افزایش یافته است.

قیمت‌های مصرف‌کننده در سوئد که با نرخ بهره ثابت اندازه‌گیری می‌شوند، در ژوئن نسبت به ماه قبل 0.9 درصد افزایش یافت و نسبت به ماه مشابه سال گذشته 6.4 درصد افزایش یافت. نظرسنجی رویترز تورم را 6.1 درصد پیش بینی کرده بود.

در جاهای دیگر، پس از اینکه میشل بولاک به ریاست بانک مرکزی استرالیا در روز جمعه منصوب شد، دلار استرالیا 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.6868 دلار رسید و اولین رئیس زن آن شد زیرا این بانک سازماندهی مجدد گسترده ای را انجام می دهد.

ین ژاپن با 0.25 درصد کاهش به 138.41 در هر دلار رسید و در مسیر بهترین هفته خود در برابر دلار از ژانویه قرار دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.