دلار به بالاترین سطح 3 ماهه صعود کرد. شاهین پاول توسط Investing.com پشتیبانی می کند

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اولین روز شهادت خود در مقابل کنگره آمریکا به سمت نرخ پایانی بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، هدایت کرد، دلار آمریکا روز چهارشنبه به بالاترین سطح سه ماهه رسید. در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار

کد خبر : 330612
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
دلار به بالاترین سطح 3 ماهه صعود کرد.  شاهین پاول توسط Investing.com پشتیبانی می کند



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اولین روز شهادت خود در مقابل کنگره آمریکا به سمت نرخ پایانی بالاتر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، هدایت کرد، دلار آمریکا روز چهارشنبه به بالاترین سطح سه ماهه رسید.

در ساعت 03:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش در 105.705 معامله شد، که پیشتر به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته در 105.868 صعود کرده بود.

روز سه‌شنبه مقابل کمیته بانکی سنا رفت و گفت که داده‌های اخیر تورم و مشاغل ایالات متحده قوی‌تر از حد انتظار بوده است و بنابراین نرخ‌های بهره احتمالاً باید بیش از آنچه قبلاً به نظر می‌رسید افزایش یابد.

این منجر به افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده شد و برای اولین بار از سال 2007 از مرز 5 درصد گذشت و منحنی بازدهی معکوس شد.

پاول اواخر چهارشنبه به کاپیتول هیل باز می گردد، این بار در کمیته خدمات مالی مجلس شهادت می دهد.

پیش از این، داده های اقتصادی بیشتری برای مطالعه وجود دارد، به شکل فوریه و ژانویه.

اینها سرنخ هایی را در مورد سلامت بازار کار ایالات متحده در آستانه روز جمعه ارائه می دهد که انتظار می رود نشان دهد اقتصاد در ماه گذشته 200,000 شغل ایجاد کرده است.

در جاهای دیگر، پس از سقوط قبلی به پایین‌ترین سطح دو ماهه در 1.0525، پس از بازگشت بیش از حد انتظار در ژانویه، تا حد زیادی بدون تغییر در 1.0545 معامله شد.

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که بزرگترین اقتصاد منطقه یورو بهتر از آنچه تصور می‌شد طوفان افزایش قیمت انرژی را پشت سر گذاشته است.

با این حال، مصرف کنندگان این کشور همچنان تحت فشار هستند، زیرا در ماه فوریه 0.3 درصد کاهش یافت که نسبت به کاهش 5.3 درصدی در ژانویه بهبود یافته اما همچنان پایین تر از انتظارات است.

رئیس بانک مرکزی اروپا قرار است بعداً در جلسه در ژنو سخنرانی کند و نظرات او برای سرنخ هایی از سیاست پولی آینده به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته کاترین مان، سیاستگذار بانک مرکزی انگلستان، به پایین‌ترین سطح 1.1823 رسید و به دنبال اظهارات تندرو پاول به پایین‌ترین سطح چند ماهه سقوط کرد و ممکن است در ماه‌های آینده بیشتر کاهش یابد.

مان در مصاحبه‌ای در روز سه‌شنبه گفت: «فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا لحن جنگ‌طلبانه‌ای داشتند. «یک سوال مهم در رابطه با پوند این است که چقدر از آن لحن شاهین موجود در حال حاضر به پوند قیمت داده شده است. اگر جنگ طلبی فدرال رزرو قیمت گذاری نشود، پوند می تواند بیشتر سقوط کند.

با 0.3% افزایش به 137.56 رسید و به بالاترین حد در سه ماه اخیر رسید، با افزایش بازدهی ایالات متحده که به شدت بر ین فشار می آورد، 0.2% افزایش یافت و به 0.6595 رسید، پس از زیان های شدید یک شبه، و 0.1% افزایش یافت و به 6.9708 نزدیک شد. مرحله.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.