دلار برای کاهش دوره ضعیف اخیر آسیبی ندیده است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون توسط هاری کیشان بنگالورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز، دلار آمریکا قرار است دوره ضعیف اخیر خود را بدون آسیب از بین ببرد و همچنان مسلط

کد خبر : 213085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۲
دلار برای کاهش دوره ضعیف اخیر آسیبی ندیده است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون

توسط هاری کیشان

بنگالورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز، دلار آمریکا قرار است دوره ضعیف اخیر خود را بدون آسیب از بین ببرد و همچنان مسلط بماند، زیرا تعدادی از دلایل حمایت از آن، از جمله وضعیت امن آن، هنوز به شدت از هر دلیلی برای فروش بیشتر است.

دارایی های ریسکی که بدترین شروع سال خود را از زمان شیوع کووید-19 در سال 2020 داشتند، ماه گذشته دلار را به بالاترین حد در دو دهه اخیر رساندند.

بازگشت جزئی سهام در هفته گذشته تا حدی باعث شد تا دلار از بازپس گیری آن سطوح عقب نشینی کند و باعث شد بسیاری در مورد یک ضربه ناگهانی در روند صحبت کنند. اما بیشتر آنها می گویند که برای بحث در مورد آن خیلی زود است.

من می توانم گزارش هایی را روی صفحه بخوانم که در مورد بازگشت ریسک صحبت می کنند و تحلیلگران بازار سهام دوباره مشتاق هستند. من آن را نمی خرم… آنها فقط نقاط روشن کوچکی در میان اخبار ضعیف هستند و جین فولی، رئیس استراتژی FX در رابوبانک گفت: فروش دلار در این شرایط نسبتاً کوتاه خواهد بود.

در واقع، تقریباً دو سوم اکثریت استراتژیست ها، 28 نفر از 44 نفر، گفتند که عقب نشینی اخیر دلار کمتر از سه ماه طول خواهد کشید.

در میان آنها، 16 نفر گفتند که تا پایان ژوئن از بین خواهد رفت. شش گفت سه تا شش ماه، سه نفر گفتند شش تا 12 ماه. هفت نفر باقی مانده در طول یک سال انتخاب کردند.

نظرسنجی رویترز- چشم انداز بازار ارز https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/polling/egvbkwerypq/Reuters%20Poll-%20Currency%20market%20outlook.png

ترکیب منحصربه‌فرد دلار که هم پناهگاه امن و هم راهی برای افزایش بازدهی از نرخ‌های بهره بالاتر است، بی‌نظیر است و به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت.

جیمی فاهی، استراتژیست کلان جهانی و تخصیص دارایی در سیتی، گفت: «دلار آمریکا امنیت، بازده و رشد را فراهم می‌کند. ژاپن.

این عوامل کلیدی احتمالاً قیمت دلار را در کوتاه مدت به خوبی حفظ می کنند.

آخرین داده‌های موقعیت‌یابی از کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نشان می‌دهد که سفته‌بازان نسبت به دلار آمریکا سود طولانی دارند. روندی که نزدیک به یک سال پیش آغاز شد، انتظار می‌رفت همچنان پابرجا بماند.

تقریباً دو سوم اکثریت تحلیلگران، 25 نفر از 39 نفر، که به یک سوال اضافی پاسخ دادند، گفتند که استراتژی های طولانی شدن ارزش دلار و کوتاه کردن ارزهای نوظهور یا اصلی در سه ماه آینده بر تجارت غالب خواهد بود.

اما نظرسنجی گسترده تر از نزدیک به 60 استراتژیست ارزی این دیدگاه را تکرار کرد که دلار در افق 12 ماهه اندکی ضعیف خواهد شد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد یورو، ین ژاپن، پوند انگلیس و فرانک سوئیس در 12 ماه آینده در برابر دلار افزایش پیدا کنند، انتظار نمی‌رفت هیچ یک از آنها ضررهای سال تا به امروز خود را جبران کنند.

انتظار می‌رفت که نزدیک‌ترین رقیب دلار، یورو، حدود 4.0 درصد افزایش یابد و در یک سال به 1.11 دلار برسد. اما سال هاست که در جهت مخالف حرکت کرده است.

فولی رابوبانک در توضیح این دیدگاه ریشه‌دار گفت: «وقتی به افق‌های بلندمدت، سه‌ساله، پنج‌ساله می‌روید، ما تمایل داریم (پیش‌بینی‌ها) به سمت سطوح ارزش منصفانه حرکت کنیم».

(برای سایر داستان‌های نظرسنجی ارز خارجی ژوئن رویترز:)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.