دلار برای رشد سه ماهه قوی در نظر گرفته شده است، زیرا پاول همچنان جنگ طلب است. Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه تثبیت شد، اما در مسیر ثبت رشدهای سه ماهه قوی است زیرا معامله گران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ های بهره را در طول سال افزایش دهد. در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که

کد خبر : 368680
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
دلار برای رشد سه ماهه قوی در نظر گرفته شده است، زیرا پاول همچنان جنگ طلب است. Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز جمعه تثبیت شد، اما در مسیر ثبت رشدهای سه ماهه قوی است زیرا معامله گران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو ایالات متحده نرخ های بهره را در طول سال افزایش دهد.

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از 6 ارز دیگر دنبال می کند، با کاهش اندکی در 102.980 معامله شد، اما به سمت افزایش 0.7 درصدی در سه ماهه دوم پیش می رود.

پاول به افزایش بیشتر اشاره می کند

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو طی چند هفته گذشته، از جمله در گردهمایی سالانه بانک مرکزی اروپا در پرتغال در اوایل این هفته، کاملاً واضح بوده است که بانک مرکزی ایالات متحده احتمالاً پس از توقف در ژوئن، چرخه افزایش نرخ خود را از سر خواهد گرفت.

داده های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد که در سه ماهه اول رشد بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد رشد کرد، در حالی که داده ها حاکی از یک بازار کار هنوز قوی بود.

«ارتباطات بانک مرکزی در کنفرانس سینترا این هفته در پرتغال بسیار بی‌رحمانه باقی مانده است. به نظر می‌رسد پیام اصلی این است که نرخ‌های پایین بیکاری به اقتصادها این امکان را می‌دهد تا چرخه‌های انقباضی بزرگ را به خوبی تحمل کنند، به این معنی که تورم به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت کاهش نیافته است.»

“انتظارات برای مدت زمان و نرخ پایانه برای چرخه های سفت تر در حال تجدید نظر بیشتر است. این به طور قابل اعتمادی در ایالات متحده انجام می شود، جایی که به نظر می رسد اقتصاد در حال عملکرد بهتر است.

اکنون تمرکز در اواخر روز جمعه بر روی انتشار شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو است، که انتظار می رود در ماه مه نسبت به ماه قبل ثابت باقی بماند و فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا نرخ ها را بالا نگه دارد تا تورم چسبنده را مهار کند.

CPI ژوئن منطقه یورو

قبل از انتشار ماه ژوئن برای کل منطقه یورو، در اروپا، 0.1% افزایش یافت و به 1.0874 رسید.

انتظار می رود این رقم در ژوئن از 6.1 درصد در ماه مه به 5.6 درصد کاهش یابد، اما در ژوئن بسیار بیشتر از حد انتظار افزایش یافت و این احتمال یک شگفتی صعودی را با توجه به تسلط بر اقتصاد آلمان ایجاد می کند.

رئیس بانک مرکزی اروپا تا حد زیادی در اوایل این هفته انتظارات برای نهمین افزایش متوالی نرخ بهره در ماه جولای را تقویت کرد و این لحن تندروانه قرار است باعث افزایش حدود 1.7 درصدی یورو در برابر دلار در این ماه شود.

تولید ناخالص داخلی انگلستان بالاتر است

0.2% افزایش یافت و به 1.2633 رسید، با وجود اینکه سه ماهه اول تنها 0.1% در سه ماهه رشد داشت، پوند در مسیر رشد ماهانه 1.4% قرار گرفت.

با این حال، علی‌رغم این رشد ضعیف، معامله‌گران همچنان به افزایش نرخ‌های بیشتر از نرخ ارز ادامه می‌دهند، زیرا نرخ این کشور در ماه مه روی 8.7 درصد باقی مانده است که بالاترین نرخ در میان اقتصادهای پیشرفته بزرگ است.

ین به ضرر سه ماهه سنگینی است

0.1% کاهش یافت و به 144.64 رسید، پس از رسیدن به بالاترین سطح 145.07 در معاملات اولیه آسیا که کمترین میزان در بیش از هفت ماه گذشته بود، اما همچنان به سمت زیان سه ماهه بیش از 8% می رود.

داده های روز جمعه نشان داد که در ژوئن نسبت به سال گذشته 3.2 درصد افزایش یافته است که یک بار دیگر بالاتر از هدف 2 درصدی بانک مرکزی ژاپن است، اما کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک مرکزی اعلام کرده است که بانک مرکزی سیاست پولی تطبیقی ​​خود را برای مدتی حفظ خواهد کرد.

در جای دیگر، در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر افزایش نرخ های اراده در هفته آینده برای مهار تورم چسبنده، شاخص حساس به ریسک با 0.2 درصد افزایش به 0.6629 رسید، در حالی که پس از داده های نرم تر از حد انتظار چین، به 7.2521 کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.