دلار بدترین ضرر هفتگی از نوامبر را متحمل می شود، اما همچنان آسیب پذیر است

[ad_1] اشتراک گذاری: پس از یک هفته شدید در بازارهای مالی، بعید است که نوسانات به سرعت کاهش یابد. فعالان بازار به هضم آخرین دور از داده های تورم ایالات متحده با تمرکز بر جلسات آتی FOMC ادامه خواهند داد. فدرال رزرو قبل از نشست 25 تا 26 جولای وارد دوره خاموشی خود

کد خبر : 375564
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
دلار بدترین ضرر هفتگی از نوامبر را متحمل می شود، اما همچنان آسیب پذیر است

[ad_1]


اشتراک گذاری:

پس از یک هفته شدید در بازارهای مالی، بعید است که نوسانات به سرعت کاهش یابد. فعالان بازار به هضم آخرین دور از داده های تورم ایالات متحده با تمرکز بر جلسات آتی FOMC ادامه خواهند داد. فدرال رزرو قبل از نشست 25 تا 26 جولای وارد دوره خاموشی خود می شود. هفته آینده، داده‌های تورم ژاپن، نیوزلند و بریتانیا به همراه آمار خرده‌فروشی ژوئن ایالات متحده و آمار مشاغل استرالیا منتشر می‌شود.

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

دلار آمریکا که با DXY اندازه گیری می شود، بدترین زیان هفتگی خود را از نوامبر سال گذشته متحمل شد و به زیر 100.00 رسید و به پایین ترین سطح از آوریل 2022 رسید. گرین بک در زمینه ریسک پذیری و بازدهی پایین خزانه داری آسیب پذیر است.

اوراق قرضه ایالات متحده در طول هفته به دلیل سیگنال های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) در مورد کاهش فشار قیمت، افزایش یافت. بازده 10 ساله ایالات متحده پس از رسیدن به بالاترین سطح چند ماهه بالای 4% در هفته گذشته به 3.80% کاهش یافت. بازدهی 2 ساله به یک روند صعودی پنج هفته ای پایان داد و به 4.70% کاهش یافت. وال استریت آخرین اعداد تورم و این واقعیت را که افزایش بعدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه جولای ممکن است آخرین مورد باشد، تشویق کرد. سهام ایالات متحده در طول هفته بیش از 2 درصد افزایش یافت. کالاها نیز به میزان قابل توجهی صعود کردند.

انتظارات برای افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو پس از جولای کاهش یافته است. با این حال، برای جلسه سپتامبر، دو گزارش تورم دیگر وجود دارد، بنابراین هنوز راه زیادی در پیش است. مرتبط ترین گزارش در تقویم اقتصادی ایالات متحده در هفته آینده، خرده فروشی ژوئن است. بازارها از مقامات فدرال رزرو با ورود به دوره خاموشی قبل از نشست 27-28 جولای خبری نخواهند داشت. بحث بر سر این است که فدرال رزرو پس از جولای چه خواهد کرد. در این مرحله، فدرال رزرو نشانه های روشنی از اقدامات بعدی خود ارائه نکرده است.

یورو/دلار آمریکا بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ای (SMA) برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته و بالای 1.1800 بسته شد و بهترین عملکرد هفتگی از نوامبر 2022 را داشت.

تحلیلگران رابوبانک:

نشانه‌های کاهش تورم در ایالات متحده و سطح بالایی از شک و تردید در مورد توانایی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره پس از نشست ژوئیه، نشان می‌دهد که احتمالاً در کوتاه‌مدت دلار ملایمی حاکم خواهد شد. با این حال، نشانه‌هایی مبنی بر اینکه چرخه افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا به سمت اوج خود حرکت می‌کند، نشان می‌دهد که یورو/دلار آمریکا ممکن است برای دستیابی به سودهای بیشتر فراتر از فصل تابستان تلاش کند.

GBP/USD همچنین به بالای SMA 200 هفته ای صعود کرد و 1.3100 را نیز شکست. حرکت مثبت هفته آینده با داده های کلیدی بریتانیا که شامل روز چهارشنبه، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ماه ژوئن است، با کاهش نرخ سالانه از 2.1٪ به 1.9٪ و نگه داشتن هسته در 1.8 مورد انتظار قرار خواهد گرفت. ٪. بعداً در روز جمعه، گزارش خرده‌فروشی ژوئن منتشر می‌شود.

تحلیلگران Commerzbank:

تورم در ماه مه نیز سرسخت‌تر از حد انتظار بود، پس از آن، BoE به طرز شگفت‌انگیزی نرخ بهره اصلی خود را 50 بشکه افزایش داد. بازار در حال حاضر انتظار دارد چرخه افزایش نرخ بسیار طولانی تری داشته باشد که باید در کوتاه مدت از پوند حمایت کند. بنابراین ما پیش بینی خود را تعدیل کرده ایم. با این حال، در میان مدت، ما همچنان شاهد کاهش پوند هستیم، زیرا BoE احتمالاً در مجموع بیش از حد مردد عمل خواهد کرد.

USD/JPY برای دومین هفته متوالی افت کرد و در SMA 20 و 55 هفته ای به حمایت بالای 137.00 رسید. ین در برابر دلار به شدت افزایش یافت، اما نتایج متفاوتی را در برابر سایر رقبای خود به ثبت رساند، زیرا تاثیر مثبت ناشی از بازدهی پایین تر توسط ریسک پذیری جبران شد. واگرایی بین بانک مرکزی ژاپن و سایر بانک های مرکزی همچنان وجود دارد، حتی با نزدیک شدن به چرخه انقباض. ژاپن روز جمعه شاخص قیمت مصرف کننده را منتشر خواهد کرد که انتظار می رود نرخ سالانه آن نسبت به سال گذشته 0.2 درصد باقی بماند.

USD/CAD در روز جمعه به شدت بازگشت، ضررهای هفتگی را کاهش داد و 1.3200 را پس گرفت. بانک مرکزی کانادا نرخ بهره را به 5.0 درصد افزایش داد که بالاترین سطح در 11 سال گذشته بود. کانادا اطلاعات تورم را سه شنبه آینده و خرده فروشی را در روز جمعه گزارش خواهد کرد.

AUD/USD محدوده خود را شکست و از 0.6700 گذشت و برای آزمایش منطقه 0.6900 و اوج های ژوئن پرید. لحن صعودی دارد. بانک مرکزی استرالیا (RBA) صورتجلسه آخرین جلسه خود را روز سه شنبه منتشر خواهد کرد. استرالیا روز پنجشنبه آمار اشتغال را منتشر خواهد کرد.

NZD/USD منطقه مقاومت را در 0.6300 شکست و برای مدت کوتاهی به سطوح بالای 0.6400 رسید و سپس به طور متوسط ​​عقب نشینی کرد. همانطور که انتظار می رفت، بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) نرخ بهره را بدون تغییر در 5.5 درصد نگه داشت. در روز چهارشنبه، نیوزیلند داده‌های تورم را منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود نرخ سالانه از 6.7 درصد به 5.9 درصد کاهش یابد.

یوان چین با کاهش USD/CNH از 7.22 به 7.11 بهبود یافت. داده ها همچنان به ضعف تقاضای داخلی اشاره می کنند. چین تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم را در روز دوشنبه گزارش خواهد داد.

خوش بینی به اینکه فدرال رزرو به زودی به چرخه انقباض پایان می دهد که باعث تقویت بازارهای نوظهور و ارزهای بتای بالاتر شد. USD/MXN اولین بسته هفتگی خود را زیر 17.00 از نوامبر 2015 به ثبت رساند. پزو مکزیک همچنان در میان بهترین عملکردها تا کنون در طول سال 2023 قرار دارد.

این کرون سوئد و راند آفریقای جنوبی بهترین عملکرد در طول هفته بودند. USD/ZAR به 17.90 رسید که پایین‌ترین رقم از آوریل بود، در حالی که USD/SEK از 10.800 به 10.180 سقوط کرد، کمی بالاتر از پایین‌ترین سطح YTD. پزو شیلی در برابر دلار آمریکا عقب افتاد و نتوانست رشد کند.

خرید نقره بهترین معامله هفته با آن بود XAG/USD افزایش بیش از 8 درصدی در طول هفته. طلا از 1925 دلار به 1960 دلار افزایش یافت.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.