دلار با کاهش بازدهی خزانه داری تضعیف می شود. استرلینگ با Investing.com قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز سه‌شنبه اروپا با افزایش ریسک‌پذیری عقب‌نشینی کرد، در حالی که استرلینگ سودهای اخیر خود را پس از تغییر سیاست دولت بریتانیا حفظ کرد. در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل

کد خبر : 263856
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۳
دلار با کاهش بازدهی خزانه داری تضعیف می شود.  استرلینگ با Investing.com قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز سه‌شنبه اروپا با افزایش ریسک‌پذیری عقب‌نشینی کرد، در حالی که استرلینگ سودهای اخیر خود را پس از تغییر سیاست دولت بریتانیا حفظ کرد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.5 درصد کاهش یافت و به 111.145 رسید و به پایین ترین حد در دو هفته گذشته رسید.

معامله گران شروع به تعجب کرده اند که آیا کاهش رشد قابل مشاهده در اقتصادهای ایالات متحده و جهان باعث می شود که مسیر افزایش نرخ خود را پایین تر تنظیم کند.

این امر موجب افزایش شدید اوراق قرضه دولتی در هفته گذشته شده است و بازدهی شاخص خزانه داری را در تمام طول منحنی بازدهی کاهش داده است، حرکتی که روز سه شنبه ادامه یافت.

در حال حاضر 3.60 درصد است، 5 واحد پایه دیگر نسبت به بسته شدن روز دوشنبه کاهش یافته است، در حالی که بازدهی 2 ساله، حساس تر به انتظارات فدرال رزرو، 7 واحد پایه کاهش یافت و به 4.03 درصد رسید.

با این حال، گلدمن ساکس همچنان برای دلار صعودی می بیند.

تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری در یادداشتی می‌گویند: «در حالی که ارزش‌گذاری‌ها طولانی‌تر شده‌اند، با محیط کلان نیز سازگار هستند و بنابراین همچنان شاهد افزایش قدرت دلار در پیش‌رو هستیم». ما هنوز فکر می‌کنیم که افزایش 5 تا 7 درصدی بیشتر دلار، محدوده معقولی در مسیر سیاست جنگ‌طلبانه‌تر از سوی فدرال رزرو به نظر می‌رسد.»

در پی تصمیم دولت بریتانیا برای معکوس کردن لغو پیشنهادی بالاترین نرخ مالیات بر درآمد، 0.5 درصد افزایش یافت و به 1.1375 دلار رسید.

کواسی کوارتنگ، وزیر دارایی جدید نیز اعلام کرد که بیانیه مالی خود را در تلاش برای آرام کردن بازارها ارائه خواهد کرد زیرا احتمالاً کاهش هزینه‌ها را برای تلاش برای محدود کردن استقراض دولت اعلام خواهد کرد.

رئیس دفتر مدیریت بدهی بریتانیا روز دوشنبه گفت که بازار اوراق قرضه بریتانیا در حال «تجدید قیمت عمده» است، اما باید به راحتی 62 میلیارد پوند (69 میلیارد دلار) بدهی اعلام شده را جذب کند.

در جاهای دیگر، قبل از انتشار آخرین مورد برای کل منطقه یورو برای ماه اوت، 0.4٪ افزایش یافت و به 0.9864 رسید. انتظار می‌رود این نرخ‌ها در سطوح بسیار بالا باقی بمانند و فشار بر بانک مرکزی اروپا را برای ادامه افزایش شدید دیگر نرخ بهره در اواخر این ماه افزایش دهد.

0.1% افزایش یافت و به 144.65 رسید و نزدیک به سطح مهم روانشناختی 145 باقی ماند.

0.4 درصد افزایش یافت و به 0.6541 رسید و حتی پس از افزایش نرخ بهره با 25 واحد پایه پایین تر از حد انتظار افزایش یافت و گفت که قصد دارد تعادلی بین مهار تورم و اطمینان از اینکه افزایش شدید نرخ های بهره باعث کاهش رشد اقتصادی نمی شود، حفظ کند.

پیش از بانک مرکزی نیوزلند در روز چهارشنبه، که انتظار می‌رود برای پنجمین بار متوالی منجر به افزایش نیم درصدی نرخ بهره شود، 0.5 درصد افزایش یافت و به 0.5749 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.