دلار با نزدیک شدن به تصمیم فدرال رزرو، ین و افزایش واقعی کاهش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: زنی اسکناس های دلار آمریکا را در این تصویر در دست دارد که در 30 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل توسط جویس آلوز و کوین باکلند لندن/ توکیو (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران منتظر تصمیم فدرال رزرو بودند و در میان گمانه زنی ها ممکن

کد خبر : 275535
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
دلار با نزدیک شدن به تصمیم فدرال رزرو، ین و افزایش واقعی کاهش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: زنی اسکناس های دلار آمریکا را در این تصویر در دست دارد که در 30 مه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

توسط جویس آلوز و کوین باکلند

لندن/ توکیو (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران منتظر تصمیم فدرال رزرو بودند و در میان گمانه زنی ها ممکن است نشان دهنده کند شدن افزایش نرخ بهره در آینده باشد، دلار روز چهارشنبه سقوط کرد.

بانک مرکزی بیانیه سیاست خود را در ساعت 2 بعدازظهر EDT (1800 GMT) منتشر خواهد کرد و سرمایه گذاران به طور گسترده انتظار افزایش 75 واحد پایه (bps) نرخ بهره را دارند که چهارمین افزایش متوالی از این قبیل است.

اما برای جلسه دسامبر، بازار آتی بر اساس شانس افزایش 75 یا 50 واحدی در ثانیه تقسیم می شود.

ارزش دلار – که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش دلار که شامل ین، یورو و استرلینگ می شود، اندازه گیری می کند – 0.2% کاهش یافت و به 111.27 رسید، اما از بالاترین سطح روز سه شنبه 111.78 که قوی ترین سطح از 25 اکتبر بود، فاصله چندانی نداشت.

داریا پارخومنکو گفت: “بازار به دنبال نشانه هایی از کاهش بالقوه سرعت افزایش ها در نشست دسامبر خواهد بود، به ویژه در کنفرانس مطبوعاتی پاول (رئیس فدرال رزرو) جروم… برقراری تعادل برای پاول دشوار خواهد بود.” ، استراتژیست FX در RBC Capital Markets.

او افزود: «ما فکر می‌کنیم که فدرال‌رزرو می‌خواهد اختیاری بودن افزایش 50 bps یا 75 bps را در دسامبر حفظ کند، زیرا هنوز دو گزارش CPI (تورم) و دو NFP (گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی) قبل از آن جلسه منتشر شده است. .

در برابر تضعیف دلار، یورو و استرلینگ به ترتیب تا 0.9890 دلار و 1.1502 دلار افزایش یافتند.

بانک انگلستان تصمیم سیاست خود را در روز پنجشنبه اعلام می کند و بازارها انتظار دارند که در آنجا نیز 75 واحد در ثانیه افزایش یابد و به دنبال آن در دسامبر به سرعت 50 واحد در ثانیه کاهش یابد.

دلار استرالیا و نیوزلند حساس به ریسک به شدت افزایش یافت، زیرا با افزایش در بازارهای سهام چین همراه بود زیرا گمانه زنی ها در مورد بازگشایی اقتصادی آغاز شد.

رئال برزیل

رئال برزیل پس از اینکه روز سه‌شنبه به بالاترین حد چهار هفته‌ای یعنی 5.08 رئال در هر دلار رسید، به دقت زیر نظر گرفته شد، زیرا دولت رئیس جمهور ژایر بولسونارو گفت که انتقال به دولت لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا را آغاز خواهد کرد و نگرانی‌ها در مورد بی‌ثباتی سیاسی را کاهش داد. ارزش واقعی 0.1% بالاتر بود و دست به 5.14 در هر دلار مبادله شد.

از زمانی که داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه پیروز شد، این ارز تقریباً 3 درصد تقویت شده است.

اولریش لوختمان، رئیس FX در Commerzbank (ETR:) گفت: “تاکنون رئال برزیل توانسته بود از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سود ببرد. در مقایسه با همتایان LatAm عملکرد بهتری دارد.”

ین پرش

ین که امسال 28 درصد در برابر دلار کاهش یافت، در روز چهارشنبه عملکرد بهتری داشت و معامله گران برای مداخله احتمالی در جلسه فدرال رزرو آماده بودند. هر دلار با 0.8 درصد افزایش به 147.07 رسید.

گرافیک – G10 FX

https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/znvnbdqajvl/G10%20FX.png

وزارت دارایی و بانک ژاپن برای اولین بار از سال 1998 در سپتامبر برای حمایت از این ارز مداخله کردند.

به طور گسترده در نظر گرفته می شود که مقامات ژاپنی بارها در ماه اکتبر برای عقب نشینی ین از پایین ترین سطح 32 سال اخیر خود یعنی 152 دلار در هر دلار تلاش کردند، اگرچه آنها از تایید هرگونه اقدام خودداری کردند.

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در بانک ملی استرالیا (OTC:) گفت: “این به نظر من مداخله ای نیست.”

در سه موردی که می‌دانیم، BOJ در ابعاد بسیار زیاد و مکرر مداخله کرد، و اگر اکنون شاهد مداخله بودیم – مگر اینکه الگو تغییر کند – انتظار داشتم که شاهد تحرکات بسیار مهم‌تری باشیم که اکنون ادامه خواهد داشت.»

تحلیلگران گفتند که جهش اولیه ین همزمان با چندین رویداد است که می تواند نقش داشته باشد، از جمله کاهش بازده بلندمدت خزانه داری ایالات متحده، که نرخ دلار به ین به شدت با آن ارتباط دارد.

مقامات ژاپنی نیز در پارلمان صحبت می کردند، از جمله هاروهیکو کورودا، فرماندار BOJ، که گفت افزایش انعطاف پذیری در سیاست کنترل منحنی بازده می تواند گزینه آینده باشد، و وزیر دارایی شونیچی سوزوکی، که بعداً در همان روز گفت که دولت نگران ثبات است. کاهش ارزش ین و همچنین حرکت های سوداگرانه.

BOJ همچنین صورتجلسه ای از آخرین جلسه سیاست گذاری خود را منتشر کرد که در آن یکی از اعضا گفت: بانک باید مراقب افزایش تورم باشد که احتمالاً ناشی از ضعف ین است.

کره شمالی نیز در همان زمان چندین موشک شلیک کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.