دلار با شرط‌بندی نرخ‌های بالاتر فدرال رزرو بالا نگه داشته شد، افزایش نرخ RBA باعث افزایش نرخ بهره استرالیا توسط رویترز شد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – در روز سه‌شنبه کاهش یافت، اما نزدیک به سطوحی بود که در این هفته به دنبال داده‌های خدمات قوی در ایالات متحده بود

کد خبر : 290453
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
دلار با شرط‌بندی نرخ‌های بالاتر فدرال رزرو بالا نگه داشته شد، افزایش نرخ RBA باعث افزایش نرخ بهره استرالیا توسط رویترز شد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – در روز سه‌شنبه کاهش یافت، اما نزدیک به سطوحی بود که در این هفته به دنبال داده‌های خدمات قوی در ایالات متحده بود که انتظارات برای نرخ‌های بهره بالاتر از پیش‌بینی‌های اخیر را تقویت کرد.

پس از اینکه بانک مرکزی استرالیا (RBA) نرخ بهره را برای هشتمین بار در چند ماه اخیر افزایش داد، دلار استرالیا از پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای خود افزایش یافت.

پس از ثبت بزرگترین رالی در دو هفته اخیر در روز دوشنبه، شاخص دلار آمریکا که ارز را در برابر شش همتای اصلی خود اندازه گیری می کند، 0.1 درصد کاهش یافت و در ساعت 1200 GMT به 105.05 رسید.

در روز دوشنبه برای اولین بار از 28 ژوئن به 104.1 سقوط کرد. بعداً پس از داده هایی که نشان می داد فعالیت صنعت خدمات ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه نوامبر افزایش یافت، با افزایش اشتغال، مسیر خود را تغییر داد.

یو-نا پارک گفت: «هرچه اقتصاد ایالات متحده قوی تر باشد، احتمالاً تردیدها در مورد اینکه آیا ایالات متحده واقعاً در سال آینده با رکود اقتصادی مواجه خواهد شد و آیا بانک مرکزی ایالات متحده واقعاً نرخ کلیدی خود را در آن مرحله کاهش خواهد داد یا خیر بیشتر خواهد شد. -هگر، تحلیلگر FX در Commerzbank (ETR:).

کمیته بازار آزاد فدرال در تاریخ 15 دسامبر تصمیم گیری می کند. معامله گران در حال حاضر انتظار دارند یک افزایش نیم امتیازی به محدوده سیاست 4.25-4.5٪ و نرخ پایانی کمی بالاتر از 5٪ در ماه مه داشته باشند.

دلار 0.46 درصد افزایش یافت و به 0.6729 دلار رسید و بخشی از کاهش 1.4 درصدی روز دوشنبه را جبران کرد زیرا RBA اعلام کرد در مسیری از پیش تعیین شده برای تشدید سیاست نیست اما تورم همچنان بالاست.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد در کارگزاری سیتی ایندکس در بریزبن می گوید: «در حالی که RBA به طور علنی از توقف صحبت کرده است، ممکن است ما آنقدر که من در ابتدا فکر می کردم به آن نزدیک نباشیم.

لبه های یورو بالاتر می رود

پس از اینکه روز دوشنبه به بالاترین سطح خود از اواخر ژوئن رسید، ارز تک نرخی با 0.2 درصد افزایش در برابر دلار آمریکا به 1.0517 دلار رسید.

کنستانتینوس هرودوتو، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا روز سه شنبه گفت که نرخ بهره دوباره افزایش خواهد یافت اما اکنون “بسیار نزدیک” به سطح خنثی خود است.

سفارشات صنعتی آلمان در ماه اکتبر بیش از حد انتظار بهبود یافت. که بلافاصله نتوانست یورو را تقویت کند.

فرانچسکو پسوله، استراتژیست FX در ING گفت: سقف قیمت نفت خام روسیه از طریق دریا که از روز دوشنبه اجرایی شد، ممکن است به زودی تأثیر خود را بر بازار انرژی نشان دهد.

وی گفت: “هنگامی که کاهش دمای هوا در اروپا از هفته جاری را اضافه می کنیم، خطرات افزایش جدید قیمت انرژی غیر قابل چشم پوشی است و یورو به شدت در معرض چنین خطراتی قرار دارد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.