دلار بالاتر می رود، با توجه به فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر تعطیلات اولیه اروپا، در آغاز هفته ای که شامل جلسات تعیین سیاست از سوی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا و همچنین گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده است، افزایش یافت. در ساعت 02:05 ET (06:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 353434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
دلار بالاتر می رود، با توجه به فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر تعطیلات اولیه اروپا، در آغاز هفته ای که شامل جلسات تعیین سیاست از سوی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا و همچنین گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده است، افزایش یافت.

در ساعت 02:05 ET (06:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد افزایش در 101.570 معامله شد.

نکته مهم این هفته، نتیجه گیری آخرین جلسه مجمع خواهد بود، که انتظار می رود هدف نرخ وام معیار را 25 واحد پایه دیگر در روز چهارشنبه افزایش دهد – دهمین افزایش متوالی به مارس سال گذشته بازمی گردد.

با این حال، این می تواند پایان چرخه انقباض فدرال رزرو باشد زیرا ارقام سه ماهه اول هفته گذشته به اقتصادی اشاره می کند که به سرعت در حال کند شدن است.

علاوه بر این، در پایان هفته شاهد انتشار ماهانه ایالات متحده هستیم که انتظار می رود نشان دهد که اقتصاد 180000 شغل ایجاد کرده است. در حالی که هنوز یک عدد ثابت است، سومین ماه متوالی از تعدیل رشد مشاغل را نشان می دهد.

داده‌های کمیسیون معاملات آتی کالا در اواخر هفته گذشته نشان داد که در ماه‌های آینده و انتظار می‌رود که تهاجمی‌تر از فدرال رزرو در ماه‌های آینده باشد، سفته‌بازان موقعیت نزولی خالص خود را در برابر همتایان اصلی خود به بیشترین میزان از ژوئن 2021 افزایش دادند.

بانک مرکزی اروپا نیز در این هفته، در روز پنج‌شنبه، با سیاست‌گذاران دیدار می‌کند که انتظار می‌رود افزایش نرخ دیگری را نیز تحریم کنند، اگرچه میزان افزایش همچنان مورد تردید است.

داده‌های روز سه‌شنبه در مورد منطقه یورو می‌تواند عامل تعیین‌کننده باشد، زیرا فشارهای زیربنایی قیمت احتمالاً به‌طور ناراحت‌کننده‌ای بالا باقی می‌مانند و به سمت افزایش نرخ بهره ۵۰ واحدی اشاره می‌کنند.

با این حال، اگر داده‌های وام‌دهی بانکی نشان دهد که شرایط اعتباری به میزان قابل‌توجهی سخت‌تر شده است، مورد افزایش کمتر نرخ بهره تقویت می‌شود.

تحلیلگران مورگان استنلی در یادداشتی می گویند: «معضل بانک مرکزی اروپا بین تورم اصلی چسبنده که خواستار افزایش بیشتر نرخ است، و رویدادهای اخیر در بخش بانکی که خواستار تدریجی شدن است، خواهد بود.

از نظر ما، راه حل، مصالحه ای خواهد بود که شامل افزایش 25 واحدی در بر ثانیه و فعال سازی مجدد هدایت نرخ به جلو است که به شدت با داده های دریافتی مرتبط است.

با 0.1 درصد کاهش به 1.1006 رسید، با توجه به اینکه اکثر اروپا از تعطیلات روز کارگر لذت می برند، احتمالاً فعالیت محدود است.

در یک هفته آرام در بریتانیا، با 0.2٪ کاهش به 1.2553 رسید و مقامات قبل از تصمیم خود در 11 مه وارد دوره خاموشی شدند.

با 0.4% افزایش به 0.6635، 0.5% افزایش به 136.94 رسید، در حالی که تا حد زیادی ثابت در 6.9121 معامله شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.