دلار بالاتر می رود، اما در مسیر بدترین هفته در هشت ماه گذشته توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز جمعه در اروپا افزایش یافت و از پایین ترین سطح 15 ماهه خود بازگشت، زیرا معامله گران در پایان چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو با کاهش تورم تاثیرگذار بودند. در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در

کد خبر : 374578
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
دلار بالاتر می رود، اما در مسیر بدترین هفته در هشت ماه گذشته توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز جمعه در اروپا افزایش یافت و از پایین ترین سطح 15 ماهه خود بازگشت، زیرا معامله گران در پایان چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو با کاهش تورم تاثیرگذار بودند.

در ساعت 02:55 ET (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، پس از سقوط به زیر سطح 100 برای اولین بار از آوریل 2022، 0.2 درصد بالاتر در 99.620 معامله شد.

بدترین عملکرد هفتگی دلار در هشت ماه گذشته

با این حال، علیرغم این افزایش ها، دلار در این هفته حدود 2.5 درصد کاهش یافته است که بدترین عملکرد هفتگی آن در 8 ماه گذشته است، که تحت تأثیر آمارهای کمتر از انتظار تورم گزارش شده توسط ایالات متحده – در روز چهارشنبه و پنجشنبه – که از دیدگاه فدرال رزرو حمایت می کند. به پایان چرخه افزایش نرخ بهره نزدیک می شود.

«در ماه‌های اخیر، ما حدس و گمان‌هایی را مطرح کرده بودیم که نشانه‌های واضحی از کاهش تورم آمریکا – و ضعیف‌تر شدن دلار – ممکن است در سه ماهه سوم سال 23 ظاهر شود و… [these] تحرکات می تواند شروع یک تعدیل مهم بازار باشد.

بازارها هنوز به طور گسترده منتظر افزایش ۲۵ واحد پایه از اواخر این ماه هستند، اما افزایش دیگری در سال جاری دیگر مورد اصلی نیست.

فصل بعدی درآمد سه ماهه دوم

فصل درآمد سه ماهه دوم همچنین می‌تواند به فدرال رزرو در مورد هر گونه افزایش اضافی فکر کند، زیرا مدیران در مورد تقاضای فعلی کسب‌وکار و مصرف‌کننده و چشم‌انداز آنها برای باقی‌مانده سال اظهارنظر می‌کنند.

بانک‌های بزرگ قرار است فصل گزارش‌دهی سه‌ماهه خود را اواخر این جلسه آغاز کنند و معامله‌گران به دنبال هرگونه نشانه‌ای از بی‌ثباتی پس از آشفتگی در اوایل بهار خواهند بود.

یورو از بالاترین سطح 16 ماه گذشته سقوط کرد

0.2% کاهش یافت و به 1.1207 رسید و ساعاتی قبل از کاهش به اوج 16 ماهه 1.1244 آسیایی رسید.

در ماه ژوئن 2.9 درصد به صورت سالانه کاهش یافت که بیش از حد انتظار بود. این معمولاً به‌عنوان شاخص اصلی تورم قیمت مصرف‌کننده در نظر گرفته می‌شود، و افت شدید آن باعث خوشحالی بانک مرکزی اروپا می‌شود، زیرا همچنان بسیار بالا باقی می‌ماند.

0.3 درصد کاهش یافت و به 1.3096 رسید، در روز پنجشنبه برای اولین بار از آوریل 2022 به بالای 1.30 رسید، در حالی که 0.2 درصد افزایش یافت و به 138.3 رسید و ین در بهترین هفته خود در برابر دلار از ژانویه قرار داشت.

پس از اینکه دولت، میشل بولاک، معاون رئیس بانک مرکزی را به عنوان رئیس جدید بانک مرکزی معرفی کرد، در بحبوحه ابهامات در مورد سیاست های پولی، 0.3 درصد کاهش یافت و به 0.6869 رسید.

پس از یک سری اصلاحات قوی تر از حد انتظار توسط بانک خلق چین، به 7.1303 سقوط کرد و به بالاترین سطح یک ماهه نزدیک شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.