دلار بالاتر از داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه افزایش یافت

[ad_1] گزارش دقیق حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه به دنبال داده‌های ناامیدکننده بخش خدمات از موسسه مدیریت عرضه (ISM) و آمار اشتغال خصوصی در روز چهارشنبه و همچنین کاهش فعالیت‌های تولیدی ایالات متحده در ماه مارس در آغاز هفته خواهد بود. انبوه داده‌های اقتصادی ملایم به ترس از رکود قریب‌الوقوع در

کد خبر : 343434
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
دلار بالاتر از داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه افزایش یافت

[ad_1]

گزارش دقیق حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه به دنبال داده‌های ناامیدکننده بخش خدمات از موسسه مدیریت عرضه (ISM) و آمار اشتغال خصوصی در روز چهارشنبه و همچنین کاهش فعالیت‌های تولیدی ایالات متحده در ماه مارس در آغاز هفته خواهد بود.

انبوه داده‌های اقتصادی ملایم به ترس از رکود قریب‌الوقوع در بزرگترین اقتصاد جهان افزوده است و ریسک‌پذیری را سرپوش گذاشته و معامله‌گران را به جستجوی دارایی‌های امن می‌فرستد.

شاخص دلار آمریکا با 0.1% افزایش به 101.95 رسید و در جلسه قبل به 101.40 کاهش یافت.

ین ژاپن نیز حمایتی از پیشنهادهای پناهگاه امن پیدا کرد و در آخرین بار تقریباً 0.2 درصد افزایش یافت و به 131.01 در هر دلار رسید.

در همین حال، دلار استرالیا و نیوزلند حساس به ریسک به ترتیب 0.29 درصد و 0.27 درصد افت کردند.

تحلیلگران Westpac در یادداشتی به مشتریان گفتند: «داده‌های ضعیف اقتصادی همچنان بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد پیشنهاد پرواز به ایمنی می‌شود».

داده های نرم، سهام ایالات متحده را در روز چهارشنبه کاهش داد [STX/] در حالی که اوراق خزانه داری پیشرفت کردند، که شاهد کاهش بازدهی معیار 10 ساله به کمترین میزان خود از سپتامبر بود. با افزایش قیمت اوراق بازدهی کاهش می یابد.

بازدهی 10 ساله خزانه داری آخرین 3.3126 درصد بود، در حالی که بازدهی دو ساله که معمولاً مطابق با انتظارات نرخ بهره حرکت می کند، 3.7922 درصد بود. [US/]

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در بانک ملی استرالیا، گفت: «کلید FX این است که بین آنچه که اقتصاد ایالات متحده اعداد و ارقام را در مورد نرخ بهره و احساسات در مورد سیاست فدرال رزرو ایجاد می کند، باشد.

نشانه‌های اقتصادی ضعیف این دیدگاه را تقویت کرده است که فدرال رزرو روند افزایش نرخ‌ها را معکوس خواهد کرد و معامله‌گران امیدوارند زمانی که جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، بعداً در روز پنج‌شنبه سخنرانی کند، بینش بیشتری کسب کند.

رئیس کلولند فدرال رزرو، لورتا مستر، یک شاهین شناخته شده، در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ در روز چهارشنبه گفت که خیلی زود است که بدانیم آیا فدرال رزرو نیاز به افزایش نرخ معیار خود در نشست سیاست گذاری بعدی خود در اوایل ماه مه دارد یا خیر.

بازارهای آتی نرخ ایالات متحده در حال حاضر با احتمال 55 درصدی قیمت گذاری هستند که فدرال رزرو در نشست بعدی خود، نرخ های بهره را بدون تغییر باقی می گذارد، در حالی که احتمال 43 درصد یک روز قبل از آن وجود داشت.

کاهش نرخ ها نیز در اوایل جولای و تا پایان سال قیمت گذاری می شود.

در سایر ارزها، استرلینگ با 0.1 درصد کاهش به 1.2450 دلار رسید، در حالی که یورو با 0.2 درصد کاهش به 1.0886 دلار رسید.

(گزارش توسط Rocky Swift و Rae Wee؛ ویرایش توسط Edwina Gibbs)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.