دلار بالاتر؛ گزارش مشاغل ایالات متحده برای نشان دادن بازار کار سالم توسط Investing.com

توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از آن که داده های اشتغال سالم به بازار کار قوی قبل از گزارش رسمی مشاغل پربیننده اشاره کرد، نزدیک به بالاترین حد یک ماهه معامله شد. در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 302921
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
دلار بالاتر؛  گزارش مشاغل ایالات متحده برای نشان دادن بازار کار سالم توسط Investing.com




توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت و پس از آن که داده های اشتغال سالم به بازار کار قوی قبل از گزارش رسمی مشاغل پربیننده اشاره کرد، نزدیک به بالاترین حد یک ماهه معامله شد.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، 0.2 درصد افزایش یافت و به 105.075 رسید که فاصله چندانی با اوج نزدیک به یک ماهه روز پنجشنبه 105.27 نداشت.

این شاخص در مسیر افزایش هفتگی بیش از 1.6 درصدی قرار داشت که بزرگترین رشد از سپتامبر تاکنون بود.

داده‌های منتشر شده در روز پنجشنبه نشان داد تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده‌اند به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته در هفته گذشته کاهش یافته است، در حالی که میزان اشتغال خصوصی در ماه گذشته 235000 شغل افزایش یافته است که بسیار فراتر از انتظارات است.

این گزارش رسمی مشاغل را تنظیم می کند، که بعداً در جلسه ارائه می شود، که انتظار می رود نشان دهد که بازار کار در ماه دسامبر سالم مانده است، با 200,000 اضافه و بدون تغییر در 3.7%.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «علائم قدرت در بازار کار ایالات متحده به‌طور قابل‌توجهی به‌عنوان طولانی‌تر شدن نگرانی فدرال رزرو در مورد بازارهای کار فشرده و مشغولیت آن به سرکوب تورم خوانده می‌شود».

0.1% کاهش یافت و به 1.0517 رسید، در حالی که یورو علیرغم افزایش در ماه نوامبر، همچنان ضعیف بود و 1.1% نسبت به ماه قبل افزایش یافت. این جفت ارز 0.8 درصد سقوط کرد و به پایین ترین سطح سه هفته ای در جلسه قبل رسید.

پس از سقوط به پایین‌ترین سطح شش هفته‌ای در روز پنج‌شنبه، با 0.1 درصد کاهش به 1.1898 رسید، با این باور که تضعیف اقتصاد بریتانیا از تضعیف اقتصاد بریتانیا مانند همتایان خود در بقیه جهان جلوگیری می‌کند.

ING افزود: “ما انتظار داریم استرلینگ نرم باقی بماند و هر داده شغلی قوی تر در ایالات متحده می تواند ارزش حرکت به 1.1780/1800 را داشته باشد.”

0.6% افزایش یافت و به 134.20 رسید و ین همچنان از بالاترین سطح هفت ماهه خود در اوایل این هفته عقب نشینی کرد زیرا گمانه زنی ها مبنی بر معکوس کردن سیاست پولی فوق العاده سست خود در آینده نزدیک ادامه داشت.

قیمت حساس به ریسک تا 0.6752 بالاتر رفت، در حالی که 0.3 درصد کاهش یافت و به 6.8616 رسید، با جهش یوان به بالاترین سطح چهار ماهه در حالی که معامله گران روی تقویت اقتصادی قوی چین برای بازگشایی مرزهای خود در این ماه شرط بندی کردند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.