دلار بالا، ین پایین به عنوان BOJ همچنان به موضع Dovish توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافت. ین ژاپن پس از ورود (BOJ) به بازار برای دفاع از سقف بازده ضمنی خود به روند نزولی ادامه داد. تقریبا به بالاترین سطح خود در سال تا به امروز صعود کرده است. در ساعت 12:11 بامداد به وقت شرقی

کد خبر : 184734
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۰۱
دلار بالا، ین پایین به عنوان BOJ همچنان به موضع Dovish توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافت. ین ژاپن پس از ورود (BOJ) به بازار برای دفاع از سقف بازده ضمنی خود به روند نزولی ادامه داد. تقریبا به بالاترین سطح خود در سال تا به امروز صعود کرده است.

در ساعت 12:11 بامداد به وقت شرقی (4:11 به وقت گرینویچ) ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای دیگر با 0.35 درصد افزایش به 99.170 رسید.

این جفت با 0.83 درصد افزایش به 123.07 رسید.

این جفت با 0.21 درصد افزایش به 0.7528 رسید، در حالی که این جفت با 0.29 درصد کاهش به 0.6950 رسید.

این جفت با 0.13 درصد افزایش به 0.6748 رسید، در حالی که این جفت با 0.26 درصد کاهش به 1.3154 رسید.

ین به 122.78 در هر دلار سقوط کرد که ضعیف‌ترین رقم از دسامبر 2015 بود، و زمانی که BOJ برای دفاع از هدف خود وارد عمل نشد، از رشدهای کوچک روز جمعه چشم پوشی کرد. با این حال، BOJ پیشنهاد خرید مبالغ نامحدود اوراق قرضه 10 ساله ژاپن (JGBs) را با 0.25 درصد در صبح روز دوشنبه، پس از اینکه بازدهی JGB 10 ساله به 0.245 درصد رسید، به بالاترین سطح شش ساله خود رساند.

تحلیلگران بارکلیز با اشاره به واگرایی سیاست های پولی و تأثیر منفی افزایش قیمت کالاها بر ژاپن، گفت: «در حالی که ریسک اصلاح کوتاه مدت با توجه به سرعت صعود آن افزایش یافته است، ما انتظار داریم دلار در سطوح بالا به خوبی حمایت شود. به رویترز گفت شرایط تجارت.

سیجی کیهارا، معاون وزیر کابینه ژاپن روز یکشنبه گفت: سیاست پولی ژاپن باید سست بماند. رویکرد غیرقانونی BOJ با موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده مقایسه می شود، و انتظار می رود با پیشرفت سال، نرخ بهره بیشتری افزایش یابد.

اگرچه افزایش قیمت کالاها اخیراً به ین آسیب رسانده است، اما ارزهای مرتبط با کالاها را تقویت کرده است. دلار استرالیا نزدیک به بالاترین سطح چهار ماهه هفته قبل بود، در حالی که دلار کانادایی آن در 1.2496 در هر دلار، نزدیک به اوج دو ماهه روز جمعه بود.

استرالیا نیز روز سه‌شنبه بودجه خود را اعلام خواهد کرد و جاش فریدنبرگ، خزانه‌دار، روز یکشنبه گفت که این بودجه یک بهبود مادی بسیار قابل توجه در درآمد دولت خواهد بود.

با این حال، آخرین شیوع COVID-19 می تواند یک باد مخالف بالقوه برای ارز استرالیا باشد، زیرا شانگهای برای جلوگیری از افزایش تعداد موارد ابتلا در شهر، وارد یک قرنطینه شده است. دلار صبح دوشنبه با 0.17 درصد افزایش به 6.394 رسید.

در همین حال، تحلیلگران بارکلیز گفتند که «شاخص‌های قیمت مصرف‌کننده قوی‌تر از حد انتظار منطقه یورو به قیمت‌های بازار برای انقباض بانک مرکزی اروپا، که زیربنای یورو است، می‌افزاید.» ارز واحد آخرین بار با قیمت 1.0973 دلار معامله شد و هنوز تأثیر اقتصادی جنگ در اوکراین را که توسط حمله روسیه در 24 فوریه آغاز شد، احساس می کرد.

همچنین در جبهه داده ها، آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، از جمله، در روز جمعه منتشر می شود.

با این حال، انتظار نمی‌رود که داده‌ها تأثیر عمده‌ای بر انتظارات نرخ بهره ایالات متحده و دلار داشته باشد، زیرا بازار در حال آماده‌سازی برای چندین افزایش نرخ در سال 2022 است.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از صعود به 47766 دلار در معاملات اولیه، که بالاترین سطح از اوایل ژانویه 2022 بود، نزدیک به مرز 46800 دلار بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.