دلار افزایش می یابد زیرا بازار به مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و داده های تورم رویترز نگاه می کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته ایین ویترز لندن (رویترز) – در حالی که معامله گران منتظر مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و داده های جدید تورم برای تصویر واضح تر از چشم انداز اقتصاد و

کد خبر : 357285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
دلار افزایش می یابد زیرا بازار به مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و داده های تورم رویترز نگاه می کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته ایین ویترز

لندن (رویترز) – در حالی که معامله گران منتظر مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و داده های جدید تورم برای تصویر واضح تر از چشم انداز اقتصاد و نرخ بهره ایالات متحده بودند، دلار در برابر ارزهای اصلی افزایش یافت.

داده‌های روز سه‌شنبه – که نشان می‌دهد واردات چین در ماه آوریل نسبت به سال قبل به شدت کاهش یافته است در حالی که صادرات کندتر از ماه مارس رشد کرده است – تأثیر محدودی بر ارزها داشته است، اما به طور گسترده‌ای در بازارها به کاهش ریسک کمک کرده است.

پس از آمارهای قوی‌تر از حد انتظار مشاغل در هفته گذشته، داده‌های تورم ایالات متحده که با دقت بررسی می‌شوند، که در روز چهارشنبه منتشر می‌شوند، احتمالاً لحن بازارها را تعیین می‌کنند.

به گفته تحلیلگران، هرگونه تغییر سیاست فدرال رزرو باید با پس زمینه آشفتگی اخیر در بخش بانکی ایالات متحده و بن بست سیاسی در واشنگتن بر سر حل و فصل سقف بدهی این کشور و اجتناب از نکول سنجیده شود.

تحلیلگران ارزی در این باره می‌گویند: «به طور کلی، داده‌ها نشان می‌دهد که هنوز یک معامله انجام نشده است که فدرال رزرو نرخ‌ها را بیشتر افزایش ندهد، اگرچه ما با قیمت‌گذاری بازار موافقیم که در حال حاضر مانع بالاتری وجود دارد، به‌ویژه با توقف آتی سقف بدهی آمریکا». MUFG در یادداشتی گفته است.

نظرسنجی سه ماهه فدرال رزرو از افسران وام بانکی در روز دوشنبه نشان داد که شرایط اعتباری برای مشاغل و خانوارهای ایالات متحده در آغاز سال همچنان سخت تر می شود.

این نظرسنجی که از نزدیک تماشا شده بود، یکی از اولین معیارهای احساسات در بخش بانکی از زمان ورشکستگی اخیر بانک‌ها بود که با سقوط بانک سیلیکون ولی در ماه مارس آغاز شد.

در برابر سبدی از ارزها، 0.1% افزایش یافت و به 101.5 رسید، اما در نزدیکی پایین ترین سطح اخیر باقی ماند زیرا معامله گران به اوج نرخ بهره ایالات متحده چشم دوخته بودند.

یورو با 0.2 درصد کاهش به 1.09800 دلار رسید.

ین ژاپن 0.3 درصد افزایش یافت و به 134.790 در هر دلار رسید، با کمک اظهارات کازوئو اوئدا، رئیس بانک ژاپن (BOJ) مبنی بر اینکه بانک مرکزی ممکن است به سیاست کنترل منحنی بازده پایان دهد و ترازنامه خود را کوچک کند.

در جاهای دیگر، استرلینگ به طور کلی ثابت بود و 1.26190 دلار پیش از جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی در روز پنجشنبه خریداری شد.

به نظر می رسد بانک انگلستان در تلاش برای مبارزه با بالاترین نرخ تورم در اروپای غربی، نرخ بهره را تا 4.5 درصد افزایش دهد.

کنت بروکس، رئیس تحقیقات شرکتی برای FX و نرخ‌ها در Societe Generale (OTC:)، گفت که با توجه به احتمال لحن جنگ طلبانه از سوی BoE در کنار افزایش مورد انتظار نرخ بهره، استرلینگ بهتر از یورو در برابر دلار حفظ شده است.

او گفت: “، پس از شکستن میانگین متحرک 200 روزه در هفته گذشته، همچنان ارتفاع را از دست می دهد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.