دلار استرالیا (AUD) به زیر سطح کلیدی سقوط کرد، USD ثابت می ماند

[ad_1] USD، AUD تجزیه و تحلیل و اخبار احساسات شکننده برای ثابت نگه داشتن دلار AUD در زیر پشتیبانی کلید فرو می رود به نظر نمی رسد که بازگشت مجدد در بازارهای سهام چیزی بیش از یک مهلت کوتاه مدت باشد. ما دیروز برجسته شد احتمال یک چرخش سه‌شنبه وجود داشت، جایی که سقوط S&P

کد خبر : 205050
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
دلار استرالیا (AUD) به زیر سطح کلیدی سقوط کرد، USD ثابت می ماند

[ad_1]

USD، AUD تجزیه و تحلیل و اخبار

  • احساسات شکننده برای ثابت نگه داشتن دلار
  • AUD در زیر پشتیبانی کلید فرو می رود

به نظر نمی رسد که بازگشت مجدد در بازارهای سهام چیزی بیش از یک مهلت کوتاه مدت باشد. ما دیروز برجسته شد احتمال یک چرخش سه‌شنبه وجود داشت، جایی که سقوط S&P 500 از پنج‌شنبه تا دوشنبه معمولاً با جهش در روز سه‌شنبه دنبال می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که جهت کلی به طور معناداری تغییر خواهد کرد. یادآوری اینکه عدم قطعیت های مربوط به جنگ روسیه و اوکراین، کاهش رشد در چین و سخت تر شدن شرایط مالی ایالات متحده همچنان احساسات بازار را آزار می دهد.

با این اوصاف، CPI فردا برای فعالان بازار کلیدی خواهد بود، که ممکن است کاتالیزور جهش معنادارتر در سهام باشد، در صورتی که گزارش کمتر از انتظارات منتشر شود. اگرچه، این تعصب بازار مبنی بر محو شدن سهام در رالی را متزلزل نخواهد کرد.

احساسات شکننده برای ثابت نگه داشتن دلار

دلار آمریکا: ریسک پذیری شکننده باقی می ماند، به نوبه خود، دلار آمریکا در نزول ها حمایت می شود. در کنار این واقعیت، در حال حاضر گزینه های کمی برای دلار آمریکا وجود دارد. در حالی که تقویم اقتصادی امروز از نقطه نظر داده نسبتاً سبک است، تعداد زیادی از صحبت های فدرال رزرو وجود دارد که از نزدیک مشاهده می شود. در حال حاضر، بازارهای پول در ژوئن 50 واحد در ثانیه افزایش یافته اند. با این حال، سوال کلیدی این است که آیا تمایلی برای حرکت 75 واحد بر ثانیه وجود دارد و با توجه به فروش اخیر بازار، من گمان می‌کنم که چشم‌انداز چنین حرکتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

AUD در زیر پشتیبانی کلید فرو می رود

AUD:ارزهای چرخه ای فشار ناشی از سقوط دیروز در کالاها را احساس کردند. در نتیجه، دلار استرالیا به زیر سطح حمایت محوری در 0.70 شکسته شد. به طور طبیعی، این اولین نقطه مقاومت برای AUD/USD خواهد بود. در جاهای دیگر، USD/CNH شاهد عقب نشینی اندکی بود، با این حال، این امر باید ادامه یابد تا استرالیا سرپا بماند. با این حال، با توجه به افزایش نگرانی ها در مورد رشد جهانی، این امر برای استرالیا خوشایند نخواهد بود. نگه داشتن زیر 0.6990-0.7000 خطر حرکت زیر 0.69 را برای AUD/USD افزایش می دهد.

AUD/USD نمودار بازه زمانی هفتگی

دلار استرالیا (AUD) به زیر سطح کلیدی سقوط کرد، USD ثابت می ماند

منبع: Refinitiv

سیگنال های احساسات مشتری IG ترکیبی از چشم انداز AUD/USD

داده ها نشان می دهد که 75.08 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 3.01 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 2.90 درصد بیشتر از دیروز و 2.87 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص است. -شورت نسبت به دیروز 3.21 درصد و نسبت به هفته گذشته 9.52 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری ترکیبی AUD/USD می دهد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.