دلار استرالیا نتوانست سود چین را حفظ کند، به RBA نگاه می کند

[ad_1] AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت AUD/USD از برخی داده‌های تولیدی بسیار ضعیف چین بهبود یافت اما دستاوردهای آن کم رنگ شده است جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی استرالیا در هفته آینده در کانون توجه است توصیه شده توسط دیوید کوتل پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید پیشینه اساسی دلار استرالیا

کد خبر : 327902
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
دلار استرالیا نتوانست سود چین را حفظ کند، به RBA نگاه می کند

[ad_1]

AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • AUD/USD از برخی داده‌های تولیدی بسیار ضعیف چین بهبود یافت
  • اما دستاوردهای آن کم رنگ شده است
  • جلسه سیاست گذاری بانک مرکزی استرالیا در هفته آینده در کانون توجه است

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

دلار استرالیا در روز پنج شنبه کمی ضعیف تر به نظر می رسد، زیرا نتوانسته است به سودهای جلسه قبل در مورد داده های اقتصادی پرحاشیه چین ادامه دهد.

شاخص رسمی مدیران خرید تولیدی چین به بالاترین حد خود در ده سال اخیر رسید و این امیدواری را ایجاد کرد که اقتصاد ملی شماره دو جهان در آخرین دوره پس از کووید، قدرت خود را بازگرداند. البته این خبر خوبی برای دلار استرالیا بود، زیرا استرالیا شریک تجاری بزرگ چین است.

داده‌های تورم استرالیا ضعیف‌تر از حد انتظار بود، اما همچنان به وضوح به اندازه 7.4 درصد افزایش یافته است تا افزایش نرخ بهره بیشتر از بانک مرکزی استرالیا را تا حد زیادی حفظ کند. بر اساس آمار منتشر شده در روز چهارشنبه، اقتصاد خانگی دلار استرالیا در سه ماه آخر سال 2022 کمتر از حد انتظار رشد کرد. افزایش 0.5 درصدی آن در سه ماهه کمتر از 0.8 درصدی بود که اقتصاددانان به دنبال آن بودند، اما با توجه به اینکه تلاش های بانک مرکزی بانک مرکزی برای کاهش تورم ناگزیر به کاهش رشد است، این سطح متوسط ​​از انبساط، با اجتناب از رکود، احتمالا برای بانک مرکزی کافی خواهد بود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

به طور کلی، وضعیت اقتصاد استرالیا بسیار شبیه به سایر اقتصادهای توسعه یافته است و با توجه به چشم انداز افزایش بیشتر نرخ، باید حمایتی برای دلار استرالیا ایجاد کند.

رویداد مهم بعدی برای دلار استرالیا، جلسه تعیین نرخ RBA در 7 مارس خواهد بود. بازارهای آتی در حال حاضر احتمال 95 درصدی را پیشنهاد می کنند که نرخ ها پس از آن با یک چهارم درصد افزایش به 3.6 درصد می رسد. در حال حاضر بازارها به دنبال نرخ هایی هستند که تا آگوست سال جاری به 4.2 درصد برسند.

تحلیل فنی دلار استرالیا

image1.png

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

به نظر می رسد رالی مبتنی بر داده روز چهارشنبه به میانگین متحرک 200 روزه بازار بازگشته است که به 0.67918 رسیده است. این اکنون به عنوان مقاومت کوتاه مدت باقی می ماند.

به طور گسترده تر، نمودار روزانه AUD/USD نشانه هایی از شکل گیری کلاسیک “سر و شانه” را نشان می دهد که می تواند دردسر بیشتری برای گاوهای AUD ایجاد کند. روند صعودی از اوایل نوامبر به طور قطعی توسط عملکرد قیمت در دو هفته گذشته شکسته شده است، که AUD/USD را از طریق اصلاحات فیبوناچی اول و دوم افزایش خود تا اوج های فوریه از پایین ترین سطح اکتبر 2022 کاهش داده است. به نظر می رسد که پایین ترین سطح اوایل ژانویه 0.66875 پشتیبانی کوتاه مدت را پیش از سطح اصلاحی بعدی که به 0.66582 می رسد ارائه می دهد.

داده های احساسات خود IG نشان می دهد که استرالیا ممکن است در حال حاضر به اندازه کافی متضرر شده باشد، با این حال، 70 درصد از معامله گران در سطوح فعلی صعودی هستند.

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.