دلار استرالیا به صورت اورگرند به عنوان دارنده اوراق قرضه USD منتظر پرداخت سود است

دلار استرالیا ، AUD/USD ، اورگراند ، دارندگان اوراق قرضه USD ، چین – هشدار بازار همزمان با تماشای معامله گران Evergrande ، تجمع دلار استرالیا وابسته به احساسات متوقف می شود بر اساس گزارشات ، دارندگان اوراق قرضه USD هنوز پرداخت سود دریافت نکرده اند پیش فرض Evergrande می تواند مانع از رشد اقتصادی

کد خبر : 108364
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
دلار استرالیا به صورت اورگرند به عنوان دارنده اوراق قرضه USD منتظر پرداخت سود است


دلار استرالیا ، AUD/USD ، اورگراند ، دارندگان اوراق قرضه USD ، چین – هشدار بازار

  • همزمان با تماشای معامله گران Evergrande ، تجمع دلار استرالیا وابسته به احساسات متوقف می شود
  • بر اساس گزارشات ، دارندگان اوراق قرضه USD هنوز پرداخت سود دریافت نکرده اند
  • پیش فرض Evergrande می تواند مانع از رشد اقتصادی محلی چین و جهان شود

دلار استرالیا در ساعات معاملاتی روز جمعه آسیا و اقیانوسیه عمدتا ثابت ماند ، اما نتوانست سودهای حاصل از جلسه پنجشنبه وال استریت را افزایش دهد. گزارشها در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ از بین رفتند که دارندگان اوراق قرضه اورگراند با ارزش دلار هنوز ساعاتی قبل از مهلت مقرر پرداخت سود نمی کنند. این مبلغ حدود 83.5 میلیون دلار آمریکا است. هیچ پاسخ فوری از سوی این شرکت دریافت نشد زیرا جهان همچنان به دنبال بحران نقدینگی بالقوه چین است.

به دنبال اعلام سیاست پولی FOMC این هفته ، احساسات بازار به طور کلی در حال بهبود بود. روز پنجشنبه ، S&P 500 در بهترین روز در حدود دو ماه 1.21 ral افزایش یافت. افزایش قابل ملاحظه ای در بازدهی خزانه داری میان مدت وجود داشت. نرخ 10 ساله آمریکا در بالاترین سطح خود از اوایل ژوئیه بسته شد. این امر به احتمال زیاد منعکس کننده افزایش خوش بینی رشد جهانی است که بر اساس چشم انداز اقتصادی نسبتاً خوش بینانه فدرال رزرو تأکید شده است.

جروم پاول ، رئیس صندوق ، خطرات ناشی از سرایت وسیع تر مربوط به فیاکو Evergrande را کم اهمیت جلوه داد ، اما این بدان معنا نیست که بازارها در وضعیت روشن قرار دارند. لازم به ذکر است که بانک خلق چین نقدینگی را به این سیستم تزریق کرده است. نگرانی بزرگتر در اینجا این است که یک اورگراند به طور پیش فرض بر آشفتگی در سطح اقتصاد در سطح محلی غلبه می کند ، که ممکن است پس از آن به بیرون طنین انداز شود. گزارشاتی که چین از شهرداری های محلی خواسته است تا خود را برای پیش فرض آماده کنند.

چین دومین اقتصاد بزرگ جهان است. اگر این کشور وارد رکود اقتصادی شود ، این می تواند مانع از اقتصاد جهانی شود که به نظر می رسد روند رو به روی Covid را تغییر می دهد و رشد موارد در سراسر جهان کند می شود. لازم به ذکر است که در حالی که ممکن است پرداخت ها از دست برود ، یک دوره مهلت 30 روزه تا پیش فرض اوراق قرضه وجود دارد. بنابراین ، ممکن است در حال حاضر هنوز جایی برای حفظ احساسات بازار وجود داشته باشد.

در زیر یک نمودار نشان داده شده است که بدهی های آینده Evergrande در خارج از کشور پرداخت می شود. طی 24 ساعت گذشته ، این شرکت مبلغ 35 میلیون دلار پرداخت کوپن خشکی را که قرار بود روز پنجشنبه تسویه شود ، تسویه کرد. این به دنبال گزارش هایی که داشته است مذاکره کرد پرداخت کوپن برای اوراق قرضه 2025 آن. شاید تعجب آور نباشد که این شرکت تعهدات محلی را در اولویت قرار می دهد ، اما اگر فقط پرداخت های خشکی را انجام دهد ، ترس های پیش فرض می تواند دوباره تقویت شود.

مقالات اخیر DailyFX Evergrande:

پرداخت اوراق قرضه خارج از کشور اورگراند (با شرایط USD)

نمودار با احترام از توماس وست واتر ، تحلیلگر

تجزیه و تحلیل فنی دلار استرالیا

دلار استرالیا از اواسط ماه ژوئیه به طور گسترده در وضعیتی تلفیقی قرار می گیرد. AUD/USD ممکن است پس از بازگشت احتمالی 0.7222 ، که 27 آگوست است ، روند نزولی را از پایین ترین ماه اوت تشکیل دهد.ث کم. این جفت به عنوان میانگین متحرک ساده 50 روزه نزدیک منطقه نزولی 0.7290-0.7329 است. بسته شدن روزانه بالاتر از اینها ، با تأیید ، می تواند راه را برای سودهای کوتاه مدت در اوج سپتامبر در 0.7478 باز کند.

نمودار روزانه AUD/USD

دلار استرالیا به صورت اورگرند به عنوان دارنده اوراق قرضه USD منتظر پرداخت سود است

نمودار با استفاده از TradingView ایجاد شده است

— نوشته دانیل دوبروفسکی ، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیال ، از قسمت نظرات زیر یا ddubrovskyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.