دلار استرالیا با پیشروی نفت پیش از داده های تجاری چین سقوط کرد

[ad_1] دلار استرالیا، AUD/USD، نفت خام، تراز تجاری چین – نکات قابل بحث با رسیدن قیمت نفت به بالاترین سطح ماهانه، دلار استرالیا در برابر دلار کاهش یافت با ادامه مشکلات اقتصادی، تراز تجاری ماه می چین در کانون توجه قرار گرفته است AUD/USD پس از عبور از SMA 50 روزه به پایین ترین حد

کد خبر : 214330
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۳۳
دلار استرالیا با پیشروی نفت پیش از داده های تجاری چین سقوط کرد

[ad_1]

دلار استرالیا، AUD/USD، نفت خام، تراز تجاری چین – نکات قابل بحث

  • با رسیدن قیمت نفت به بالاترین سطح ماهانه، دلار استرالیا در برابر دلار کاهش یافت
  • با ادامه مشکلات اقتصادی، تراز تجاری ماه می چین در کانون توجه قرار گرفته است
  • AUD/USD پس از عبور از SMA 50 روزه به پایین ترین حد ماه ژوئن نزدیک می شود

چشم انداز پنج شنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا و اقیانوسیه ممکن است پس از ظهور مجدد نگرانی های تورمی در وال استریت سقوط کنند و سهام ایالات متحده را پایین بیاورند. قیمت نفت خام به بالاترین حد خود در چند ماه اخیر رسید و WTI یک شبه بیش از 2 درصد افزایش یافت. فروپاشی احساسات بر دلار استرالیا حساس به ریسک تأثیر گذاشت و در عین حال به سود دلار آمریکا بود. بازدهی خزانه داری در سراسر منحنی افزایش یافت زیرا معامله گران اوراق قرضه را کنار گذاشتند و پیش بینی کردند که قیمت های بالاتر نفت ممکن است شرط های تورمی را تقویت کند و به نوبه خود شرط های افزایش نرخ را فدرال رزرو کند.

در صورت تداوم احساس رکود در جلسه معاملاتی امروز، دلار استرالیا ممکن است بیشتر سقوط کند. با این حال، داده های اقتصادی خارج از چین ممکن است راه نجاتی باشد. چین قرار است امروز تراز تجاری ماه مه خود را گزارش کند. تحلیلگران انتظار دارند مازاد مازاد این کشور از 51.12 میلیارد دلار به 58 میلیارد دلار افزایش یابد. به نظر می رسد که افزایش صادرات باعث افزایش این قدرت می شود. یک رقم بهتر از حد انتظار ممکن است برخی از ترس ها را نسبت به رکود اقتصادی کاهش دهد.

سهام فناوری چین ممکن است بدون توجه به احساسات گسترده تر، نقطه روشنی را ارائه دهد. سهام Alibaba و دیگر سهام فناوری چینی با سرمایه گذاری بزرگ روز چهارشنبه پس از تایید مجوزهای آژانس بازی های چین برای ده ها بازی ویدیویی افزایش یافت و روند طولانی مدت مقررات سختگیرانه در این صنعت را معکوس کرد. ADR در فهرست ایالات متحده علی بابا در نیویورک نزدیک به 15 درصد افزایش یافت.

در جای دیگر، فیلیپین قرار است اطلاعات تجاری ماه آوریل را گزارش کند. اندونزی و تایلند اعداد اطمینان مصرف کننده را برای ماه می گزارش خواهند کرد. رقم ماه مه ژاپن برای سفارشات ماشین ابزار نیز قرار است منتشر شود. ین ژاپن دوباره در برابر دلار آمریکا کاهش یافت و USD/JPY را به بالاترین سطح خود از فوریه 2002 رساند. دلار نیوزیلند قربانی حرکت یک شبه ریسک خارج شد، حتی در شرایطی که بازده اوراق قرضه نیوزلند پس از رسیدن به بالاترین سطح چند ساله اخیر رسید. RBNZ برنامه خود را برای کاهش دارایی های خود به صفر اعلام کرد.

پیش بینی فنی AUD/USD

AUD/USD قیمت ها یک شبه نزدیک به پایین ترین حد ماهانه خود سقوط کردند و از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) عبور کردند. در صورت تداوم کاهش قیمت ها، اصلاحی فیبوناچی 38.2% که مستقیماً پایین تر از پایین ترین سطح ژوئن است، ممکن است حمایتی را ایجاد کند. در غیر این صورت، گاوها به دنبال بازپس گیری SMA 50 روزه خواهند بود. در همین حال، نوسانگرهای RSI و MACD در حال ضعیف شدن هستند.

نمودار روزانه AUD/USD

audusd

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.