دلار آمریکا (DXY) تجمیع می شود، انتظارات از دست رفته خرده فروشی ماهانه ایالات متحده

قیمت، نمودار و تحلیل دلار آمریکا (DXY). خرده فروشی ایالات متحده پیش بینی ها را از دست داده است. سخنرانان فدرال رزرو امروز به کار خود ادامه می دهند. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید داده‌های امروز نشان داد که خرده‌فروشی در ایالات متحده (آوریل) انتظارات بازار را

کد خبر : 359628
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
دلار آمریکا (DXY) تجمیع می شود، انتظارات از دست رفته خرده فروشی ماهانه ایالات متحده


قیمت، نمودار و تحلیل دلار آمریکا (DXY).

  • خرده فروشی ایالات متحده پیش بینی ها را از دست داده است.
  • سخنرانان فدرال رزرو امروز به کار خود ادامه می دهند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

داده‌های امروز نشان داد که خرده‌فروشی در ایالات متحده (آوریل) انتظارات بازار را از دست داده است و همه اعداد مارس نیز کاهش یافته‌اند. خرده فروشی مادر 0.4% در مقایسه با تخمین 0.8% رشد کرد، در حالی که فروش سالانه 1.6% در مقابل بازبینی کاهش یافته قبلی 2.4% رشد کرد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

با ماندن در خیابان مرکزی آمریکا، Home Depot (HD)، بزرگترین خرده فروش بهبود خانه در ایالات متحده، مجموعه ناامیدکننده ای از نتایج سه ماهه اول را زودتر منتشر کرد و راهنمای کل سال خود را در مورد تقاضای کمتر کاهش داد. سهام HD در معاملات قبل از بازار حدود 2.5٪ کمتر است.

در جلسه امروز، تعدادی از اعضای برجسته فدرال رزرو قرار است آخرین نظرات خود را در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده به ما ارائه دهند. نبردی بین بازار و فدرال رزرو در مورد مسیر پیش رو برای نرخ های بهره ایالات متحده وجود دارد. با توجه به قیمت گذاری بازار، به نظر می رسد فدرال رزرو قبل از شروع چرخه کاهش نرخ در نشست سپتامبر FOMC، نرخ ها را در سطح فعلی نگه دارد. قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو CME در حال حاضر سه کاهش 25 واحد پایه در سال جاری را پیش‌بینی می‌کنند، با کاهش اضافی در سال آینده، وجوه فدرال رزرو تا نوامبر سال آینده از سطح فعلی 500 تا 525 واحد بر ثانیه به 275-300 واحد در ثانیه کاهش می‌یابد. این برخلاف اظهارات اخیر فدرال رزرو مبنی بر نرخ های بالقوه بالاتر در سال جاری قبل از کاهش نرخ بهره در سال آینده است. سخنرانان امروز فدرال رزرو شامل لورتا مستر، رافائل بوستیک، مایکل بار، جان ویلیامز و لوری لوگان هستند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده با رئیس جمهور جو بایدن ادامه دارد که انتظار می رود اواخر امروز با کوین مک کارتی رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان دیدار کند. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا اخیرا هشدار داده است که ممکن است آمریکا تا اول ژوئن با کمبود پول مواجه شود و این امر باعث می شود که دولت آمریکا به نکول احتمالی بدهی های معوق خود خیره شود. اسناد خزانه داری یک ماهه ایالات متحده در حال حاضر 5.60% را ارائه می دهند که دیروز به بازدهی بالای 5.89% در چندین سال گذشته رسیده است، زیرا سرمایه گذاران تقاضای بازدهی بیشتری در تاریخ نکول احتمالی دارند.

دلار آمریکا در حال حاضر در حال تثبیت دستاوردهای اخیر خود است، اگرچه حرکت به هر طرف محدود است. جمعه گذشته، دلار آمریکا از محدوده چند هفته‌ای خارج شد و به بالاترین سطح یک ماهه 102.29 معامله شد و در این هفته اندکی کاهش یافت. پیش از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز جمعه، دلار آمریکا احتمالاً در این سطوح باقی می ماند.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 16 مه 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.