دلار آمریکا (DXY) بیش از حد به نظر می رسد، EUR/USD و GBP/USD جدیدترین

دلار آمریکا قیمت و نمودار تحلیل و بررسی دلار آمریکا یک نفس جلوتر از جکسون هول می گیرد. EUR/USD و GBP/USD با یک شاخص فنی بیش از حد فروش به نظر می رسند. دلار آمریکا (DXY) سودهای اولیه را پس می‌دهد و به نظر می‌رسد پیش از مجموعه‌ای از انتشارات مهم اقتصادی و سخنرانی موردانتظار

کد خبر : 245497
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
دلار آمریکا (DXY) بیش از حد به نظر می رسد، EUR/USD و GBP/USD جدیدترین


دلار آمریکا قیمت و نمودار تحلیل و بررسی

  • دلار آمریکا یک نفس جلوتر از جکسون هول می گیرد.
  • EUR/USD و GBP/USD با یک شاخص فنی بیش از حد فروش به نظر می رسند.

دلار آمریکا (DXY) سودهای اولیه را پس می‌دهد و به نظر می‌رسد پیش از مجموعه‌ای از انتشارات مهم اقتصادی و سخنرانی موردانتظار جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول در روز جمعه، معاملات را تغییر دهد. قرائت‌های امروز PMI ایالات متحده برای ماه اوت اولین انتشار یادداشت است. پیش بینی PMI تولید در ماه آگوست 52 در مقایسه با 52.2 در جولای است، در حالی که PMI خدمات 49.2 در مقابل 47.3 پیش بینی شده است.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

پیش از سخنرانی رئیس پاول، آخرین نگاه به تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم و Core PCE منتشر خواهد شد که به بازار برداشت کمی بهتر از روایت فعلی تورم در مقابل رکود می دهد.

نگاهی به نمودار سبد دلار آمریکا (DXY) نشان می‌دهد که دلار آمریکا در حال لمس کردن و سپس کاهش از 109.02 بالاترین دو دهه اخیر است. نمودار همچنان قوی است و چشم انداز دلار آمریکا همچنان مثبت است، اما اقدامات اخیر قیمت، اندیکاتور CCI – پایین نمودار – را به منطقه ای که به شدت خرید است سوق داده است. قبل از اینکه DXY بتواند جلوتر حرکت کند، این باید تمیز شود.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 23 اوت 2022

دیروز، EUR/USD دوباره به زیر برابری رسید و اکنون به نظر می رسد این سطح حمایت قدیمی را به مقاومت تبدیل کند. ترکیبی از یک دلار قوی آمریکا و یک یورو ضعیف، که به دلیل قیمت های بالای انرژی انرژی و ترس از رکود ویران شده است، این جفت ارز را به پایین ترین سطح خود در دو دهه اخیر رساند. اوایل امروز، EUR/USD قبل از بازگشت به اواسط دهه 0.9930، 0.9900 را لمس کرد. با استفاده از شاخص CCI، این جفت به شدت اشباع به نظر می رسد، و در حالی که ممکن است یک دوره تثبیت قبل از سخنرانی پاول در روز جمعه اتفاق بیفتد، اساساً EUR/USD کاهش بیشتری پیدا می کند. پشتیبانی در 0.9835 و سپس 0.9600 دیده می شود.

اخبار فوری EUR: PMI منطقه یورو ناکارآمد، درد بیشتری را به EURUSD اضافه می کند

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 23 اوت 2022

دلار آمریکا (DXY) بیش از حد به نظر می رسد، EUR/USD و GBP/USD جدیدترین

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 73.72 درصد از معامله گران دارای معاملات خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.80 به 1.

پوند انگلیس یکی دیگر از ارزهایی است که با تورم دو رقمی، رشد ضعیف، قبوض سرسام آور انرژی و اعتصابات درگیر است.، و خلاء در دولت، همه سنگین است. دوباره نمودار نشان می دهد که این جفت بیش از حد فروش رفته است، که نشان می دهد یک دوره کوتاه مدت تثبیت قبل از مشاهده زیان بیشتر. سطح بعدی پشتیبانی Note حدود 1.1410 است.

اخبار فوری GBP: داده‌های PMI بریتانیا مخلوط، پیشنهاد پوند اما خارج از جنگل نیست

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 23 اوت 2022

دلار آمریکا (DXY) بیش از حد به نظر می رسد، EUR/USD و GBP/USD جدیدترین

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 80.57 درصد معامله‌گران دارای معاملات خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 4.15 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 2.83 درصد و نسبت به هفته گذشته 24.99 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 12.08 درصد و نسبت به هفته گذشته 19.10 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.