دلار آمریکا (DXY) به بالاترین سطح دو سال اخیر، بازدهی 10 ساله ایالات متحده صعود کرد

[ad_1] قیمت و تحلیل روزانه دلار آمریکا (DXY). سبد دلار آمریکا (DXY) در فاصله لمسی 100. بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به 2.70 درصد نزدیک می شود. ارزش دلار آمریکا در سراسر جهان ادامه می‌یابد، زیرا قدرت دلار آمریکا بسیاری از جفت‌های دلار آمریکا را به بالاترین حد خود در چند ماهه و چند

کد خبر : 190299
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۲۲
دلار آمریکا (DXY) به بالاترین سطح دو سال اخیر، بازدهی 10 ساله ایالات متحده صعود کرد

[ad_1]

قیمت و تحلیل روزانه دلار آمریکا (DXY).

  • سبد دلار آمریکا (DXY) در فاصله لمسی 100.
  • بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به 2.70 درصد نزدیک می شود.

ارزش دلار آمریکا در سراسر جهان ادامه می‌یابد، زیرا قدرت دلار آمریکا بسیاری از جفت‌های دلار آمریکا را به بالاترین حد خود در چند ماهه و چند سال اخیر رساند. USD/JPY در یک نقطه از سطوحی است که آخرین بار در آگوست 2015 مشاهده شده است، GBP/USD به آزمایش 1.3000 ادامه می دهد، سطحی که آخرین بار در نوامبر 2020 مشاهده شده است، در حالی که EUR/USD کمتر از 70 پیپ با پایین ترین سطح مشاهده شده در ماه می فاصله دارد. 2020. با توجه به اینکه فدرال رزرو به دنبال افزایش نرخ بهره در سال 2022 به میزان 225+ واحد پایه است، با توجه به قیمت گذاری بازار، و با توجه به اینکه دیگر بانک های مرکزی در مبارزه با تورم تلاش می کنند، به نظر می رسد دلار آمریکا بیشتر از قبل افزایش یابد. ماه های آینده

بازار خزانه داری ایالات متحده همچنان به افزایش قیمت های اضافی نرخ های ایالات متحده ادامه می دهد و UST حساس به نرخ بهره 2 ساله اکنون با بازدهی 2.52 درصدی معامله می شود، از 0.15 درصد در ژوئن 2021، در حالی که شاخص UST 10 ساله با ارائه شده است. بازدهی 2.68 درصد، سطحی که آخرین بار در اوایل سال 2019 مشاهده شده است. این بازدهی به تقویت دلار آمریکا در ماه های آینده ادامه خواهد داد.

نمودار سبد روزانه دلار آمریکا (DXY) اکنون نشان می دهد که دلار آمریکا از محدوده تثبیت خارج شده است که در ماه گذشته صعودی را پوشش داده است. باز شدن امروز بالاتر از محدوده، این احساس صعودی را تأیید می کند و بسته شدن بالاتر از بالاترین سطح قبلی، اعتبار بیشتری به حرکت می بخشد. سبد دلار بالاتر از هر سه میانگین متحرک ساده معامله می‌شود، که فشار بالاتر را تقویت می‌کند و 20 dma پشتیبانی بیشتری را در صورت فروش کوتاه‌مدت ارائه می‌کند.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا 8 آوریل 2022

دلار آمریکا (DXY) به بالاترین سطح دو سال اخیر، بازدهی 10 ساله ایالات متحده صعود کرد

در هفتگی نمودار DXY نشان می دهد که آ صعودی الگوی فنجان و دسته فرمویرایش قبل از شروع مرحله بعدی بالاتر از دو ماه پیش. به نظر می رسد منطقه کوچک درست بالای 101.07 قبل از حرکت بالقوه بزرگتر به کمتر از 104.00 مقاومت ایجاد کند. این ممکن است حرکتی بیش از حد با سیاست جنگ طلبانه فدرال رزرو باشد که قبلاً در بازار قیمت گذاری شده است، اما هر نشانه ای مبنی بر اینکه فدرال رزرو در حال از دست دادن نبرد خود در برابر تورم است، ممکن است انگیزه بیشتری به این سطح اضافه کند.

نمودار قیمت هفتگی دلار آمریکا 8 آوریل 2022

دلار آمریکا (DXY) به بالاترین سطح دو سال اخیر، بازدهی 10 ساله ایالات متحده صعود کرد

دیدگاه شما در مورد چیست؟ دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.