دلار آمریکا پیش از نشست FOMC در سطح بالایی قرار دارد

[ad_1] دلار در آستانه افزایش نرخ بهره مورد انتظار FOMC در روز چهارشنبه، جایگاه بالایی را حفظ کرده است، در حالی که پس از اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، گفت که همه‌گیری کووید-19 به پایان رسیده و تورم رام خواهد شد، احساسات در بازارهای سهام افزایش یافت. انتظار می‌رود فدرال رزرو نرخ وام‌دهی کلیدی

کد خبر : 257546
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 - 4:00
دلار آمریکا پیش از نشست FOMC در سطح بالایی قرار دارد

[ad_1]

دلار در آستانه افزایش نرخ بهره مورد انتظار FOMC در روز چهارشنبه، جایگاه بالایی را حفظ کرده است، در حالی که پس از اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، گفت که همه‌گیری کووید-19 به پایان رسیده و تورم رام خواهد شد، احساسات در بازارهای سهام افزایش یافت.

انتظار می‌رود فدرال رزرو نرخ وام‌دهی کلیدی خود را حداقل 0.5 درصد با احتمال قوی 0.75 درصد در 21 سپتامبر افزایش دهد. سطح هدایت نرخ بهره فعلی 2.5 درصد است و انتظار می‌رود که تا بیش از 4 درصد افزایش یابد. در ابتدای سال 2023. تورم در ماه جولای اندکی کاهش یافت، اما در ماه اوت دوباره به قدرت رسید، به این معنی که فدرال رزرو به احتمال زیاد به تشدید سیاست های پولی در ایالات متحده ادامه خواهد داد.

در حالی که ایالات متحده در یک رکود فنی قرار دارد، بازار کار قوی است و الگوی بهبود پس از همه گیری نشان می دهد که افزایش رشد در تلاش برای غلبه بر باد مخالف تورم است. این الگو یک پدیده جهانی است که با افزایش شدید قیمت نفت خام مشخص شده است. در حالی که در هفته‌های اخیر کاهش یافته است، در شرایط فعلی قوی دلار آمریکا، نرخ ارز برای سوخت فسیلی دلار آمریکا مانع قابل توجهی برای خرید یا فروش نفت خام است.

تصمیم روز چهارشنبه جنگ‌طلب‌ترین بانک مرکزی جهان در روز پنج‌شنبه با تصمیم بدترین بانک مرکزی جهان دنبال می‌شود. بانک مرکزی ژاپن (BoJ) در طول تلاطم بازارهای نرخ بهره که در پایان سه ماهه اول آغاز شد، یک مسیر سیاست پولی سست را حفظ کرده است. انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا در تاریخ 22 سپتامبر نرخ بهره کلیدی خود را در سطح منفی 0.1 درصد حفظ کند.

BoJ تا چه زمانی می‌تواند ناامید بماند؟ اقتصاد ژاپن شروع به به اهتزاز درآوردن پرچم قرمز تورم کرده است که در ماه آگوست به اوج 31 ساله خود یعنی 2.8 درصد رسید که برای این کشور آسیایی که معمولاً با نرخ تورم پایین دست و پنجه نرم می کند، نسبتاً بالاست. این ممکن است بانک مرکزی آمریکا را تحت فشار قرار دهد تا در بحبوحه رشد نسبتاً ثابت تولید ناخالص داخلی، که آخرین بار در سطح 3.5 درصد در سه ماهه دوم مشاهده شده بود، شروع به افزایش نرخ بهره کند. هرگونه سیگنالی از بانک مرکزی مبنی بر اینکه بانک مرکزی در حال بررسی سیاست های پولی سختگیرانه است، می تواند جفت ارز ین را به حرکت درآورد.

در آخر برای رویدادهای تجاری مهم این هفته، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) اواخر امروز سخنرانی می کند. اگر این سخنرانی نشان دهد که بانک مرکزی اروپا در حال برنامه ریزی برای یک مسیر جنگ طلبانه تر در آینده است، جفت ارز یورو ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.