دلار آمریکا قبل از شهادت پاول کاهش یافت. معامله گران فارکس چه انتظاری باید داشته باشند؟

[ad_1] پیش بینی دلار آمریکا: دلار آمریکا هفته را در حالی آغاز می کند که دارایی های ریسک بالاتر می روند همه نگاه ها به فصل ششم فدرال رزرو است سیاست های پولی گزارش به کنگره انتظار می رود پاول در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کنگره حاضر شود. اگر رئیس بانک مرکزی مواضع

کد خبر : 329874
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹
دلار آمریکا قبل از شهادت پاول کاهش یافت.  معامله گران فارکس چه انتظاری باید داشته باشند؟

[ad_1]

پیش بینی دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا هفته را در حالی آغاز می کند که دارایی های ریسک بالاتر می روند
  • همه نگاه ها به فصل ششم فدرال رزرو است سیاست های پولی گزارش به کنگره
  • انتظار می رود پاول در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در کنگره حاضر شود. اگر رئیس بانک مرکزی مواضع جنگ طلبانه را بپذیرد، احتمالاً دلار بهبودی خود را از سر خواهد گرفت.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100 – دیوانگی گمانه زنی پیش از گزارش مشاغل کلیدی ایالات متحده در خطر است

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز دوشنبه اندکی تضعیف شد و حدود 0.25% کاهش یافت و به 104.24 رسید که با کاهش اندک بازدهی خزانه داری و احساسات مثبت در وال استریت کاهش یافت. در معاملات اولیه، نرخ اوراق قرضه تا حدودی پایین ماند، در حالی که نزدک 100 به شدت افزایش یافت، نزدیک به 1٪، و دارایی های پرریسک را افزایش داد.

با این حال، عقب نشینی دلار آمریکا می تواند موقتی باشد، زیرا چندین کاتالیزور در تقویم اقتصادی این هفته وجود دارد که می تواند باعث چرخش صعودی در فضای FX شود. یکی از آنها گزارش سیاست پولی شش ماهه فدرال رزرو به کنگره است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قرار است روز سه شنبه و چهارشنبه در واشنگتن سخنرانی کند تا در مورد تحولات اقتصادی اخیر و چشم انداز آینده صحبت کند. پاول در شهادت خود احتمالاً موضعی جنگ طلبانه اتخاذ خواهد کرد و زمینه را برای اوج بالاتر نرخ در پاسخ به ریسک های تورمی فراهم می کند.

داده‌های اقتصادی اواخر سال 2022 باعث شد سرمایه‌گذاران بر این باورند که فشار قیمت‌ها به سرعت کاهش می‌یابد، اما گزارش‌های اخیر خلاف این را نشان می‌دهد: نیروهای تورمی سرسختانه قوی هستند و ممکن است در بحبوحه هزینه‌های مصرف‌کننده انعطاف‌پذیر و بازارهای کار فوق‌العاده فشرده، شتاب بیشتری به دست آورند.

با تمرکز بر چشم‌انداز، چندین معیار PCE (شاخص‌های قیمت) در افق‌های زمانی مختلف تصویر نگران‌کننده‌ای را ترسیم می‌کنند و سیگنال‌هایی را نشان می‌دهند که بانک مرکزی نمی‌تواند به هدف تورم ۲ درصدی خود در آینده قابل پیش‌بینی دست یابد، به‌ویژه اگر اقتصاد نتواند از سرعت پایین‌تری برخوردار شود. از نظر مادی و رشد دستمزد، هزینه های خدمات را بالا نگه می دارد.

image1.png

منبع: جیسون فورمن

به دلیل قبلی، تعجب آور نخواهد بود اگر پاول در را برای بازگشت به افزایش های بزرگتر باز کند، تا زمانی که داده های دریافتی به پشتیبانی از یک پاسخ خط مشی پیشروتر ادامه دهند. این می‌تواند به درخواست‌های فدرال رزرو برای افزایش هزینه‌های استقراض به میزان 50 واحد در نشست ماه مارس کمک کند، در حالی که انتظارات برای نرخ پایانه از 5.45 درصد فعلی به 6.0 درصد نزدیک‌تر می‌شود. این سناریو می تواند برای دلار آمریکا کاملاً صعودی باشد.

از نظر تحلیل تکنیکال، دلار آمریکا (شاخص DXY) پس از آخرین افت خود در بالای سطح حمایت کلیدی نزدیک به 104.00 قرار دارد. اگر این طبقه در جهت نزولی شکسته شود، فروشندگان می توانند در 103.50 و به دنبال آن 102.60 حمله کنند. از سوی دیگر، اگر گاوها کنترل بازار را مجدداً به دست آورند و باعث بازگشت معنی‌دار از سطوح فعلی شوند، مقاومت اولیه در 104.90 ظاهر می‌شود، یک مانع فنی ایجاد شده توسط یک خط روند نزولی که از اوج‌های اکتبر 2022 ادامه یافت. اگر این سقف برداشته شود، می‌توانیم شاهد آزمایش مجدد اوج‌های سال 2023 و به دنبال آن حرکت به سمت 106.18، یعنی اصلاح فیب 38.2 درصدی رکود سپتامبر 2022 و فوریه 2023 باشیم.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

فارکس برای مبتدیان

نمودار فنی دلار آمریکا

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار فنی DXY با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.