دلار آمریکا علیرغم اطلاعات ناامیدکننده کالاهای بادوام، در ماه مارس افزایش یافت

[ad_1] دلار آمریکا، کالاهای بادوام – نکات گفتگو سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه ژوئیه ثابت است کالاهای بادوام سابق حمل و نقل 0.3٪ در مقابل 0.3٪ هزینه دلار آمریکا بالا رفت و به 109.00 بازگشت داده های کالاهای بادوام ایالات متحده در ماه ژوئیه بر اساس ماهانه ثابت بود که بسیار کمتر از

کد خبر : 246035
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
دلار آمریکا علیرغم اطلاعات ناامیدکننده کالاهای بادوام، در ماه مارس افزایش یافت

[ad_1]

دلار آمریکا، کالاهای بادوام – نکات گفتگو

  • سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده برای ماه ژوئیه ثابت است
  • کالاهای بادوام سابق حمل و نقل 0.3٪ در مقابل 0.3٪ هزینه
  • دلار آمریکا بالا رفت و به 109.00 بازگشت

داده های کالاهای بادوام ایالات متحده در ماه ژوئیه بر اساس ماهانه ثابت بود که بسیار کمتر از انتظارات 0.6٪ بود. کالاهای بادوام سابق حمل و نقل 0.3٪ بود، مطابق با برآورد وال استریت. این تعداد با کاهش شدید رزروهای نظامی کاهش یافت و سفارشات هواپیماهای دفاعی 50 درصد کاهش یافت. ترس از کند شدن رشد و افزایش هزینه های استقراض در کوتاه مدت می تواند همچنان بر داده های دریافتی تاثیر بگذارد زیرا تصویر اقتصادی در ایالات متحده بدتر می شود. داده های ناامید کننده به دنبال انتشار روز گذشته PMI است که نشان داد داده های خدمات به خوبی در قلمرو انقباضی فرو رفته است.

داده‌های این هفته همچنان صحنه را برای جلسه جمعه آماده می‌کند که شاهد کاهش داده‌های PCE ایالات‌متحده و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو از سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، سخنرانی خواهد بود. بازارها برای هضم انبوهی از اطلاعاتی که اخیراً دریافت کرده‌ایم با مشکل مواجه شده‌اند، زیرا داده‌های اقتصادی کند شده در نبرد ایالات متحده با چاپ بسیار قوی بازار کار. اگر داده‌های PCE چاپ اخیر CPI از ماه جولای را تأیید کند، بازارها می‌توانند با توجه به اینکه چقدر و با چه سرعتی دلار و بازدهی اخیر حرکت کرده‌اند، در انتظار یک واکنش زانویی هستند. نبرد بر سر “نرخ پایانی” فدرال رزرو همچنان ادامه دارد و برخی از فدرال رزرو اخیراً پیشنهاد می کنند که ممکن است نزدیک یا حتی بالاتر از 4٪ باشد. سخنرانی روز جمعه امیدوار است که شفافیتی را برای فعالان بازار ارائه دهد، حتی اگر FOMC در نشست جولای از رهنمودهای صریح رو به جلو فاصله گرفت.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

دلار آمریکا علیرغم اطلاعات ناامیدکننده کالاهای بادوام، در ماه مارس افزایش یافت

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

پس از افت شدید گرین‌بک پس از داده‌های ناامیدکننده PMI در روز سه‌شنبه، دلار آمریکا روند صعودی بی‌امان خود را از سر گرفت و تقریباً تمام افت دیروز را پشت سر گذاشت. مقاومت همچنان در 109.29 باقی مانده است که پیشرفت دیروز را متوقف کرد و همچنین اوج ژوئیه را نشان داد. سبد دلار همچنان به دلیل ضعیف شدن یورو و پوند افزایش می یابد، زیرا هر دو اقتصاد به طور قابل توجهی ضعیف می شوند. با مشکلات قابل توجهی همتایان، تصور برگشت دلار بدون تغییر در محیط کلان یا چرخش فدرال رزرو دشوار است. در شرایطی که احتمال وقوع هر دو در کوتاه‌مدت بسیار کم است، ممکن است این موضوع مهم باشد که چه زمانی و نه اگر مقاومت را در 109.29 بشکنیم. ترکیب ریسک رویدادهای مهم و بازگرداندن بی‌رحمانه شاخص دلار به مقاومت، می‌تواند یک جلسه جمعه هیجان‌انگیز و بالقوه انفجاری ایجاد کند.

نمودار 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY).

دلار آمریکا علیرغم اطلاعات ناامیدکننده کالاهای بادوام، در ماه مارس افزایش یافت

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.