دلار آمریکا در موضع شاهین پاول، سطوح فنی کلیدی برای تماشا

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: این دلار آمریکا ریباند به دنبال نظرات شاهین از FOMC رئیس انجمن بانک مرکزی در سینترا پاول می گوید که انقباض بیشتر در راه است و اکثریت قوی مقامات فدرال رزرو از دو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری حمایت می کنند این مقاله به سطوح فنی کلیدی DXY

کد خبر : 367806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
دلار آمریکا در موضع شاهین پاول، سطوح فنی کلیدی برای تماشا

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • این دلار آمریکا ریباند به دنبال نظرات شاهین از FOMC رئیس انجمن بانک مرکزی در سینترا
  • پاول می گوید که انقباض بیشتر در راه است و اکثریت قوی مقامات فدرال رزرو از دو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری حمایت می کنند
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی DXY برای تماشا در روزها و هفته های آینده می پردازد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: مجمع ECB درباره جمع بندی بانک مرکزی: روسای فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا، BoE و BoJ در حال بررسی هستند

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، پس از عملکرد ضعیف در اوایل هفته، با حمایت از اظهارات جنگ‌طلبانه رئیس فدرال رزرو در مجمعی در سینترا، پرتغال، روز چهارشنبه دوباره افزایش یافت. در معاملات اوایل بعدازظهر، گیج دلار حدود 0.5 درصد افزایش یافت و به 103.00 رسید و در مسیر رسیدن به بهترین بسته خود از 13 ژوئن بود.

در یک پنل بانک مرکزی که توسط بانک مرکزی اروپا برگزار شد، پاول، رئیس FOMC گفت که تنظیم سیاست فعلی ممکن است به اندازه کافی محدود کننده نباشد و تشدید بیشتری در افق است، و اشاره کرد که اکثریت گسترده ای از مقامات فدرال رزرو از دو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری حمایت می کنند.

هشدار پاول به همین جا ختم نشد. او همچنین اعتراف کرد که انتظار ندارد تورم اصلی تا سال 2025 به 2.0 درصد برسد. اگرچه او به صراحت این را نگفته است، نرخ سیگنال های لفاظی او می تواند برای مدت طولانی به عنوان بخشی از تلاش های مداوم برای بازگرداندن ثبات قیمت بالا بماند. این می تواند به معنای عدم کاهش در سال 2024 باشد.

مربوط: USD/JPY، EUR/JPY بالاتر رفت زیرا مذاکرات مداخله ین در دستگیری لغزش ناموفق بود

علیرغم پیام جنگ طلبانه پاول، بسیاری از معامله گران همچنان در مورد برنامه های افزایش بیشتر تردید دارند و استدلال می کنند که اقتصاد ایالات متحده نمی تواند موضع سیاست سخت تری را تحمل کند. برای وضوح بیشتر چشم انداز، توجه به گزارش های کلیدی اقتصاد کلان در روزها و هفته های آینده، مانند مطالبات بیکاری، کاهش قیمت PCE، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، CPI و غیره ضروری است.

اگر داده‌های دریافتی همچنان شگفت‌انگیز باشد، تردیدها در مورد نقشه راه فدرال رزرو می‌تواند محو شود و انتظارات نرخ بهره را در جهت مخالف‌تر، مطابق با دستورالعمل بانک مرکزی، سوق دهد. این می تواند دلار آمریکا را در سه ماهه سوم تقویت کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

تجزیه و تحلیل فنی دلار آمریکا

پس از بازگشت اخیر خود، دلار آمریکا (DXY) به طور پیوسته به مقاومت خط روند میان مدت در 103.50 نزدیک می شود. در حالی که گاوها ممکن است زمان سختی برای بالا بردن قیمت ها از این مانع فنی داشته باشند، یک شکست می تواند خریداران جدید را به بازار جذب کند و زمینه را برای حرکت به سمت 104.70، نزدیک به اوج های نوسانی ماه می فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست گیرند و یک عقب نشینی را آغاز کنند، حمایت اولیه از 102.20 به 101.81 و به دنبال آن 100.80 در حول و حوش 2023 کشیده می شود. با ضعف بیشتر، می‌توانیم شاهد افت تا 99.50 باشیم.

تحلیل فنی دلار آمریکا (DXY).

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.