دلار آمریکا جلوتر از فدرال رزرو تقویت شد

[ad_1] اشتراک گذاری: آنچه باید در روز سه شنبه 2 اردیبهشت بدانید: با وجود جشن گرفتن اکثر کشورهای بزرگ، بازارهای مالی دوشنبه کاملاً نوسان داشتند روز کارگر، بسته نگه داشتن بازارهای محلی دلار آمریکا در برابر رقبای خود بالاتر رفت، در ابتدا افزایش روز جمعه را افزایش داد و بعداً از داده های

کد خبر : 353740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۳
دلار آمریکا جلوتر از فدرال رزرو تقویت شد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

آنچه باید در روز سه شنبه 2 اردیبهشت بدانید:

با وجود جشن گرفتن اکثر کشورهای بزرگ، بازارهای مالی دوشنبه کاملاً نوسان داشتند روز کارگر، بسته نگه داشتن بازارهای محلی دلار آمریکا در برابر رقبای خود بالاتر رفت، در ابتدا افزایش روز جمعه را افزایش داد و بعداً از داده های آمریکای بهتر از پیش بینی شده بهره برد.

در روز جمعه، جریان های پایان ماه و تعدیل مجدد موقعیت قبل از رویدادهای چندگانه سطح اول این هفته، گرین بک را بالاتر برد. رالی در ابتدای هفته ادامه یافت، اما در ساعات اروپایی بازگشت، با حجم های نازک حرکات را تشدید کرد. بعداً به دنبال انتشار ارقام ایالات متحده، پیشروی خود را از سر گرفت.

شاخص PMI تولیدی ISM آوریل ایالات متحده (ایالات متحده) بیش از حد انتظار بهبود یافت و از 46.3 به 47.1 رسید. همچنین، مخارج ساخت و ساز مارس 0.3 درصد در ماه مارس افزایش یافت که بهتر از کاهش 0.1 درصدی مورد انتظار بازیگران بازار بود. نه چندان دلگرم کننده، تخمین نهایی PMI تولید جهانی S&P برای همان ماه به صورت نزولی از 50.4 به 50.2 بازبینی شد.

دلار آمریکا نیز مورد حمایت قرار گرفت افزایش بازده اوراق قرضه دولتی آمریکا. اوراق خزانه 10 ساله در حال حاضر 360 درصد بازدهی 15 واحد پایه (bps) دارد، در حالی که اوراق 2 ساله 4.13 درصد است که در روز دوشنبه تقریباً 7 واحد در ثانیه افزایش می یابد.

در همین حال، بانک‌های مرکزی در کانون توجه قرار دارند. بانک مرکزی ژاپن (BoJ) تصمیم خود را روز جمعه اعلام کرد و همانطور که به طور گسترده پیش بینی می شد، در اولین جلسه سیاست گذاری کازوئو اوئدا، فرماندار تازه منصوب شده، نرخ بهره خود را بدون تغییر گذاشت. بانک مرکزی همچنین محدوده اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن (JGB) را بدون تغییر در 50 واحد پایه، در حدود 0 درصد نگه داشت.

را بانک رزرو استرالیا (RBA) بعدی خواهد بود، زیرا تصمیم خود را در روز سه شنبه اعلام خواهد کرد. انتظار می رود RBA افزایش نرخ را متوقف کند و نرخ نقدی را در 3.50 درصد حفظ کند. بانک مرکزی ایالات متحده (ایالات متحده آمریکا) (فدرال رزرو) در روز چهارشنبه خارج می شود، در حالی که بانک مرکزی اروپا (ECB) روز پنجشنبه به دنبال آن خواهد بود.

در همین حال، وال استریت به دنبال اخباری مبنی بر خرید بیشتر دارایی های بانک فرست ریپابلیک توسط جی پی مورگان، پیشرفت کرد و این موسسه مشکل دار را با برکات تنظیم کننده ایالات متحده، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) نجات داد.

در مورد داده های ایالات متحده، PMI تولید ISM آوریل بیش از حد انتظار بهبود یافت و از 46.3 به 47.1 رسید. همچنین، مخارج ساخت و ساز مارس 0.3 درصد در ماه مارس افزایش یافت که بهتر از کاهش 0.1 درصدی مورد انتظار بازیگران بازار بود. نه چندان دلگرم کننده، تخمین نهایی PMI تولید جهانی S&P برای همان ماه به صورت نزولی از 50.4 به 50.2 بازبینی شد.

XAU/USD برای مدت کوتاهی بالای 2000 دلار معامله شد اما قبل از بسته شدن بیش از 20 دلار کاهش یافت و در را برای افزایش نزولی باز کرد.

EUR/USD در حدود 1.0960 ثابت شد و فشار را در انتهای پایین ترین محدوده خود حفظ کرد و در خطر سقوط بیشتر بود. GBP/USD زیر 1..2500 معامله می شود، اما خطر سقوط دیگر محدود است.

ین ژاپن بدترین عملکرد را دارد، زیرا USD/JPY به منطقه 137.50 صعود کرد. در نهایت، ارزهای مرتبط با کالا بهترین عملکرد را در برابر دلار آمریکا داشتند و با لحن بهتر وال استریت حمایت پیدا کردند.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.