دلار آمریکا جلوتر از داده های مهم ایالات متحده با حمایت روبرو می شود

[ad_1] تحلیل دلار آمریکا (DXY). با توجه به داده های اخیر ایالات متحده، به نظر می رسد بازارها در حال گمانه زنی در مورد توقف فدرال رزرو هستند DXY با حمایت قابل توجهی روبرو می شود زیرا به نظر می رسد فشار فروش در حال کاهش است. سناریوهای صعودی و نزولی پیش از تاثیرگذاری بالای

کد خبر : 263599
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
دلار آمریکا جلوتر از داده های مهم ایالات متحده با حمایت روبرو می شود

[ad_1]

تحلیل دلار آمریکا (DXY).

  • با توجه به داده های اخیر ایالات متحده، به نظر می رسد بازارها در حال گمانه زنی در مورد توقف فدرال رزرو هستند
  • DXY با حمایت قابل توجهی روبرو می شود زیرا به نظر می رسد فشار فروش در حال کاهش است. سناریوهای صعودی و نزولی پیش از تاثیرگذاری بالای داده های ایالات متحده ارزیابی شدند
  • رویدادهای ریسک اصلی: PMI غیر تولیدی ایالات متحده، داده های حقوق و دستمزد غیر کشاورزی

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بازارها به گمانه زنی در مورد چرخش فدرال رزرو ادامه می دهند

به نظر می‌رسد بازارها قصد دارند روایت «محور فدرال رزرو» را در هر فرصتی که به نظر می‌رسد، شناور کنند. پیش از این، زمانی که پیش‌بینی می‌شد CPI آمریکا از 8.5 درصد به 8.1 درصد کاهش یابد، بازارها در یک فدرال رزرو کمتر تهاجمی شروع به قیمت‌گذاری کردند و در نهایت به 8.3 درصد رسید و به همه یادآوری کرد که نبرد تورم هنوز به پایان نرسیده است. در حال حاضر، بازدهی ایالات متحده به دلیل همدردی با طلاهای بلندمدت بریتانیا کاهش یافته است که پس از اینکه بانک انگلستان مجبور به مداخله و خرید اوراق قرضه شد برای جلوگیری از فراخوان‌های حاشیه‌ای در مقیاس بزرگ که توسط صندوق‌های بازنشستگی تجربه می‌شد، بازدهی کاهش یافت. علاوه بر این، داده‌های PMI تولیدی ایالات متحده انتظارات را از دست داده و در عین حال کاهش قیمت‌های پرداختی را آشکار می‌کند – که نشانه‌های اولیه کاهش تورم را نشان می‌دهد.

DXY اغلب به عنوان معیاری برای عملکرد دلار مورد استفاده قرار می گیرد و از زمانی که بازده اوراق قرضه بریتانیا و ایالات متحده کاهش یافته است، شاهد یک حرکت متضاد ثابت بوده است. نمودار زیر بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا را بر نمودار شاخص دلار آمریکا نشان می دهد و نشان می دهد که این دو بازار چقدر به هم مرتبط شده اند.

DXY و بازده خزانه 10 ساله ایالات متحده (بنفش)

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بازدهی پایین‌تر به قیمت‌گذاری مجدد دلار کمک کرده است، که دیروز با کاهش قابل توجه داده‌های JOLTS – که منعکس کننده از دست دادن بیش از 1 میلیون فرصت شغلی در ایالات متحده است – کمک کرد – چیزی که فدرال رزرو منتظر دیدن آن بود.

داده های US JOLTS اولین کاهش قابل توجه را نشان می دهد

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

فدرال رزرو بارها اشاره کرده بود که نرخ بیکاری 4.5 درصدی با توجه به سرعت افزایش نرخ ها غیر منطقی نیست. ما به داده های روز جمعه NFP نگاه می کنیم که در آن پیش بینی می شود 250 هزار شغل در ماه سپتامبر به اقتصاد ایالات متحده اضافه شود، با این حال، اشتباه در داده ها می تواند حرکت نزولی دلار را که پس از داده های JOLTS مشاهده می شود، تشدید کند. فعالان بازار ممکن است به مفهوم سفته‌بازی «حرکت فدرال‌رزرو» یا حداقل برخی توقف‌ها اضافه کنند.

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

با نگاهی به نمودار روزانه DXY، فروش اخیر با کمی مقاومت قبل از خط روند صعودی و درست در منطقه حمایت 110.30 (مقاومت قبلی) مواجه شده است. با توجه به واکنش بازارها به داده ها، داده های ایالات متحده در پایان هفته ممکن است بر مسیر کوتاه مدت تأثیر بگذارد. اگر قرار باشد فروش ادامه پیدا کند، بالاترین سطح قبلی 109.30 به عنوان یک آزمون به حمایت سطح حیاتی بعدی تبدیل می شود و شکست به زیر این سطح با حرکت به زیر خط روند صعودی که به عنوان حمایت عمل می کند همزمان خواهد بود. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، روند صعودی بلندمدت دست نخورده باقی می‌ماند – به این معنی که کاهش اخیر می‌تواند به سادگی مناطق جذاب‌تری را برای پیوستن مجدد به روند بلندمدت گاوهای دلار ارائه دهد.

نمودار روزانه سبد دلاری آمریکا (DXY).

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

image3.png

ریسک رویداد اصلی این هفته

ISM خدمات ایالات متحده احتمالاً با توجه به اینکه بیشترین کاهش در فرصت‌های شغلی در بخش خدمات رخ داده است و بزرگترین بخش در اقتصاد ایالات متحده را نشان می‌دهد، احتمالاً مورد توجه قرار خواهد گرفت. داده های NFP ایالات متحده هفته را به پایان می رساند.

image4.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.