دلار آمریکا با وجود شکست صعودی هفته گذشته کاهش یافت. آیا خرس ها در شرف جهش هستند؟

[ad_1] پیش بینی دلار آمریکا: دلار آمریکا هفته را در حالی آغاز می کند که به دلیل نگرانی ها در مورد بن بست محدودیت بدهی ایالات متحده و داده های اقتصادی ناامید کننده تضعیف شده است. گزارش‌های خرده‌فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده از آوریل باید در روز سه‌شنبه مشاهده شود از نظر تحلیل تکنیکال،

کد خبر : 359241
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
دلار آمریکا با وجود شکست صعودی هفته گذشته کاهش یافت.  آیا خرس ها در شرف جهش هستند؟

[ad_1]

پیش بینی دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا هفته را در حالی آغاز می کند که به دلیل نگرانی ها در مورد بن بست محدودیت بدهی ایالات متحده و داده های اقتصادی ناامید کننده تضعیف شده است.
  • گزارش‌های خرده‌فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده از آوریل باید در روز سه‌شنبه مشاهده شود
  • از نظر تحلیل تکنیکال، DXY از مقاومت فیبوناچی پایین‌تر معکوس می‌شود و پس از شکست صعودی در اواخر هفته گذشته، نتوانست به سمت بالا حرکت کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز بازار نفت خام به دلیل افت سقف بدهی و ریسک های رکود تیره شده است

پس از یک رالی قوی در اواخر هفته گذشته، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری شد، در روز دوشنبه علیرغم افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا در اکثر دوره‌ها کاهش یافت. در معاملات اوایل بعدازظهر در نیویورک، گیج دلار 0.23 درصد کاهش یافت و به 102.46 رسید و از بالاترین سطح خود در بیش از پنج هفته گذشته که در جلسه شبانه به دست آمده بود عقب نشینی کرد – نشانه حرکت صعودی که در دو روز گذشته مشاهده شد ممکن است در حال کاهش باشد.

از نظر محرک ها، عملکرد ضعیف دلار آمریکا را می توان به احتمال زیاد به نگرانی ها در مورد بن بست محدودیت بدهی ایالات متحده و داده های اقتصادی ناامیدکننده ای که قبلا منتشر شد نسبت داد.

در مورد سقف بدهی، کنگره همچنان در بن بست باقی مانده است و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، اظهار داشت که مذاکرات با دموکرات ها هنوز فاصله زیادی دارد. در بخش اقتصاد کلان، شاخص تولید نیویورک امپایر استیت برای ماه می بیشترین افت را از آوریل 2020 داشته است و از 10.8 پیش از این در مقابل 3.75- پیش بینی شده به 31.8- کاهش یافته است که نشان دهنده این است که اقتصاد ممکن است سریعتر از پیش بینی ها در حال کاهش باشد.

با نگاهی به تقویم اقتصادی ایالات متحده، چندین رویداد با تاثیر بالا وجود دارد که ارزش تماشای آن را در اواخر این هفته دارد، از جمله داده‌های خرده‌فروشی و تولید صنعتی در روز سه‌شنبه. معامله گران باید این گزارش ها را به دقت بررسی کنند تا سرنخ هایی در مورد چشم انداز کلی داشته باشند، با در نظر گرفتن این که ضعف در هر دو شاخص می تواند باعث ایجاد توقف در چرخه پیاده روی فدرال رزرو در ماه ژوئن شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

فارکس برای مبتدیان

داده های اقتصادی ورودی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

تحلیل فنی دلار آمریکا DXY

از نقطه نظر تحلیل تکنیکال، شاخص DXY جمعه گذشته یک شکست صعودی را تجربه کرد و مقاومت تلاقی 102.24/102.40 را شکست، اما نتوانست در سمت بالا ادامه پیدا کند و قیمت ها در روز دوشنبه از یک منطقه کلیدی فیبوناچی کاهش یافتند.

برای اینکه گاوها در روزهای آینده کمی صعودی داشته باشند، شاخص باید بالای 102.24/102.40 باقی بماند. ناکامی در دفاع از این کف می تواند روحیه را بدتر کند و باعث عقب نشینی به سمت 101.15 شود و به دنبال آن به پایین ترین سطح سال 2023 برسد.

برعکس، اگر دلار آمریکا از سطوح فعلی برگشت، مقاومت اولیه در 102.75 ظاهر می شود، یعنی 38.2% اصلاح فیب در فروش مارس/آوریل. اگر این مانع با قاطعیت برداشته شود، گاوها ممکن است قادر به حمله در 103.40 باشند.

نمودار فنی دلار آمریکا (DXY).

تصویری حاوی عکس صفحه، خط، طرح، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار DXY با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.