دلار، یورو به دلیل افزایش بازدهی ایالات متحده، انتخاب مجدد ماکرون توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز دوشنبه در آسیا افزایش یافت و یورو پس از یکشنبه کسری افزایش یافت. این ارز در ساعت 12:31 بامداد به وقت شرقی (4:31 بامداد به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از سایر ارزها 0.05 درصد افزایش داد و به 101.260

کد خبر : 198049
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
دلار، یورو به دلیل افزایش بازدهی ایالات متحده، انتخاب مجدد ماکرون توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز دوشنبه در آسیا افزایش یافت و یورو پس از یکشنبه کسری افزایش یافت.

این ارز در ساعت 12:31 بامداد به وقت شرقی (4:31 بامداد به وقت گرینویچ) ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از سایر ارزها 0.05 درصد افزایش داد و به 101.260 رسید.

این جفت با 0.15 درصد کاهش به 128.37 رسید.

این جفت ارز با 0.82 درصد کاهش به 0.7179 رسید و دلار استرالیا در برابر همتای آمریکایی خود در یک ماه گذشته به پایین ترین حد خود رسید. این جفت با 0.68٪ کاهش به 0.6600 رسید، در حالی که هر دو بازار Antipodean برای تعطیلات بسته بودند.

این جفت با 0.66% افزایش به 6.5447 رسید در حالی که جفت با 0.28% کاهش به 1.2801 رسید.

شکست ماکرون از رقیب مارین لوپن نتیجه ای بود که بازارها و تحلیلگران سیاسی به طور گسترده انتظار آن را داشتند. بر اساس آمار وزارت کشور، با 97 درصد شمارش آرا، مکرون در مسیر کسب 57.4 درصد آرا قرار گرفت.

مکرون در سخنرانی پیروزی خود، در حالی که اذعان داشت که بسیاری از مردم فقط به او رای داده‌اند تا لوپن را کنار بگذارد، اما قول داد که نگرانی بسیاری از فرانسوی‌ها را از سقوط استانداردهای زندگی‌شان برطرف کند.

“پیروزی واضح ماکرون احتمالاً به بازارها اطمینان می دهد که پویایی اروپا ادامه خواهد داشت. در کوتاه مدت، سود منطقی اصلی این انتخابات می تواند یورو باشد که جمعه گذشته همچنان با پایین ترین سطح دو سال اخیر در برابر دلار معاشقه می کرد.” فردریک لرو، یکی از اعضای تیم سرمایه گذاری در Carmignac، به رویترز گفت.

لروکس افزود: «با این حال، جنبه منفی برای بازارهای این انتخابات نسبتا راحت می‌تواند ناشی از تصمیم سریع به نفع تحریم نفت روسیه باشد که فشارهای تورمی و کاهش رشد اقتصادی در اروپا را تشدید می‌کند».

یورو با افزایش قیمت 1.0840 دلار باز شد و آخرین بار با 0.12 درصد افزایش نسبت به بسته شدن روز جمعه، با 1.0807 دلار معامله شد، اما نزدیک به پایین ترین سطح دو سال اخیر در هفته قبل باقی ماند. ارز واحد همچنین با 0.14 درصد افزایش در برابر پوند به 84.22 پنس رسید و به اوج سه هفته ای در معاملات اولیه آسیا رسید.

تقویت دلار آمریکا که با افزایش بازدهی خزانه داری تقویت شده است، یورو و بسیاری از همتایان اصلی آن را تحت تأثیر قرار داده است. بازارها اکنون در حال تنظیم مجدد برای یک سری افزایش نرخ بهره تهاجمی از سوی فدرال رزرو آمریکا هستند و شاخص دلار تنها از اوج دو ساله 101.33 در روز جمعه دور بود.

پوند در برابر دلار پس از افت 1.4 درصدی در روز جمعه، پایین‌ترین حد خود از نوامبر 2020، اندکی ملایم‌تر شد. داده‌های ضعیف فروش و اعتماد مصرف‌کننده، در کنار اظهارنظرهای بانک مرکزی انگلیس در اوایل هفته، نشان‌دهنده کاهش احتمالی رشد اقتصادی بریتانیا بود. افزایش نرخ بهره

ین ژاپن همچنین بیشترین تأثیر را از افزایش نرخ های بهره آمریکا داشته است، زیرا بانک مرکزی فعالانه بازدهی معیار خود را ثابت نگه می دارد. دلار در صبح روز دوشنبه کمی قوی‌تر بر ین بود و در سال 2022 تا به امروز 11 درصد افزایش یافته است. قیمت 129.4 در هفته گذشته بالاترین رقم برای ترکیب USD/JPY در 20 سال گذشته بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.