دفتر کنگره ایالات متحده معافیت های مالیاتی کمی برای خودروهای الکتریکی تحت طرح دموکرات ها مشاهده می کند

[ad_1] برآورد CBO می‌گوید اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی در صورت‌حساب 430 میلیارد دلاری آب و هوا و انرژی تنها 85 میلیون دلار در سال 2023 برای مالیات دهندگان هزینه خواهد داشت، که معادل حدود 11000 وسیله نقلیه در صورتی که همه آنها 7500 دلار اعتبار دریافت کنند. خودروسازان و ایالت های محل سکونت آنها از

کد خبر : 237254
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
دفتر کنگره ایالات متحده معافیت های مالیاتی کمی برای خودروهای الکتریکی تحت طرح دموکرات ها مشاهده می کند

[ad_1]

برآورد CBO می‌گوید اعتبارات مالیاتی خودروهای برقی در صورت‌حساب 430 میلیارد دلاری آب و هوا و انرژی تنها 85 میلیون دلار در سال 2023 برای مالیات دهندگان هزینه خواهد داشت، که معادل حدود 11000 وسیله نقلیه در صورتی که همه آنها 7500 دلار اعتبار دریافت کنند.

خودروسازان و ایالت های محل سکونت آنها از جمله میشیگان در حال لابی گری با سناتور جو مانچین هستند تا پیشنهاداتی را اصلاح کند که یارانه های مالیاتی برای کامیون های برقی با قیمت بیش از 80000 دلار را محدود یا حذف می کند، خانوارهایی را که بیش از 300000 دلار در سال درآمد دارند واجد شرایط نیستند و معافیت های مالیاتی را به سطوح بلندپروازانه و رو به افزایش مرتبط می کند. تولید و تولید مواد معدنی باتری آمریکای شمالی.

قوانین محتوای داخلی پیشنهادی با هدف دور کردن صنعت خودروهای برقی از اتکا به چین و تشویق سرمایه‌گذاری‌های معدنی و تولید باتری در آمریکای شمالی و آمریکا است. محدودیت‌های درآمدی این نگرانی را برطرف می‌کند که قانون فعلی یارانه‌ای برای افراد ثروتمند است.

به طور خصوصی، مدیران خودروساز گفته اند که این اقدام می تواند مانع از فروش خودروهای برقی در کوتاه مدت شود. آنها گفتند که می توانند به سرعت دسترسی به ده ها هزار اعتبار را که یک قانون موجود با محدودیت های اندک در مورد 200000 وسیله نقلیه اول فروخته شده قبل از خروج تدریجی در دسترس قرار می دهد، از دست بدهند. آنها گفتند که این موضوع به ضرر خودروسازان خواهد بود.

مانچین تاکنون از بررسی مجدد پیشنهادات خود خودداری کرده است.

“من معتقد نیستم که ما باید یک روش حمل و نقل را بر پشت زنجیره های تامین خارجی بسازیم.” مانچین روز سه شنبه گفت.

قوانین یارانه، که در جزئیات طرح آب و هوا و انرژی دموکرات‌های سنا مورد توافق منچین و رهبر اکثریت سنا چاک شومر گنجانده شده است، آنچه را که اعتبار مالیاتی ساده برای خریداران اکثر خودروهای الکتریکی در دسترس بود، پیچیده می‌کند – اگرچه جنرال موتورز و تسلا قبلاً به این مشکل رسیده‌اند. سقف معافیت مالیاتی 200000 خودرو موجود است و دیگر واجد شرایط نیستند.

مقامات این صنعت گفتند که دستیابی به قوانین محتوای داخلی که خواستار ساخت 50 درصد قطعات باتری در آمریکای شمالی قبل از سال 2024 و 60 درصد تا سال 2024-2025 است، تقریبا غیرممکن خواهد بود.

برای سال‌های 2022 تا 2026، CBO تخمین می‌زند که دولت 1.78 میلیارد دلار برای یارانه‌های خرید جدید وسایل نقلیه برقی هزینه خواهد کرد – این نشان می‌دهد که امتیازدهندگان بودجه انتظار دارند در این پنج سال در مجموع فقط 237000 خودروی برقی واجد شرایط باشند.

جنرال موتورز به تنهایی گفته است که انتظار دارد تا پایان سال 2023 400000 خودروی برقی بفروشد. تسلا، شرکت فورد موتور، شرکت فورد موتور، فولکس واگن AG، هیوندای، کیا و مرسدس بنز، رهبر بازار خودروهای برقی ایالات متحده، برنامه‌هایی برای فروش خودروهای برقی با حجم بالا نیز دارند.

کودی لوسک، رئیس انجمن بین‌المللی فروشندگان خودرو آمریکا، چهارشنبه گفت، دلالان خودرو نگران هستند که «در تلاش برای توضیح به مصرف‌کنندگان باقی بمانند که چرا این مشوق‌ها برای آنها در دسترس نیست».

پیشنهاد Manchin-Schumer همچنین اعتبار مالیاتی جدید 4000 دلاری را برای خودروهای برقی مستعمل ایجاد می کند. CBO تخمین می زند که در طول 10 سال 1.35 میلیارد دلار برای دولت هزینه داشته باشد. این به معنای معافیت های مالیاتی برای خریداران حدود 337500 خودروی برقی مستعمل در آن زمان است.

دموکرات ها بر سر این پیشنهادها اختلاف دارند، حتی در شرایطی که قانونگذاران جمهوری خواه در حال نزدیک شدن به صفوف مخالفان هستند.

سناتور تینا اسمیت، یک دموکرات، چهارشنبه گفت که اهداف محتوای داخلی «تهاجمی هستند. اما ما باید در مورد ایجاد ظرفیت انرژی پاک داخلی اینجا در ایالات متحده تهاجمی عمل کنیم.» اسمیت گفت خودروسازان «نباید انتظار داشته باشند یا پیش‌بینی کنند که ما این لایحه را به شیوه‌ای مهم بازگشایی می‌کنیم تا تغییراتی در آن ایجاد کنیم».

سناتور دموکرات میشیگان، دبی استابنو، گفت که او همچنان برای تغییر این پیشنهادها فشار می آورد.

استابنو به رویترز گفت: «این یک اعتبار بسیار دست و پاگیر و غیرقابل اجرا به محض ایجاد محدودیت های کامل است. “مکالمات در حال انجام است.”

(گزارش توسط دیوید شپردسون، جوزف وایت و نیکولا گروم؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.