دفاع از حریم خصوصی در کریپتو Tl;dr: Coinbase در حال تامین مالی یک دادخواست است… | توسط Coinbase | سپتامبر 2022

[ad_1] Tl;dr: کوین‌بیس در حال تامین مالی شکایت شش نفر است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به چالش می‌کشند و از دادگاه می‌خواهند آنها را از فهرست تحریم‌های آمریکا حذف کند. تحریم ها از اختیارات وزارت خزانه داری فراتر می رود، به افراد بی گناه آسیب می رساند،

کد خبر : 252693
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
دفاع از حریم خصوصی در کریپتو  Tl;dr: Coinbase در حال تامین مالی یک دادخواست است… |  توسط Coinbase |  سپتامبر 2022

[ad_1]

Tl;dr: کوین‌بیس در حال تامین مالی شکایت شش نفر است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash را به چالش می‌کشند و از دادگاه می‌خواهند آنها را از فهرست تحریم‌های آمریکا حذف کند. تحریم ها از اختیارات وزارت خزانه داری فراتر می رود، به افراد بی گناه آسیب می رساند، گزینه های حریم خصوصی و امنیتی را برای کاربران کریپتو حذف می کند و نوآوری را خفه می کند.

توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل و بنیانگذار

امروز اعلام می‌کنیم که Coinbase در حال تامین مالی یک شکایت شش نفر است که تحریم‌های وزارت خزانه‌داری ایالات متحده را در مورد قراردادهای هوشمند Tornado Cash به چالش می‌کشند و از دادگاه می‌خواهند آنها را از لیست تحریم‌های ایالات متحده حذف کند.

Tornado Cash یک نرم افزار منبع باز است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود و با اجازه دادن به کاربران برای سپرده گذاری دارایی ها از یک آدرس رمزنگاری و برداشت آنها با استفاده از یک آدرس رمزنگاری متفاوت، حریم خصوصی را حفظ می کند.

ماه گذشته، وزارت خزانه داری نرم افزار Tornado Cash را به دلیل استفاده مجرمان از جمله هکرهای کره شمالی، تحریم کرد. ما با تحریم بازیگران بد توسط وزارت خزانه داری مشکلی نداریم و در برابر رفتارهای غیرقانونی موضع سختی اتخاذ می کنیم. اما در این مورد، وزارت خزانه داری بسیار فراتر رفت و گام بی سابقه ای را برداشت که یک فناوری کامل را به جای افراد خاص تحریم کرد. مشکل در اینجا دو گونه است: (1) برنامه های کاربردی قانونی برای این نوع فناوری وجود دارد و در نتیجه این تحریم ها، بسیاری از کاربران بی گناه اکنون دارایی های خود را به دام افتاده اند و دسترسی به یک ابزار حیاتی حفظ حریم خصوصی را از دست داده اند، و (2) ما معتقدیم. وزارت خزانه داری با تحریم یک فناوری از اختیارات خود که کنگره داده بود فراتر رفت.

در کوین‌بیس، ما از همان ابتدا با فعالیت‌های غیرقانونی مبارزه کرده‌ایم، و در حالی که تعهد وزارت خزانه‌داری برای مبارزه با جرم و جنایت را داریم، معتقدیم این اقدام به افراد بی‌گناه آسیب می‌زند و آینده مالی غیرمتمرکز (DeFi) و به‌ویژه وب۳ را تهدید می‌کند.

خزانه داری به جای چاقوی جراحی از چکش استفاده کرد

ماهیت بلاک چین – که در آن هر تراکنش عمومی است – رمزارز را ایمن تر می کند. اما همچنین می تواند نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد کند. برای مثال، اگر حقوق خود را به صورت رمزنگاری دریافت می‌کنید، ممکن است نخواهید دنیا بداند که چقدر پول در می‌آورید، یا اینکه چگونه آن را خرج می‌کنید.

به همین دلیل است که افرادی که در این مورد از آنها حمایت می کنیم در وهله اول از Tornado Cash استفاده کردند:

  • یک نفر از Tornado Cash برای اهدای ناشناس پول به اوکراین استفاده کرد. پس از آن، کیف پول او قطرات هوایی بالقوه مخرب دریافت کرد. اما از آنجایی که قبل از اهدای کریپتو خود را ناشناس کرد، از حمله به حساب های شخصی خود اجتناب کرد. او دارایی هایی است که در تورنادو کش به دام افتاده اند.
  • شخص دیگری یک پذیرنده اولیه کریپتو با حضور آنلاین گسترده و نام عمومی ENS است که به نمایه توییتر او پیوند داده شده است. او از Tornado Cash برای محافظت از امنیت شخصی خود در حین انجام معاملات استفاده کرد. اکنون او همچنین دارایی‌هایی است که در تورنادو کش به دام افتاده‌اند.
  • شخص ثالثی یک کسب و کار سهامداری اتریوم را اداره می کند. در یک نقطه، غریبه ای که در نزدیکی جایی که درگیر سرمایه گذاری است کار می کرد، پرسید که چقدر پول در می آورد. او شروع به استفاده از Tornado Cash برای محافظت از دارایی و امنیت شخصی خود کرد.

تحریم نرم افزار منبع باز مانند بستن دائمی یک بزرگراه است زیرا سارقان از آن برای فرار از صحنه جرم استفاده کردند. این بهترین راه برای حل یک مشکل نیست. در نهایت باعث تنبیه افرادی می شود که هیچ اشتباهی انجام نداده اند و باعث می شود افراد از حریم خصوصی و امنیت کمتری برخوردار شوند.

ما بر این باوریم که شهروندان مطیع قانون از حق حفظ حریم خصوصی برخوردارند، به ویژه در مورد برخی از حساس ترین داده هایشان: امور مالی.

خزانه داری خارج از اختیارات خود عمل کرد

مشکل دوم این است که، در حالی که خزانه داری اجازه دارد افراد را (همراه با دارایی آنها) تحریم کند، کنگره هرگز به آن قدرت نداد که نرم افزار منبع باز را تحریم کند. به همین دلیل این شاکیان برای حذف این نرم افزار از لیست تحریم های آمریکا به دادگاه مراجعه می کنند. در اینجا می توانید در مورد استدلال حقوقی ما بیشتر بخوانید.

این امر نوآوری را خفه می کند

در نهایت، تحریم کد منبع باز تأثیری سرد کننده بر نوآوری دارد.

در حال حاضر، توسعه دهندگان نگران هستند که ممکن است برای چیزی که هیچ ارتباطی با آن ندارند و هیچ توانایی کنترلی ندارند، مسئول شناخته شوند. در زمانی که ما باید نوآوری را تشویق کنیم، این نوع ترس و عدم اطمینان برعکس عمل می کند – توسعه دهندگان را متعجب می کند که آیا با پیشبرد صنعت، می توانند خود را در معرض خطر قرار دهند.

به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های کریپتو، ما وظیفه داریم از صنعت کریپتو در برابر اقداماتی که بیش از حد پیش می‌روند دفاع کنیم و با کریپتو در یک زمین بازی ناهموار رفتار کنیم. اینکه فقط بگوییم مخالفیم و در حاشیه بنشینیم کافی نیست. به همین دلیل است که ما از این دادخواست حمایت مالی و حمایت می کنیم.

ما تا زمانی که منتظر تصمیم دادگاه هستیم، به طور کامل قانون را رعایت خواهیم کرد. اما ما امیدواریم که این تحریم‌ها لغو شوند و به کاربران بی‌گناه رمزارز اجازه دسترسی مجدد به وجوه خود را بدهند و این امکان را برای هر کسی فراهم کند تا از ابزارهای حفظ حریم خصوصی برای محافظت از خود استفاده کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.